De ideale dag voor een chloorlek.quote:Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
En de rij staat ondertussen tot halverwege het Vroesenpark, er zijn recordpogingen kinderwagenstapelen in de bus gedaan en de reizigersaantallen van lijn 11 zijn verveertigvoudigd
Ik ga er af en toe bij mijn koelkast kijken. Heb ik 440 voor betaald, staat daar voor 650 ofzo.quote:Op zondag 7 november 2010 08:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij MM moet je alleen zijn voor de aanbiedingen, voor de rest zijn ze veel te duur.
QFT, je vraagt je af waarom mensen bij het zien van zo een lange rij zich niet onmiddelijk omdraaienquote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ging nog liever naar Blijdorp op een dag dat het tweemaal zo duur is als normaal ipv wanneer het gratis is.
ja ja rotterdam is een stad zonder hart .... al het mooie ervan is weggebombardeerd in WOII......als je fotos ziet van het oude rotterdam? dat is echt net zo charmant als amsterdxam.....quote:Op zondag 7 november 2010 15:55 schreef Brighter131 het volgende:
Nee manik woon niet in Rotterdam, ik moet er gewoon elke dag zijn voor m'n studie, en vind het een vieze deprimerende kutstad.
Als ik er zou moeten slapen zou ik waarschijnlijk slapend in m'n eigen braaksel stikken...
Per ongeluk, of onderbewust expres, dat durf ik niet te zeggen.
Ola! Hier ook iemand die van scheveningen naar Rotterdam verhuisd is en er geen spijt van heeftquote:Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef LostFormat het volgende:
Altijd als ik de maasboulevard afrijd en ik zie de skyline dan ben ik blij dat ik uit dat gare Den Haag naar Rotterdam ben verhuisd en ik me ondertussen meer rotterdammer voel dan Scheveninger. Dat sommige mensen in een Rotterdam topic hun walging moeten komen verkondigen dan zegt dat meer over hunzelf dan over Rotterdam.
Altijd leuk als je even naar de bouwmarkt wil. Je gaat dan over dezelfde rotonde waar al het dierentuinvolk overheen wil en iedereen gaat dan nog even apart van elkaar in discussie met de verkeersregelaar dat zij toch echt wel in de volle parkeergarage moeten.quote:Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
En de rij staat ondertussen tot halverwege het Vroesenpark, er zijn recordpogingen kinderwagenstapelen in de bus gedaan en de reizigersaantallen van lijn 11 zijn verveertigvoudigd
Dan zou ik gewoon niet naar Rotterdam gaan. Alleen slecht voor je gezondheid.quote:Op zondag 7 november 2010 15:55 schreef Brighter131 het volgende:
Nee manik woon niet in Rotterdam, ik moet er gewoon elke dag zijn voor m'n studie, en vind het een vieze deprimerende kutstad.
Als ik er zou moeten slapen zou ik waarschijnlijk slapend in m'n eigen braaksel stikken...
Per ongeluk, of onderbewust expres, dat durf ik niet te zeggen.
Het is wel een idee.quote:Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Wie pleit hier voor een onafhankelijk vrijstaat Rotterdam? Nemen we Schiedam, Maassluis, Vlaardingen, Capelle, Spijkenisse, Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk mee.
Of bij zonsopgang vanuit Zuid over de Brienenoord.quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, maar juist vanuit de auto is de skyline van Rotterdam bijzonder. Wel eens over het Stadhouderswegiaduct van/naar de A13 gereden met een opkomende of ondergaande zon en dan weet je wel wat ik bedoel
Doe het dan zoals 020: Die 'claimen' dat Almere in hun agglomeratie ligt. Als wij dezelfde afstanden aanhouden, kunnen we alles van Breda tot aan Leiden bij Rotterdam betrekken.quote:Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Wie pleit hier voor een onafhankelijk vrijstaat Rotterdam? Nemen we Schiedam, Maassluis, Vlaardingen, Capelle, Spijkenisse, Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |