Iphone problemen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:03 schreef Merel het volgende:
K*twekker heeft zich wéér op zomertijd gezet
quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu even koffie zetten en dan artikelen lezen en schrijven! Journal of Neuroscience, here we come.
Of moet ik zeggen Science/Nature?
Veel succes daarmee hequote:Op dinsdag 2 november 2010 07:22 schreef Swietje het volgende:
Weinig slaap. Brak hoofd. En een presentatie.
Ik neem de trein van 8:53, dan zit jij al lang en breed achter je bureauquote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe laat neem je de trein? Misschien spot ik je nog wel op het station!
Die vind ik idd ook engquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuuu! Bij Paul de Leeuw, Judith Osborn! 1. Wie is dat? En 2. Waarom is ze zo ENG????!?!?!?!??!
Huh eerst was het toch donker om 8 uur?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:47 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind het zo nutteloos dat het nu zo licht is buiten!
Geen idee. Maar er was ook niet echt een duidelijke deadline. Dus ik doe het vandaag wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat zijn (in theorie) de gevolgen als je te laat bent? In de praktijk is het vaak niet zo'n ramp.
Helaas, qft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Boh. Als ik drie uur heb geslapen is het veel.
ja zo'n beetje wel geloof ik ja, maar ik bedoel dus dat ik liever 's middags/ s' avonds licht heb in plaats van nu zodat ik straks niet in het donker zou hoeven hardlopen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Huh eerst was het toch donker om 8 uur?
Klopt. En ik moet dus ook in het donker hardlopen. En in het donker door het bos fietsenquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:58 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja zo'n beetje wel geloof ik ja, maar ik bedoel dus dat ik liever 's middags/ s' avonds licht heb in plaats van nu zodat ik straks niet in het donker zou hoeven hardlopen.
Het was gisteren echt al donker toen ik naar huis fietste
Ah zo. Het viel mij opeens op dat het licht was terwijl ik opstond, dat was eerst niet zo. Maar ik heb het liever 's morgens licht dan 's avonds, kost me minder moeite met opstaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:58 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja zo'n beetje wel geloof ik ja, maar ik bedoel dus dat ik liever 's middags/ s' avonds licht heb in plaats van nu zodat ik straks niet in het donker zou hoeven hardlopen.
Het was gisteren echt al donker toen ik naar huis fietste
ik heb verduisteringsgordijnen en een wake-up light dus voor mij maakt dat geen verschilquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah zo. Het viel mij opeens op dat het licht was terwijl ik opstond, dat was eerst niet zo. Maar ik heb het liever 's morgens licht dan 's avonds, kost me minder moeite met opstaan.
ach het is nog vroegquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:00 schreef Chicolate het volgende:
En ik heb nu pas in de gaten dat het is omdat de klok verzet is. Lekker helder weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |