Wat is het eigenlijk ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je moet je aan het begin van het seizoen inschrijvennog 4 weekjes wachten dus
Dat denk ik niet. Ook al wordt je aangenomen. Ik heb heulemaal niets met\van Kpn.quote:Op maandag 1 november 2010 14:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik af en toe jouw klantenservice of je helpdesk?
We kijken wie het braafste en het ruwste jongetje van de Fok!-HT-klas is (Qua kaarten en grof spel).quote:
ik bedoelde de vraag andersquote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ook al wordt je aangenomen. Ik heb heulemaal niets met\van Kpn.
Ik zie dat als een hoop ergernis die me bespaard blijft.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik bedoelde de vraag anders
Hoe zie je het als ik je wel eens met pc dingen help? Klantenservice of helpdesk?
quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik zie dat als een hoop ergernis die me bespaard blijft.
Dat soort antwoorden geven mij het gevoel weer op het HBO te zittenquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]ja dat kan natuurlijk ook, maar die keuzemogelijkheid was er niet
Gaat lekker de laatste weken, bijna elke week tussen de 1 en 3 tonquote:31-10-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 92 000 ¤
Tot wanneer moet je walvis eten ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gaat lekker de laatste weken, bijna elke week tussen de 1 en 3 ton
Vaarwel? Konbanwa zou aardiger zijnquote:
Volgende week woensdag, ik mag nog even blijven dus!quote:Op maandag 1 november 2010 14:26 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je walvis eten ?
heb ik in ieder geval nog steeds hbo niveau..quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat soort antwoorden geven mij het gevoel weer op het HBO te zitten
Ik wist het ook alleen omdat hier een papiertje met een paar betekenissen naast me ligtquote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige dat ik weet. En sushi.
Dankje!quote:
Werkse!quote:Op maandag 1 november 2010 14:31 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ga deze middag weer eens keihard bikkelen ! Arriverderci !!
mooiquote:Op maandag 1 november 2010 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Yo Niggâh!
Je zal me trouwens voorbij gaan bij GL\VJ.....
Je had 96% kans om te winnenquote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Kirov het volgende:
Wat deed ik trouwens verkeerd bij deze wedstrijd? 296530471
Of was het gewoon pech?
Daar zijn een paar belchinezen erg rijk geworden 8)quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Kirov het volgende:
Wat deed ik trouwens verkeerd bij deze wedstrijd? 296530471
Of was het gewoon pech?
Kan je niet met 2 inner mids spelen en 1 vleugel speler?quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef Kirov het volgende:
Is het dan verstandig om weer terug te gaan naar 5-4-1? Ik mis dan wel weer scorend vermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |