Moet je wel honing lusten... Chocolade is een beter idee wanneer het een vrouw betreftquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Faxie het volgende:
Probeer je voor te stellen dat ie helemaal onder de honing zit
En niet bijten![]()
Chocolade dan, ook goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel honing lusten... Chocolade is een beter idee wanneer het een vrouw betreft
Je kunt beter met je mond pijpen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Studente18 het volgende:
Waarom willen sommige mannen dat je zonder handen pijpt? Is dit lekkerder ofzo?
Gevoel van dominatie.quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Studente18 het volgende:
Waarom willen sommige mannen dat je zonder handen pijpt? Is dit lekkerder ofzo?
Haha dat snap ik ook nog wel, maar veel mannen willen liever dat je niet je handen erbij gebruikt zeg maarquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter met je mond pijpen.
Praten met een volle mond?quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Verschilt denk ik per man, dus vraag het de man in kwestie.
Dat is omdat ze dan zo nu en dan je hoofd vast kunnen pakken en het met veel geweld richting balzak kunnen trekken.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ook nog wel, maar veel mannen willen liever dat je niet je handen erbij gebruikt zeg maar
Inderdaad. Door zo'n gestalte gepijpt worden is eerder verontrustend dan geilquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter met je mond pijpen.
Dat mag op het laatst, zodat je de lading zaad over je gezicht kunt laten vloeien.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ook nog wel, maar veel mannen willen liever dat je niet je handen erbij gebruikt zeg maar
Dit dus, het verschilt voor iedere man wat hij lekker en fijn vindt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Verschilt denk ik per man, dus vraag het de man in kwestie.
Ook dat verschilt per manquote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Tussendoortje het volgende:
Veel kwijl, en NIET je lippen om je tanden vouwen maar een tuitmondje maken, volgens vrienden doen veel vrouwen dat fout omdat ze bang zijn om met hun tanden erlangs te gaan, maar je pijpt niet met je snor, dus dat moet je volgens die mannen dus niet doen.
Zie je mij het tegendeel beweren?quote:
Tussendoortje. Immer kwaliteit & waarheid.quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Tussendoortje het volgende:
Veel kwijl, en NIET je lippen om je tanden vouwen maar een tuitmondje maken, volgens vrienden doen veel vrouwen dat fout omdat ze bang zijn om met hun tanden erlangs te gaan, maar je pijpt niet met je snor, dus dat moet je volgens die mannen dus niet doen.
Dat ze een tegenargument post wil toch niet zeggen dat ze zich meteen aangevallen voelt of begrijp ik hier iets verkeerd? PM's posten is m.i. eerder een tegen van je aangevallen voelen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Madam voelt zich weer eens aangevallen zeg.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tussendoortje. Immer kwaliteit & waarheid.
[..]
Dat ze een tegenargument post wil toch niet zeggen dat ze zich meteen aangevallen voelt of begrijp ik hier iets verkeerd? PM's posten is m.i. eerder een tegen van je aangevallen voelen.
Je hebt wel gelijk hoor, het verschilt bij jongens.quote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef VeerEli het volgende:
Bitchfight!!![]()
OT: Iedereen kan wel tips gaan vragen, maar geen één tip is de juiste omdat het gewoon verschilt per persoon.
De één houd van sneller pijpen, de ander van rustiger. Je kan op de eikel zuigen, je kan deepthroaten. Je kan hard zuigen of zacht zuigen. Bla bla bla..
Vraag gewoon wat de jongen in kwestie fijn vind, en als je dat niet durft, probeer dan gewoon alles, en dan zie je aan zijn reactie wel wat hij het fijnst vind.
Heerlijk als er met m'n ballen gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef Tussendoortje het volgende:
Sommige jongens vinden het ook fijn als je ondertussen met hun ballen speelt. Kan je ook proberen, maar ik weet niet of dat bij iedereen werkt.
Dikke +1.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef Tussendoortje het volgende:
Sommige jongens vinden het ook fijn als je ondertussen met hun ballen speelt. Kan je ook proberen, maar ik weet niet of dat bij iedereen werkt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:04 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Je moet gewoon goede zuigkracht hebben en weten hoe je een pik moet verwennen,
Oefening baard kunst. Je moet vooral je tanden niet gebruiken en je hoeft niet perse diep te pijpen, maar beetje afwisselen, eerst langzaam beginnen, zijn pik met je tong bespelen en hem diep in zijn ogen aankijken, en af en toe erop spugen en als hij klaarkomt niet meteen stoppen maar doorgaan, Tenminste zo doe ik het meestal, en dat heeft succes, Mja i like to suck a big dick![]()
![]()
![]()
![]()
trouwen?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:04 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Oefening baard kunst. Je moet vooral je tanden niet gebruiken en je hoeft niet perse diep te pijpen, maar beetje afwisselen, eerst langzaam beginnen, zijn pik met je tong bespelen en hem diep in zijn ogen aankijken, en af en toe erop spugen en als hij klaarkomt niet meteen stoppen maar doorgaan, Tenminste zo doe ik het meestal, en dat heeft succes, Mja i like to suck a big dick![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Met je tond rondjes draaien om de eikel en op en neer gaan, af en toe zuigen op de eikel.
Vraag het gewoon aan hem wat hij achteraf lekker vind, voor de volgende keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:27 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, het verschilt bij jongens.
Maar er zijn ook wel gewoon 'technieken' die bij iedereen waarschijnlijk lekker zijn.
En met al deze nieuwe tips kan ik nieuwe dingen uitproberen, hij vindt vast wel iets lekker van mijn probeersels. En anders pech
Oja enne lekker DeepThroaten natuurlijk, De meeste boys vinden het geil als je kokhalst, Hmm word er zelf ook bloedgeil van als die boy helemaal geniet, en je haar stevig vastpakt Hmmm dat is echt zooo fokking geilquote:Op woensdag 3 november 2010 21:04 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oké.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Ik vind mijn uitleg toch de beste hoor![]()
![]()
![]()
Hier heb je een medaille.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Ik vind mijn uitleg toch de beste hoor![]()
![]()
![]()
En als je het niet kunt, snel leren!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef OhLaLa het volgende:
Veel mannen vinden het hartstikke geil als je kan deepthroaten , als je dat kan , zeker een aanrader !
whahahahahahquote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
En als je het niet kunt, snel leren!
Geilste wat er is, en er zijn weer zoveel variaties en mogelijkheden in....quote:
Dit is misschien nog wel de beste tip tot nu toe! Als ik tegen een achterhoofd aan kijk vind ik het inderdaad een stuk minder dan wanneer ik m'n lul in der mond zie verdwijnen *quote:Op donderdag 11 november 2010 10:13 schreef OhLaLa het volgende:
Dat merk je toch aan hem , het verschilt enorm per persoon.
Mannen zijn visueel ingesteld en vinden het zalig als ze het pijpen niet alleen voelen maar ook kunnen zien.
Ga dus niet met je rug naar hem toe liggen , maar geef hem uitzicht op de pijpbeurt.
Gebruik niet alleen je mond maar ook je handen als hij dat fijn vindt.
Wissel af , diep en ondiep , lippen en mond , snel en langzaam en van schacht naar eikel.
Vraag hem gewoon wat hij het lekkerste vind of houd zijn reactie goed in de gaten.
Veel mannen vinden het hartstikke geil als je kan deepthroaten , als je dat kan , zeker een aanrader !
Oke, hoe moet je daarmee omgaan dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:43 schreef koengr het volgende:
vergeet z'n ballen niet.. die horen er ook bij!
Sommige mannen vinden daar weer niets aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Oke, hoe moet je daarmee omgaan dan?
Ja en vooral zeker een keer over hem heen kotsen dan wend je keel aan die pikquote:Op donderdag 11 november 2010 10:14 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
En als je het niet kunt, snel leren!
Hmm heb toch liever Champange, Lekker veel alchoholquote:Op donderdag 11 november 2010 09:08 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Hier heb je een medaille.
Ik moest lachen om "tond".quote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Met je tond rondjes draaien om de eikel en op en neer gaan, af en toe zuigen op de eikel.
...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Hmm heb toch liever Champange, Lekker veel alchohol![]()
![]()
Voorzichtig!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef groovy-cat het volgende:
[..]
Oke, hoe moet je daarmee omgaan dan?
neejoh kappen als 'ie klaarkomtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:04 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
![]()
![]()
![]()
Perfection!quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Tussendoortje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |