Werkt het?quote:Op maandag 1 november 2010 18:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga je nu de vrouwentactiek toepassen?
Heeeeeeeeeeeeeeel toevallig in Purmerendquote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ga je heeeeeeeeeel toevallig ook zwemmen
Juistquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeel toevallig in Purmerend
Oh ok, meeting, dat maakt het andersquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de verjaardag is zaterdag... zondag is een meeting
dat betwijfel ik.... Huppel belt met Ez... enzoquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef Yuki het volgende:
Ik geloof niet dat Eze al weet dat Huppelmuts mij heeft uitgenodigd
Tijnquote:
Ik moet m'n bikini gaan zoeken blijkbaarquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh ok, meeting, dat maakt het anders
*zoekt zn swimshort op*
Mag ook zonder hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet m'n bikini gaan zoeken blijkbaar
Oke. Simpel en snel? Ga naar de appie, haal een zakje wokgroenten, een kipfilet en een zakje blue dragon woksaus en noedels. Lekker eten in 15 minuutjes op je bordquote:
Daar heb ik iets aanquote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Simpel en snel? Ga naar de appie, haal een zakje wokgroenten, een kipfilet en een zakje blue dragon woksaus en noedels. Lekker eten in 15 minuutjes op je bord
Dan jij ookquote:
quote:
Kijk, dat is een hele goede verklaring.quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ging uit varen en belande toen zomaar in Purmerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |