quote:Op maandag 1 november 2010 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Het was anders stralend weer hoor....
Niet iedereen zit op Maltaquote:Op maandag 1 november 2010 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Het was anders stralend weer hoor....
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yips, de man die alles kan
quote:
Dat is de mooiste versiequote:
Even een goede last minute boekenquote:
Dat blijktquote:
Eerst even werken en geld sparen...quote:Op maandag 1 november 2010 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even een goede last minute boeken
Spoofquote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ik eigk heb gemistwat is er gebeurd met dat geblabla over dat r&p op de schop zou gaan?
Was een geintjequote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
wat ik eigk heb gemistwat is er gebeurd met dat geblabla over dat r&p op de schop zou gaan?
was een hoaxquote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Met name dat "geld sparen" is dan wel belangrijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst even werken en geld sparen...
En leuk reisgezelschap vinden
Ik heb nu ook wel genoeg, maar dan heb ik daarna niks meerquote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met name dat "geld sparen" is dan wel belangrijk
Nee, dat klopt, hahaquote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel genoeg, maar dan heb ik daarna niks meer
Succes / Sterktequote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ma en pa eens op de hoogte brengen.
Sterkte!quote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
Succes en sterktequote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
Zondag, verjaardag van EzechielK, Purmerend... Tijd is me onbekendquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef xFriendx het volgende:
Hey, als er gezwommen gaat worden (weet nog steeds niet of het nou voor een verjaardag is of niet), hoe laat is dat dan?
In het vorige topic zijn best wat goede ideeën voorbij gekomenquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Boodschappen.
Iemand nog geniale ideeen voor mijn eten van vanavond?
Jaquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Boodschappen.
Als er gezwommen wordt, is dat volgende komende week zondagquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef xFriendx het volgende:
Hey, als er gezwommen gaat worden (weet nog steeds niet of het nou voor een verjaardag is of niet), hoe laat is dat dan?
- Gebakken aardappeltjes, vlees, groente.quote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Boodschappen.
Dan ga je heeeeeeeeeel toevallig ook zwemmenquote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, maar als het voor een verjaardag is wil ik niet zomaar binnen komen vliegen, dat is niet netjes
Ik geloof niet dat Eze al weet dat Huppelmuts mij heeft uitgenodigdquote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, maar als het voor een verjaardag is wil ik niet zomaar binnen komen vliegen, dat is niet netjes
quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef xFriendx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |