Moet je wel honing lusten... Chocolade is een beter idee wanneer het een vrouw betreftquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Faxie het volgende:
Probeer je voor te stellen dat ie helemaal onder de honing zit
En niet bijten![]()
Chocolade dan, ook goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel honing lusten... Chocolade is een beter idee wanneer het een vrouw betreft
Je kunt beter met je mond pijpen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Studente18 het volgende:
Waarom willen sommige mannen dat je zonder handen pijpt? Is dit lekkerder ofzo?
Gevoel van dominatie.quote:Op maandag 1 november 2010 18:36 schreef Studente18 het volgende:
Waarom willen sommige mannen dat je zonder handen pijpt? Is dit lekkerder ofzo?
Haha dat snap ik ook nog wel, maar veel mannen willen liever dat je niet je handen erbij gebruikt zeg maarquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter met je mond pijpen.
Praten met een volle mond?quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Verschilt denk ik per man, dus vraag het de man in kwestie.
Dat is omdat ze dan zo nu en dan je hoofd vast kunnen pakken en het met veel geweld richting balzak kunnen trekken.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ook nog wel, maar veel mannen willen liever dat je niet je handen erbij gebruikt zeg maar
Inderdaad. Door zo'n gestalte gepijpt worden is eerder verontrustend dan geilquote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kunt beter met je mond pijpen.
Dat mag op het laatst, zodat je de lading zaad over je gezicht kunt laten vloeien.quote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Haha dat snap ik ook nog wel, maar veel mannen willen liever dat je niet je handen erbij gebruikt zeg maar
Dit dus, het verschilt voor iedere man wat hij lekker en fijn vindt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
Verschilt denk ik per man, dus vraag het de man in kwestie.
Ook dat verschilt per manquote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Tussendoortje het volgende:
Veel kwijl, en NIET je lippen om je tanden vouwen maar een tuitmondje maken, volgens vrienden doen veel vrouwen dat fout omdat ze bang zijn om met hun tanden erlangs te gaan, maar je pijpt niet met je snor, dus dat moet je volgens die mannen dus niet doen.
Zie je mij het tegendeel beweren?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |