Dit dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Drassss het volgende:
Ik hang kansloos ergens in het midden..
quote:
Jij mag schoppen wat je wil. Ik laat dat liever aan mn spelers over.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:51 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er nog wel overheen. Ik moet volgende week tegen de nummer 1 en daar ga ik hard schoppen.
Komend seizoen kan je weer mee doen. We zijn 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen. Om dan nog te vragen of je nog mee kan doen is niet echt realistisch vind je wel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
kan ik ook nog meedoen?dit seizoen ben ik goed bezig qua het schoppen van blessures
quote:
quote:Ik hoop dat je dat idd gaat scoren.Op donderdag 21 oktober 2010 00:48 schreef Xummon het volgende:
2e plek in de strijd om VJ, heb alleen het gevoel dat ik komende week een -3 ga scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:gaan jullie dan voortaan allemaal in het roze spelenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef NelisZ het volgende:
Wat een mietjes zijn onze teams tegenwoordig ja, minder dan de helft van de teams staan in de plus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |