Hoe zou jij het vinden als je jezelf ineens op internet zou vinden alleen omdat je even iets aan het schoonmaken bent buiten?quote:Op zondag 7 november 2010 14:56 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
![]()
Dan moeten ze maar niet uitgebreid hun spul wassen buiten.
huilie
Daarom wonen ze ook bij jou in de straat.quote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Die mensen zijn in de betere buurten niet welkom
quote:Op zondag 7 november 2010 15:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daarom wonen ze ook bij jou in de straat.
Durf jij dit ook recht in ze gezicht te zeggenquote:Op zondag 7 november 2010 14:56 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
![]()
huilie
Nee, maar dat lijkt me logisch aangezien Gorinchem een soort van Gouda isquote:Op zondag 7 november 2010 15:28 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Durf jij dit ook recht in ze gezicht te zeggen
Want? Is het verboden? Echt een typisch Nederlandse pauper.quote:Op zondag 7 november 2010 14:56 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
![]()
huilie
Totaal mee eens, als ik wist waar het was kwam ik je opzoeken TSquote:Op zondag 7 november 2010 22:17 schreef Ik-Slim het volgende:
[..]
Want? Is het verboden? Echt een typisch Nederlandse pauper.
Echt die gluurcultuur hier is om te lachen. Zelfde als je even in je voortuin zit. Gaat iedereen ook opeens stiekem staren.
In landen als Turkije zit gewoon iedereen lekker buiten en is iedereen ook lekker sociaal. Jullie zouden daar een voorbeeld aan moeten nemen maar hier ben je al raar als je even voor je huis iets aan het doen bent.
Stelletje paupersDoe normaal dan doe je al gek genoeg is nog veel te zacht uitgedrukt.
Rot jij maar lekker verder in je zolderkamertje TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |