Had al zo'n vermoeden ja.quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef dawg het volgende:
wel een kloon. ze wil alleen niet zeggen wie.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoi, ben jij lekker?
Natuurlijk ben ik lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al het vrouwvolk is appetijtelijk. Iedereen heeft op zijn of haar eigen manier iets aantrekkelijks.
Nou ja, ik heb dan wel wat zware botten en kijk ook graag de kat uit de boom,
dat is echter niet omdat ik zelf niet zoveel te vertellen heb, maar omdat lang niet iedere kat op zijn pootjes terecht komt.
Leedvermaak is toch het beste vermaak.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Wat een hoop tekst om te zeggen dat je dik en verlegen bent.quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik lekker!
Al het vrouwvolk is appetijtelijk. Iedereen heeft op zijn of haar eigen manier iets aantrekkelijks.
Nou ja, ik heb dan wel wat zware botten en kijk ook graag de kat uit de boom,
dat is echter niet omdat ik zelf niet zoveel te vertellen heb, maar omdat lang niet iedere kat op zijn pootjes terecht komt.
Leedvermaak is toch het beste vermaak.
![]()
Beetje jezelf, beetje aanpassen...zo werkt de wereld nou eenmaal.quote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef xenobinol het volgende:
Tijdje op RP gelurkt en paar dagen geleden even een gratis full account gehad. Heel wat berichtjes verzonden. Conclusie: slijmen in ego van vrouwen strelen werkt![]()
Niet dat ik nu mijn 'playa' strategie ga aanpassen uiteraard, ik blijf gewoon lekker mezelf
Awww wat schattig.quote:Afzender: dikkertjedapper
Datum: 01/11/2010 20:38
Titel: Briljant profiel
Inhoud:
Hoi,
Ik wilde alleen even zeggen dat ik je profiel briljant vind! Als ik geen tien maatjes te veel had gehad en niet zo ver bij je vandaan zou wonen, had ik een kansje gewaagd. Nu wil ik je alleen succes wensen bij het vinden van een leuke date.
L.
Ik vind het eigenlijk wel grappig, maar na mijn mini tirade tegen mannen die zeuren over dikke vrouwen had ik dat natuurlijk nooit kunnen zeggen als jij dat zelf gedaan hadquote:
er zijn mannen die op echt dikke (dus niet volslank of een maatje meer, maar echt DIKKE) vrouwen valt. maar volgens mij zijn daar ook wel speciale datingsites voor dus ik vermoed dat ze daarm eer succes zou hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel grappig, maar na mijn mini tirade tegen mannen die zeuren over dikke vrouwen had ik dat natuurlijk nooit kunnen zeggen als jij dat zelf gedaan had![]()
Denk alleen niet dat het een erg succesvolle naam zal zijn
Oh er zijn echt heel veel mannen die op dikke vrouwen vallen. Dus die sites zullen er zeker zijnquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn mannen die op echt dikke (dus niet volslank of een maatje meer, maar echt DIKKE) vrouwen valt. maar volgens mij zijn daar ook wel speciale datingsites voor dus ik vermoed dat ze daarm eer succes zou hebben
Ah, ik vind haar zo aantrekkelijker dan het zoveelste dikke gefrustreerde wijf wat boos reageert op m'n profiel.quote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel grappig, maar na mijn mini tirade tegen mannen die zeuren over dikke vrouwen had ik dat natuurlijk nooit kunnen zeggen als jij dat zelf gedaan had![]()
Denk alleen niet dat het een erg succesvolle naam zal zijn
Mee eens, de verhoudingen zijn alles bepalendquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef PersonalAssistant het volgende:
Dikke(re) vrouwen kunnen dan ook heel mooi zijn vind ik. Het zit hem in de verhouding van het lichaam.
Gratenpakhuizen vind ik per definitie niks. (dus niet slank, maar dunner dan slank)
(en nee...ik ben niet dik)
Een man mag voor mij trouwens wel een maatje meer hebben. Maar wederom ligt het aan de houding van de manen VERhouding van het lichaam.
Dat ligt er helemaal aan hoe die persoon er zelf tegenover staat. Dus dat is gewoon iets waar je van buiten iets over kunt zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef PersonalAssistant het volgende:
EDIT: ik begrijp trouwens nooit wanneer iemand nou slank/volslank/mollig/dik is....de ideeën hierover lopen heel erg uiteen.
Marketing is niet mijn sterkste eigenschapquote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Beetje jezelf, beetje aanpassen...zo werkt de wereld nou eenmaal.
Ik heb eens een vriendin gehad met een maatje meer, lekker wat houvastquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef PersonalAssistant het volgende:
Dikke(re) vrouwen kunnen dan ook heel mooi zijn vind ik. Het zit hem in de verhouding van het lichaam.
Gratenpakhuizen vind ik per definitie niks. (dus niet slank, maar dunner dan slank)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |