quote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Kloonscanner het volgende:
Ach modjes, laat dit topic toch. Het is toch zeker een veels te leuk topic voor het publiek.
De beste meneer Panzermaus heeft hoogst waarschijnelijk die fout expres gemaakt.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Wat een emotie leg je er toch in.
Driewerf hoezee voor den Superworm.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben in de gelegenheid gesteld jullie allen een heuglijk feit mede te delen. Dit uiterst vermakelijk topic van de voormalig baggeraar genaamd Lindgren. verdient namelijk zeer terecht een zogenaamd on-topic-sieltje. Waarvoor hulde!
Hoera! Hoera! Hoera!quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef aight1 het volgende:
Wat een prachtig nieuws op deze olijke maandagavond. Driewerf hoera voor deheer Lindgren.!
Hoezee! Hoezee! Hoezee!quote:Op maandag 1 november 2010 21:37 schreef aight1 het volgende:
Wat een prachtig nieuws op deze olijke maandagavond. Driewerf hoera voor deheer Lindgren.!
Menig Fokker vraagt zich hierbij toch af hoe lindgren dit toch bedenkt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Nog aangeslagen van de klap die de pan van de overbuurvrouw teweegbracht, haastte telg Japie zich terug naar zijnen woning aan de Tulphenstraat. Ongetwijfeld een goede keuze op dat moment, zorgde Jaap ervoor dat hij zich uit de voeten maakte. Het plan van onze jongeling had jammerlijk gefaald. Wanneer goed uitgevoerd had het bijster snuggere plan op de volgende manier luid gejubel teweeg kunnen brengen. Pientere Jaap had namelijk diezelfde ochtend met zijnen modernen verrekijker door eigen glazen ramen naar de graag bekeken buurvrouw gegluurd. De jonge spion kon zijnen geluk niet op, tot er een storm door De Visserswijk woelde. Een omgevallen boom versperde het net gecreëerde uitzicht tot het schonen lichaam van buurvrouw Van Graaf-Witteveen. Echter, onze pientere knul was niet voor één gat te vangen. Op hetzelfde moment dat de storm weer tot bedaren was gebracht door onze weergoden, stapte Japie achterom richting de woning van buurvrouw Van Graaf-Witteveen. Vanachter de heg had hij een prachtig uitzicht op de fijn aangesneden bips van de buurvrouw. Buurvrouw had namelijk alle net opgehangen was weer uit de rondomliggende tuin moeten vissen. Echter, de jolijte tijd van Jaap werd wreed verstoord. Een verschrikkelijke niesbui gooide roet in het eten van het pientere plan van ons aller Japie. Buurvrouw Van Graaf-Witteveen kreeg de belhamel in de smiezen en een doldwaze achtervolging volgde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
bɛstəkɛikəʀda:məsˀənɦe:ʀən dɪtɪsɛt poliˣo:ɳʓu:ʀna:lDie link in de spoiler heeft net zo veel geholpen als een stoelendanser in de jan-hendrik-von gerardstraat. Mijn excuses voor dit ongepaste taalgebruik best polygoonliefhebberschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij tikke inne: Bert Haanstra bije goagleau.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben een twaalfjarige, hoe gewerkt dit?
Zeg, onwetende. Het is Bert Haanstra.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gij tikke inne: Bert Haastra bije goagleau.
Jij wist plesies wie il bedoolde.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeg, onwetende. Het is Bert Haanstra.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tot mijn grooten spijt moet ik terdeege bekennen dit topic uyt den oogen te hebben verlooren.
Ten behoeven van ondersteuning van kameraad Lindgren zal ik daarom weederom eenen stuckje tijpen.
In deezen post zal het sluymerende ongenoegen der mistige omstandigheeden al buyten den boventoon voeren.
Heden ten daagen merken wij allen op dat den herfstigen wederomstandigheden ons leeren dat het eynde der zoomer weer genaaderd is.
Wij dienen ons daarom allen te prepareren voor het volkschfeest welk Sint Nicolaas genoemd wordt.
Hulde aan allen die den kerstgedachte nog eeven kunnen pauzeren waarmee allen eerst ons oerhollandsche feest kan gadeslaan alvorens de geboorte van het kindeke Jezus te bejubelen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef Intrepidity het volgende:
Hoezee, zulks een ludieke discussie verdient een traktatie op tulpenbollen. Het gehele volk is uitgelopen om deze gebeurtenis te vieren, die ongetwijfeld nog lang naverteld zal worden aan de kinderen en kleinkinderen.
"Hela mijn waarde, ganzenborden! Daar ben ik zeker voor in. Zulks jolijt en plezierigheid, dat slaat menigeen niet af."quote:Op donderdag 18 november 2010 17:39 schreef Je-zus het volgende:
Hela, wie is er in voor een gezellig spelletje ganzenbord? Het speelboord heb ik reeds op de ontbijttafel geplaatst, wie brengt er ranja mee?
het is 18 november tweeduizendtien, Den Beroemden Man vraegt zich af of enen mensch noch verkraght doch misbruickt kan weurden als den doodt is ingetreeden.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:13 schreef dakraam het volgende:
Vandaag op woensdag 3 november om 13 minuten na de 16e klokslag. Werd bekend dat Sinterklaas en zijn pieten op brute wijze vermoord zijn en daarna helemaal kapot verkracht zijn. Pakjes-avond gaat gewoon door.
Daer wil ik my nochtans ten vollen bij aansluyten, myn waerde.quote:Op maandag 22 november 2010 22:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Landgenoten...
Thans heden ten dagen is mij ten gehoren gekomen dat dit topic reeds als zeer geslaagd gelezen kan worden. Waarvoor hulde!
Neen, ick vond dezen topick zo goed dat hij omhoog geschopt mocht worden. Den toegevoegden waerden mogen jullie voor zorghen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:02 schreef geelkuikentje het volgende:
Heeft mijn waerde dackraam nochtans iets van nut toe te voegen aan dit zehr appetijtelijke topick van dien aerd dat onze gansche bevolking zou willen horen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |