Deleten en een nieuwe maken, tis maar een lvl 4quote:Op donderdag 4 november 2010 21:52 schreef Berend. het volgende:
Mijn LVL 4 mage is gelockt!?
"Charater locked. Contact Billing for more information." Hoe kan dat?
Je wachtwoord veranderen/account upgraden hielp niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef Berend. het volgende:
Ach het is toch maar een level 4, gewoon dan maar verwijderen.
Niet geprobeerd, ging meer om omdat ik het raar vond.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je wachtwoord veranderen/account upgraden hielp niet?
"Maar hey, toch bedankt voor de moeite."quote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef Berend. het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, ging meer om omdat ik het raar vond.
Omdat het grootste deel uit klapjosties bestaatquote:Op donderdag 4 november 2010 23:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
"Maar hey, toch bedankt voor de moeite."
"Geen dank, Berend."
Er was hier laatst een discussie over waarom WoW-spelers elkaar zo weinig helpen? Nou, hierom dus.
Hoe ver komen wij vanavond denk je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:59 schreef jagga het volgende:
je bedoelt 8/12?
Aangezien prof boss nummer 7 is en je hem niet eerder kunt meppen voordat je die 2 lelijkerds neer hebt ?
mochten we op tijd beginnen, verwacht ik Blood Queen Lanathel en dreamwalker neer te krijgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe ver komen wij vanavond denk je?
tries... hoezo TRIES!? Gewoon downen die schreeuwlelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:21 schreef jagga het volgende:
[..]
mochten we op tijd beginnen, verwacht ik Blood Queen Lanathel en dreamwalker neer te krijgen.
Een paar tries op sindy... mwoch moet lukken![]()
Jagga moet nog even wennen aan het feit dat wij bosses meestal pownen op de eerste avond dat we er heen gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:54 schreef Metonae het volgende:
[..]
tries... hoezo TRIES!? Gewoon downen die schreeuwlelijk.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:54 schreef Metonae het volgende:
[..]
tries... hoezo TRIES!? Gewoon downen die schreeuwlelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
die solo ik met mijn alt
Ik ook weinig raidbosses gezien, maar ik speel WoW ook eigenlijk enkel om te gankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet wachten op cataclysm geloof dat ze world PvP dan ook proberen te stimuleren?
Laat me raden.. Ik heb geen idee of je in de OP staat maar.. Undead Rogue?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:12 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ook weinig raidbosses gezien, maar ik speel WoW ook eigenlijk enkel om te ganken
Kan niet wachten op cataclysm geloof dat ze world PvP dan ook proberen te stimuleren?
iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jagga moet nog even wennen aan het feit dat wij bosses meestal pownen op de eerste avond dat we er heen gaan
Niet alles werkt nog in de armory, maar het begin is er. Het is een stukje duidelijker in ieder geval (je ziet beter wat nog niet gegemmed/enchant is enzo)quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Laat me raden.. Ik heb geen idee of je in de OP staat maar.. Undead Rogue?
Edit: Die armory ziet er zeker nice uit inderdaad. Komt dat echt?![]()
Edit#2: Oh die armory werkt zelfs al. Zag niet eens dat je items ook echt kon mouse-overen.
Fury is gewoon tof, doen! Alleen al zodat je met twéé puickend dikke 2H rond kunt zwaaienquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef GlenSpey het volgende:
69 nu met warrior
Is het trouwens een idee om nu al om te speccen naar fury voor titan's grip? Ben tot nog toe arms geweest en dat werkt prima, maar fury lijkt me nog leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |