Kansloos om zelf quotes te verzinnen. Maar goed, Verbodsbord heeft daar ervaring meequote:Op maandag 1 november 2010 14:56 schreef Jars55 het volgende:
[..]
En nu gaat Joppie_Saus een meisje proberen te scoren op Fok!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me juist uiterst relevant!quote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dit hele topic slaat op niks. En Verbodsbord weet wel waar ik het over heb en het lijkt me niet relevant de naam van de betreffende fokster bekend te maken..
Wat bedoel je?quote:Op maandag 1 november 2010 14:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kansloos om zelf quotes te verzinnen. Maar goed, Verbodsbord heeft daar ervaring mee
Jonge jij bent zo dom. Het draait niet om 'This-is-it' maar door Aron's opmerking op haar kwam het wel losquote:Op maandag 1 november 2010 14:57 schreef Jars55 het volgende:
[..]
LEES DE OP EENS DOOR! DAAR STAAN OOK QUOTES VAN DE FOKSTER
quote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, korte samenvatting:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster, die het hele verhaal aan mij verteld heeft en zat word van zijn gejank. Ik denk ik zet hem even openbaar op zijn plaats maar dat levert bij meneer alleen maar frustraties op. Zielig mannetje.
KNEUSJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geef gewoon toe dat je de post heb aangepast!quote:Op maandag 1 november 2010 14:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kansloos om zelf quotes te verzinnen. Maar goed, Verbodsbord heeft daar ervaring mee
Je heb niks gequote wat ik heb aangepastquote:Op maandag 1 november 2010 14:58 schreef Jars55 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik deze post had gequote voor jij hem had aangepast
zie hierbovenquote:Op maandag 1 november 2010 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je heb niks gequote wat ik heb aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |