http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/03/binnenland/poststaking-op-dinsdag-16-november.xmlquote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef afro het volgende:
TNT gaat mischien staken volgende week
Moet ik wachten op de pre-order
Ja. Tot en met firmware 3.41.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef Trava het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt kun je bij de PS3 ook gewoon een file downloaden en het spel spelen?
XBOXquote:Op woensdag 3 november 2010 19:26 schreef VAQUING91 het volgende:
Dit is gewoon erg.
ik heb Maffia 2, Saints row 2 en Borderlands liggen, en ik kan ze niet spelen omdat ik te veel wacht op Black Ops.![]()
KAK, kom dr net achter dat mn PC is niet goed genoeg om m te spelen, processor is te pre-historisch.
![]()
Maargoed da ding was toch al aan vervanging toe (3 jaar oud)
- MUIS EN TOETSENBORDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef Fsmxi het volgende:
Heb ik zowaar wat geld kunnen vrijmaken om hem te bestellen..
Nice, de Fok-clan continues!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef Fsmxi het volgende:
Heb ik zowaar wat geld kunnen vrijmaken om hem te bestellen..
Ziet er vet uitquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef Roces18 het volgende:
http://nl.justin.tv/peewizz/b/273069745
dead ops
fixed.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef Fsmxi het volgende:
Heb een oma van haar geld kunnen beroven om hem te bestellen..
Weer niet grappigquote:
Dude, die troep staat net online. ik zit niet non-stop nieuwssites te lezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/03/binnenland/poststaking-op-dinsdag-16-november.xml
Volgende keer opletten?
Niet zomaar iets roepenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef afro het volgende:
[..]
Dude, die troep staat net online. ik zit niet non-stop nieuwssites te lezen.
bontkraagjes lezen toch geen nieuws, ze zijn toch het nieuws met hun scobby'squote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef afro het volgende:
[..]
Dude, die troep staat net online. ik zit niet non-stop nieuwssites te lezen.
is ook mooi op de 16e, heb ik black ops tenminste optijd binnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ze kunnen toch mooi de 16e staken als het spel de 9e uitkomt?
Ik snap 'm niet....
En dat slaat op?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
bontkraagjes lezen toch geen nieuws, ze zijn toch het nieuws met hun scobby's
De postbodes kunnen dan beter woensdag staken. Dan kunnen ze zelf ook mooi CoD BO spelenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef afro het volgende:
[..]
is ook mooi op de 16e, heb ik black ops tenminste optijd binnen.
maar het gerucht ging dat de 9de de tnt ging staken. maar blijkt dus de 16de te zijn.
[..]
En dat slaat op?
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
- MUIS EN TOETSENBORD200? mijn matties leggen tussen de 400 en 700 voor een videokaart neer en scheppen daar dan over op. hebben het over dubbele kaarten enzo... NerdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
das de echte reden, ssstquote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De postbodes kunnen dan beter woensdag staken. Dan kunnen ze zelf ook mooi CoD BO spelen
Alles beter dan een knuppeltje op een gamepad..quote:Op woensdag 3 november 2010 20:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
200? mijn matties leggen tussen de 400 en 700 voor een videokaart neer en scheppen daar dan over op. hebben het over dubbele kaarten enzo... Nerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |