Ja ik ook tot nu toe, maar movember is nog jongquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ah, blijkbaar doe ik hier onbewust aan mee!
Daarnaast is het ook erg goed te behandelen.quote:80% van de gevallen en 90% van de sterfte komen voor rekening van mannen ouder dan 65 jaar.
Vorig jaar groeide m'n snor nog weinig, dit jaar niet dus ik doe zeker mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Nieuw jaar. Nieuwe kansen! Ik doe mee
Toestemming om een snor te laten staan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef Tanin het volgende:
Vorig jaar deden mijn senioren mee, ik vermoed dat mijn klas dit jaar mee doet, als we weer toestemming krijgen van de leraren.
Ik heb alleen niet zoveel haar om bij te dragen, maar ik zal m'n best doen.
Ik loop stage in een kliniek. Ik moet er ten alle tijden "verzorgd" uitzien. Verzorgd betekend voor hun geschoren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef rolfson het volgende:
[..]
Toestemming om een snor te laten staan?
O zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:25 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik loop stage in een kliniek. Ik moet er ten alle tijden "verzorgd" uitzien. Verzorgd betekend voor hun geschoren.
Vorig jaar hingen er overal papiertjes om de patienten duidelijk te maken waar ze mee bezig waren en ze boden hun excuses aan voor de "scruffy look" die mensen zouden hebben voordat hun snor volgroeid was.
Engeland![]()
Maarja, nog een jaar en dan ben ik klaar, als alles goed gaat
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef HappyBob het volgende:
Als het een complete baard was had ik meegedaan..alleen een snor gaat em niet worden..sorry
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |