Wat is het eigenlijk ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je moet je aan het begin van het seizoen inschrijvennog 4 weekjes wachten dus
Dat denk ik niet. Ook al wordt je aangenomen. Ik heb heulemaal niets met\van Kpn.quote:Op maandag 1 november 2010 14:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben ik af en toe jouw klantenservice of je helpdesk?
We kijken wie het braafste en het ruwste jongetje van de Fok!-HT-klas is (Qua kaarten en grof spel).quote:
ik bedoelde de vraag andersquote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ook al wordt je aangenomen. Ik heb heulemaal niets met\van Kpn.
Ik zie dat als een hoop ergernis die me bespaard blijft.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik bedoelde de vraag anders
Hoe zie je het als ik je wel eens met pc dingen help? Klantenservice of helpdesk?
quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik zie dat als een hoop ergernis die me bespaard blijft.
Dat soort antwoorden geven mij het gevoel weer op het HBO te zittenquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]ja dat kan natuurlijk ook, maar die keuzemogelijkheid was er niet
Gaat lekker de laatste weken, bijna elke week tussen de 1 en 3 tonquote:31-10-2010
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 92 000 ¤
Tot wanneer moet je walvis eten ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gaat lekker de laatste weken, bijna elke week tussen de 1 en 3 ton
Vaarwel? Konbanwa zou aardiger zijnquote:
Volgende week woensdag, ik mag nog even blijven dus!quote:Op maandag 1 november 2010 14:26 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je walvis eten ?
heb ik in ieder geval nog steeds hbo niveau..quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat soort antwoorden geven mij het gevoel weer op het HBO te zitten
Ik wist het ook alleen omdat hier een papiertje met een paar betekenissen naast me ligtquote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige dat ik weet. En sushi.
Dankje!quote:
Werkse!quote:Op maandag 1 november 2010 14:31 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ga deze middag weer eens keihard bikkelen ! Arriverderci !!
mooiquote:Op maandag 1 november 2010 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Yo Niggâh!
Je zal me trouwens voorbij gaan bij GL\VJ.....
Je had 96% kans om te winnenquote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Kirov het volgende:
Wat deed ik trouwens verkeerd bij deze wedstrijd? 296530471
Of was het gewoon pech?
Daar zijn een paar belchinezen erg rijk geworden 8)quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Kirov het volgende:
Wat deed ik trouwens verkeerd bij deze wedstrijd? 296530471
Of was het gewoon pech?
Kan je niet met 2 inner mids spelen en 1 vleugel speler?quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef Kirov het volgende:
Is het dan verstandig om weer terug te gaan naar 5-4-1? Ik mis dan wel weer scorend vermogen
Als je tegenstanders allemaal zo'n middenveld hebben kan je ook gaan counteren natuurlijk? Bal je gewoon alsnog 5-3-2 en dan zet je die midmid aanvallend ofzo ( + pic? ) Je verdediging is namelijk sterk genoeg.quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Kirov het volgende:
Ik zal eens proberen volgende wedstrijd, kijken wat het doet
Even snel gekeken ja. Eigenlijk moet je altijd counteren, want het middenveld ga je nooit winnen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef Kirov het volgende:
De rest van de competitie heeft minimaal zwak middenveld dacht ik
Zo, de centjes van mijn verbouwing meteen weer terugquote:Shinagawa Assalto bood 285 000 ¤ voor Ervin Feszler en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Het kon dus nog slechterquote:Teamgeest: moorddadig
Dat van zo'n lieve jongen de teamgeest kan dalenquote:Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
er staat aangenaam niet liefquote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef DutchieBre het volgende:
oow mijn god !!
[..]
Het kon dus nog slechter
[..]
Dat van zo'n lieve jongen de teamgeest kan dalen
Ja, maar snap jij het ? Met zulke "goede" eigenschappen ..quote:
Een down is altijd mogelijk, hoe "lief " een speler ook is. Ik heb helaas de % niet bij de hand. Even zoeken.quote:Op maandag 1 november 2010 20:37 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ja, maar snap jij het ? Met zulke "goede" eigenschappen ..
Het allerergste, het was mijn 3de van Dongen die ik binnenhaalde
Goed is wel voldoende voor je A-team?quote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef DutchieBre het volgende:
Ik lijk er altijd pech mee te hebben ..
Maargoed, m'n derde telg is binnen, helaas ook alleen B-elftal materiaal, redelijk in verdedigen, maar pas 19, dus kan nog wel een goed worden gok ik .
Met de drama's die ik hebquote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed is wel voldoende voor je A-team?
Och er zijn wel ergere dingen hoor....quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Met de drama's die ik heb.. Ik ga denk ik gewoon mijn kampioenschap mislopen door mijn teamgeest, hoe erg is dat ..
teamgeest is een belangrijk deel van je management, zeker naarmate je verder gaat komenquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Met de drama's die ik heb.. Ik ga denk ik gewoon mijn kampioenschap mislopen door mijn teamgeest, hoe erg is dat ..
Ja, ik hopelijk ook. Weer eens wat punten pakken en scoren..quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef DutchieBre het volgende:
Aan de andere kant kan ik volgend jaar dan weer zoveel winnen
Hou m voor de zekerheid maar in de gaten, weet nog niet of ik bij de deadline benquote:Op maandag 1 november 2010 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik hopelijk ook. Weer eens wat punten pakken en scoren..
Oh Flap gaat het morgenvroeg lukken met die speler "Storm" denk je? Of moet ik het in de gaten houden.
Geen probleem, dat moet lukken.quote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hou m voor de zekerheid maar in de gaten, weet nog niet of ik bij de deadline ben
Mijn verkopen gaan ook aardig goed op dit moment.quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef MrMoon het volgende:
zoo.. de maandagavond blijft het goed doen qua verkopen..
lekkere verkopen gehad vanavond, waardoor ik beide keepers en een reserve middenvelder (uitstekend pos) wel binnen moet kunnen halen..
voor de FC 502k gekregen, voor mn ex-trainee 903k en voor mn reserve keeper 50k.. ik sta weer leuk in de plus dus..quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn verkopen gaan ook aardig goed op dit moment.
Ik zag het ja. Bidwars gingen lekker!quote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef MrMoon het volgende:
zoo.. de maandagavond blijft het goed doen qua verkopen..
lekkere verkopen gehad vanavond, waardoor ik beide keepers en een reserve middenvelder (uitstekend pos) wel binnen moet kunnen halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |