Oefening baart kunst dus dat komt wel goed met t topic's openen.quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zo'n computer held ben ik niet.. Ik ben momenteel een website aan het maken voor mijn onderneming. Iemand heeft me echt stap voor stap moeten uitleggen wat ik moet doen, op dat moment voelde ik me echt een klein kind
Natuurlijk nietquote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch..... En nu? Heb je geld om een ander te kopen?
Met de nieuwe layout is t all1 maar makkelijker. Ze hebben een knopje gemaakt "Open nieuw deel" en die neemt automatisch de op mee.quote:
Hmm zal ik zondag proberen als mijn keeper dan nog niet fit isquote:Op maandag 1 november 2010 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook niet om een bejaarde te kopen?
ook voor een sollicitatiegesprek? Thnx..quote:Op maandag 1 november 2010 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dan zal je nog wel ff moeten wachten de kpn kennende.Suc6
Is het voor de klantenservice ? LOLquote:Op maandag 1 november 2010 13:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ook voor een sollicitatiegesprek? Thnx..
Die bejaarden kosten een stuk minder niet geschoten is dus altijd mis.quote:Op maandag 1 november 2010 13:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hmm zal ik zondag proberen als mijn keeper dan nog niet fit is
Oh ja weet ik veel dat je daar zit voor een solicitatie gesprek.quote:Op maandag 1 november 2010 13:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ook voor een sollicitatiegesprek? Thnx..
quote:Op maandag 1 november 2010 14:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Is het voor de klantenservice ? LOL
thnx hopelijk brengt het geluk..quote:Op maandag 1 november 2010 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel dat je daar zit voor een solicitatie gesprek.
In dat geval een gemeende suc6.Zal voor je duimen!
Ja handig he! Scheelt een berg F5enquote:Op maandag 1 november 2010 14:01 schreef Kirov het volgende:
Wel grappig zeg dat nieuwe reacties zonder refreshen weergegeven worden
Dat hoop ik ook!quote:
Waarom zie ik mijn elftal daar niet terug ?quote:Op maandag 1 november 2010 14:01 schreef ScudRaket het volgende:
Week 12!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award seizoen 16
Je moet je aan het begin van het seizoen inschrijvenquote:Op maandag 1 november 2010 14:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Waarom zie ik mijn elftal daar niet terug ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |