abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88425038

Het is gratis entree vandaag, dus staan er al vanaf 8.30 mensen voor de deur :o
pi_88427753
En de rij staat ondertussen tot halverwege het Vroesenpark, er zijn recordpogingen kinderwagenstapelen in de bus gedaan en de reizigersaantallen van lijn 11 zijn verveertigvoudigd :)
  Admin zondag 7 november 2010 @ 12:00:30 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88428127
Deze week een beetje streng geweest qua verwarming, en maar iets meer dan een halve GJ verbruikt.

Kwestie van een beetje opletten dus, dat scheelt enorm. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88428696
Ik ging nog liever naar Blijdorp op een dag dat het tweemaal zo duur is als normaal ipv wanneer het gratis is. :')
  zondag 7 november 2010 @ 13:31:35 #230
66825 Reya
Fier Wallon
pi_88430808
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
En de rij staat ondertussen tot halverwege het Vroesenpark, er zijn recordpogingen kinderwagenstapelen in de bus gedaan en de reizigersaantallen van lijn 11 zijn verveertigvoudigd :)
De ideale dag voor een chloorlek.
pi_88431245
quote:
Op zondag 7 november 2010 08:53 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Inderdaad. Bij MM moet je alleen zijn voor de aanbiedingen, voor de rest zijn ze veel te duur.
Ik ga er af en toe bij mijn koelkast kijken. Heb ik 440 voor betaald, staat daar voor 650 ofzo.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_88433195
Zeg jongens,

Ik fiets elke dag door rotterdam en moet om de een of andere reden nog steeds kokhalzen als die walgelijke "skyline" zich voor mijn ogen ontvouwt.
Het maakt niet uit of ik fiets, vaar of rijd om er te komen, ik krijg zonder uitzondering de bibbers.
Zwarte vlekken.
Weke knieen.

Zijn er mensen die het idee hebben hieraan te wennen, of leeft iedereen in Rotterdam in een constante roes van misselijkheid en walging?

Ik zou serieuze antwoorden zeer op prijs stellen, ik wil namelijk graag mijn studie in Rotterdam afmaken, maar ga liever niet aan de medicijnen.

Iemand?
pi_88435458
ha man elke stad tegenwoordig heeft bijna wel een skyline.... ik denk dat je graag weg wilt uit de stad hey? maar dat kan zeker niet door je studie? ha bekend probleem : vastzitten aan je werk of studie.....

in parijs hebben ze wolkenkrabbers verboden ( dat vonden ze lelijk ooit in het verleden ) ....ja zelf vind ik ze ook niet altijd even mooi dus.... maar ja ik hoef er ook nooit te komen gelukkig.....ik woon niet in die buurt dus....
pi_88435630
Nee man :) ik woon niet in Rotterdam, ik moet er gewoon elke dag zijn voor m'n studie, en vind het een vieze deprimerende kutstad.

Als ik er zou moeten slapen zou ik waarschijnlijk slapend in m'n eigen braaksel stikken...
Per ongeluk, of onderbewust expres, dat durf ik niet te zeggen.
pi_88437111
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ging nog liever naar Blijdorp op een dag dat het tweemaal zo duur is als normaal ipv wanneer het gratis is. :')
QFT, je vraagt je af waarom mensen bij het zien van zo een lange rij zich niet onmiddelijk omdraaien :{ Leuk voor die kindjes in die wandelwagens trouwens :N
pi_88437257
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:55 schreef Brighter131 het volgende:
Nee man :) ik woon niet in Rotterdam, ik moet er gewoon elke dag zijn voor m'n studie, en vind het een vieze deprimerende kutstad.

Als ik er zou moeten slapen zou ik waarschijnlijk slapend in m'n eigen braaksel stikken...
ja ja rotterdam is een stad zonder hart .... al het mooie ervan is weggebombardeerd in WOII......als je fotos ziet van het oude rotterdam? dat is echt net zo charmant als amsterdxam.....

ja bovendien is het ook nog eens een echte industrie en werkstad.... net zoals als je utrecht binnenrijd met de auto....zee-en van beton en zakelijke panden... echt ook geen stad waar een mens zich snel fijn voelt...
  zondag 7 november 2010 @ 18:52:37 #237
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_88441506
Wie pleit hier voor een onafhankelijk vrijstaat Rotterdam? Nemen we Schiedam, Maassluis, Vlaardingen, Capelle, Spijkenisse, Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk mee.
Feyenoord Rotterdam
pi_88441731
Altijd als ik de maasboulevard afrijd en ik zie de skyline dan ben ik blij dat ik uit dat gare Den Haag naar Rotterdam ben verhuisd en ik me ondertussen meer rotterdammer voel dan Scheveninger. Dat sommige mensen in een Rotterdam topic hun walging moeten komen verkondigen dan zegt dat meer over hunzelf dan over Rotterdam.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_88442385
quote:
Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef LostFormat het volgende:
Altijd als ik de maasboulevard afrijd en ik zie de skyline dan ben ik blij dat ik uit dat gare Den Haag naar Rotterdam ben verhuisd en ik me ondertussen meer rotterdammer voel dan Scheveninger. Dat sommige mensen in een Rotterdam topic hun walging moeten komen verkondigen dan zegt dat meer over hunzelf dan over Rotterdam.
Ola! Hier ook iemand die van scheveningen naar Rotterdam verhuisd is en er geen spijt van heeft :D Voel me net als jij steeds meer rotterdammer!
*offers hand for handshake
pi_88442571
ja joh maar ja als iemand zo vloekt over rotterdamse skyline? ja dan zal ie wel klem zitten op een heel ander vlak ook mischien .... studie is zwaar tegenwoordig ( ivm met het zoeken naar een leuk huis )
pi_88445464
De Rotterdamse skyline is O+ . Rotterdam is de enige Nederlandse stad met de uitstraling van een metropool. _O_
pi_88457589
Wat is er mis met

?
pi_88457670
ja kijk als je een skyline wilt zien vanuit je comfortable auto? ga dan proberen werk te zoeken in new york.... is nog veel groter als rotterdam kwa skyline....

mischien verlangt die ene klager gewoon naar wat rust en natuur...dat zou natuurlijk ook kunnen hey"?
pi_88457968
Oh, maar juist vanuit de auto is de skyline van Rotterdam bijzonder. Wel eens over het Stadhouderswegiaduct van/naar de A13 gereden met een opkomende of ondergaande zon en dan weet je wel wat ik bedoel :)
  Admin maandag 8 november 2010 @ 07:26:41 #245
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88462218
Vanaf de Van Brienenoord is het ook een prima skylinetje hoor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 november 2010 @ 08:28:00 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88462624
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
Altijd leuk als je even naar de bouwmarkt wil. Je gaat dan over dezelfde rotonde waar al het dierentuinvolk overheen wil en iedereen gaat dan nog even apart van elkaar in discussie met de verkeersregelaar dat zij toch echt wel in de volle parkeergarage moeten. :')
  maandag 8 november 2010 @ 08:29:09 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88462631
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:55 schreef Brighter131 het volgende:

Dan zou ik gewoon niet naar Rotterdam gaan. Alleen slecht voor je gezondheid. :)
  maandag 8 november 2010 @ 08:29:52 #248
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88462636
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Wie pleit hier voor een onafhankelijk vrijstaat Rotterdam? Nemen we Schiedam, Maassluis, Vlaardingen, Capelle, Spijkenisse, Albrandswaard, Barendrecht en Ridderkerk mee.
Het is wel een idee. :Y
  maandag 8 november 2010 @ 08:31:17 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_88462654
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, maar juist vanuit de auto is de skyline van Rotterdam bijzonder. Wel eens over het Stadhouderswegiaduct van/naar de A13 gereden met een opkomende of ondergaande zon en dan weet je wel wat ik bedoel :)
Of bij zonsopgang vanuit Zuid over de Brienenoord. :Y
pi_88463589
Zo, ik kan weer op Fok! posten vanaf mn werk. Facebookbalk zorgde ervoor dat niets het meer deed.

quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Doe het dan zoals 020: Die 'claimen' dat Almere in hun agglomeratie ligt. Als wij dezelfde afstanden aanhouden, kunnen we alles van Breda tot aan Leiden bij Rotterdam betrekken.
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')