Fable 2 gratis? Mis ik iets?quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:
Fable 2 is nu wel aan het binnen komen hier, hopelijk is hy idd gratis.
1 of 2 topics terug kwam iemand met een tip, je moest fable via de site (xbox.com) in de download zetten.quote:
LED-tv > allesquote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je maar een goeie plasma moeten kopen.
P.S
zo een ebola lamp zal je impotent maken
Zet je brightness wat lagerquote:Op maandag 1 november 2010 19:25 schreef RickoKun het volgende:
JEZUS het is echt fel aan mijn ogen met dat hoerige full HD LCD scherm van me!Nu moet ik wel zo'n ebola lamp aanhouden door die zaadmicrosoft!
zo?
huidige LED-tv's zijn niks anders dan LCD met LED als backlight ipv CCFL. Niks bijzonders at all.quote:
Heb even gegoogled maar dat schijnt dus voor een uurtje of twee geweest te zijn. Publiciteitsstunt waarschijnlijk. Jammer dat ik het gemist heb.quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
1 of 2 topics terug kwam iemand met een tip, je moest fable via de site (xbox.com) in de download zetten.
Gewoon lang geleden dat je hebt gekeken daarquote:
Heb de 800 punten ook nog niet gezien, zou ook niet verwachten dat het deze week komt, eerder ergens in de loop van novemberquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Zijn hier mensen die 2400MS points hebben uitgegeven, maar de 800 punten nog niet hebben gezien?![]()
(Ik gaf gisteren vóór 00.00 2400 punten uit aan Limbo en Hydrophobia, nog niks gezien)
zet ze maar is naast elkaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
huidige LED-tv's zijn niks anders dan LCD met LED als backlight ipv CCFL. Niks bijzonders at all.
OLED is wel iets om naar uit te kijken. Alleen zijn die atm nog onbetaalbaar. ¤1200 ofzo voor 11".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |