quote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[..]
je deed eerst een b, en toen een i, en toen riep MI ikke...Dus daaruit concludeerde ik dat MI bi is!
Verborgen boodschappen ftw!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[..]
je deed eerst een b, en toen een i, en toen riep MI ikke...Dus daaruit concludeerde ik dat MI bi is!
Verborgen boodschappen ftw!
Ja, doe dat! Ik zie dat ik mijn aspiraties als onderzoeksjournalist maar eens moet gaan opvolgen!quote:
Tripel Karmeliet en vlammetjes, toch?quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
we moeten eigenlijk nog even een plan voor zaterdag hebben
quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe laat neem je de trein? Misschien spot ik je nog wel op het station in de trein!
en weer zo'n grote schaal borrelhapjesquote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet en vlammetjes, toch?
Puik Mo, zeer puik!quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en weer zo'n grote schaal borrelhapjes
idd..quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk die meetJammer dat ik niet kan..
Mieters!quote:
ja, dat ja!quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk die meetJammer dat ik niet kan..
Hij is wel grappigquote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er iemand die toevallig net bij de h&m gaat bestellen en het 4,95 jurkje niet wil? Ik wel namelijk maar ik mag er maar 1
Nee, ik koop er niets meer muv haarprullen.quote:
Aaww. Dat valt vast wel redelijk te make-uppen zodat het niet opvalt?quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Swietje het volgende:
Oh, ramp. Joekel van een puist midden op m'n wang en morgen een presentatie... Lord.
Het is echt een rooie vlek en neemt 2/3e van m'n wang in beslag... maar ja zal weinig anders op zitten dan dicht plamurenquote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef -marz- het volgende:
[..]
Aaww. Dat valt vast wel redelijk te make-uppen zodat het niet opvalt?
Doe maar jaquote:Op maandag 1 november 2010 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb weinig pukkels. Ik heb best een goede huid.
Wie mag ik mijn inleiding sturen om even na te checken?
Ik moet NL en Engels niet door elkaar gebruikenquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef neen het volgende:
[..]
Doe maar ja
of is het wel goed, mijn nederlands is iig slecht![]()
mag ik je email? stuur ik hem op...quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef -marz- het volgende:
Als het in het NL is kan ik het wel nachecken.
Google images leert mij dat het idd een spook is.quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuuu! Bij Paul de Leeuw, Judith Osborn! 1. Wie is dat? En 2. Waarom is ze zo ENG????!?!?!?!??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |