quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben hedenavond in Coburg. Prachtig oud duits stadje. Je wilt er niet zijn, verder. En je kunt er ook haast niet komen: eerst met het vliegtuig naar Neuremberg en dan 4 keer overstappen met metro en trein, en dan de laatste 1,5 km lopen.
Gelukkig morgen al weer naar huis
Met dit weerquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Anderhalve kilometer is toch wel te doen?
ik heb net een halfuur heen en terug van de sportschool gelopen :p Als het niet had gehoeven had ik het niet gedaan 8)quote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1,5 kilometer is iets van een kwartiertje lopen
Maar in dit geval is een auto veel sneller en rustiger dan 4 keer overstappen in een andere trein.quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Anderhalve kilometer is toch wel te doen?
Zeker vergeleken met een auto.quote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Isegrim het volgende:
Vliegen is één van de veiligste manieren om je van A naar B te verplaatsen.
Als je regelmatig loopt en/of fietst hoef je niet eens naar de sportschool.quote:Op maandag 8 november 2010 23:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
ik heb net een halfuur heen en terug van de sportschool gelopen :p Als het niet had gehoeven had ik het niet gedaan 8)
Dat is wel waar, maar dit is Pilates en dat doe ik een keer in de week onder begleiding van een goede docent. Iemand die naast zijn Pilates certificeringen of iets van Halo of dans gestudeerd heeft. En bij voorkeur in het buitenland daar zijn vaak de eisen wat hoger om toegelaten te worden. Die docenten zijn ook een stuk strenger (RobinOok stylo jeweetz).quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je regelmatig loopt en/of fietst hoef je niet eens naar de sportschool.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:18 schreef Alicey het volgende:
Goed nieuws voor iedereen die altijd al NSB'er wilde worden!
Geeft Microsoft cursussen HALO?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Iemand die naast zijn Pilates certificeringen of iets van Halo of dans gestudeerd heeft.
[..]
Ik hoop dat wij er een krijgen, zodat we de geur van wiet leren herkennenquote:
Zo heet (of heette) die opleiding tot gym leraar!quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geeft Microsoft cursussen HALO?
CIOS?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo heet (of heette) die opleiding tot gym leraar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |