Dit dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Drassss het volgende:
Ik hang kansloos ergens in het midden..
quote:
Jij mag schoppen wat je wil. Ik laat dat liever aan mn spelers over.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:51 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er nog wel overheen. Ik moet volgende week tegen de nummer 1 en daar ga ik hard schoppen.
Komend seizoen kan je weer mee doen. We zijn 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen. Om dan nog te vragen of je nog mee kan doen is niet echt realistisch vind je wel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
kan ik ook nog meedoen?dit seizoen ben ik goed bezig qua het schoppen van blessures
quote:
quote:Ik hoop dat je dat idd gaat scoren.Op donderdag 21 oktober 2010 00:48 schreef Xummon het volgende:
2e plek in de strijd om VJ, heb alleen het gevoel dat ik komende week een -3 ga scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:gaan jullie dan voortaan allemaal in het roze spelenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef NelisZ het volgende:
Wat een mietjes zijn onze teams tegenwoordig ja, minder dan de helft van de teams staan in de plus
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef Xummon het volgende:
[..]
gaan jullie dan voortaan allemaal in het roze spelen
quote:wij spelen echter vootaan in bloedrood met bont en blauw
quote:Juist! Met wat witte verbands strepen er over heen!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
wij spelen echter vootaan in bloedrood met bont en blauw
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Mijn jongens zijn wel heel braaf deze wedstrijd
quote:Jij gaat voor VJ?Op zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
6 gele kaarten (waarvan eenmaal dubbelgeel), 3 blessures en 1 pleister in m'n pot vanavond. 2x geel + 1 blessure door ondergetekende veroorzaakt. Klotepot dus..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:48 schreef Xummon het volgende:
2e plek in de strijd om VJ, heb alleen het gevoel dat ik komende week een -3 ga scoren
quote:'t Is dat ik zo lang in de beker heb gezeten, anders was ik met vlag en wimpel koploper geweest
quote:Hehehehe nog meer concurentie. Ik vind t al spannend genoeg met Xummon.Op woensdag 27 oktober 2010 10:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Pas maar op Possie, ik kom er aan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |