mmmm.. misschien dat hij rond 12:00 erop komt vanwege de competitiewedstrijden van Spanje.quote:Op woensdag 3 november 2010 08:09 schreef Flappekz het volgende:
Best kans dat ie nu meer oplevert dan met een level passen plus een x-aantal dagen
Volgens mij had ik het al eens tegen je gezet, maar ik heb ook even het familie team gemaild die zeker deze speler wil kopen ( als hij tenminste nog positiespel traint.. ).quote:Op woensdag 3 november 2010 08:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
mmmm.. misschien dat hij rond 12:00 erop komt vanwege de competitiewedstrijden van Spanje.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 3 november 2010 08:59 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij had ik het al eens tegen je gezet, maar ik heb ook even het familie team gemaild die zeker deze speler wil kopen ( als hij tenminste nog positiespel traint.. ).
Morguh trouwens
Dan zal hij hem vast niet willenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Volgens mijn mail contact traint hij nu scoren.
Daarom zit ik er over te twijfelen om hem nog door te trainen.quote:
Ach er zullen toch ook andere managers bieden?quote:Op woensdag 3 november 2010 09:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daarom zit ik er over te twijfelen om hem nog door te trainen.
In 4 weken zou ik hem naar goed passen kunnen brengen (mits hij vrijdag gelijk naar redelijk passen popt).
Tevens zitten we dan al in het nieuwe seizoen..
Dat zal ook wel, maar ik denk er gewoon over na om hem nog naar goed passen te trainen en in het nieuwe seizoen op de lijst te gooien.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:28 schreef Drassss het volgende:
Ach er zullen toch ook andere managers bieden?
Oke, ik durf ook niet te zeggen wat de prijs enzo gaat doen. Heb daar geen verstand van en mik altijd mijn jeugdspelers meteen op de TLquote:Op woensdag 3 november 2010 09:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar ik denk er gewoon over na om hem nog naar goed passen te trainen en in het nieuwe seizoen op de lijst te gooien.
Ik meestal ook, maar ondertussen zoek ik dan ook zelf trainingsmateriaal.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:36 schreef Drassss het volgende:
Oke, ik durf ook niet te zeggen wat de prijs enzo gaat doen. Heb daar geen verstand van en mik altijd mijn jeugdspelers meteen op de TL
Geef m 1 week passen training en stijgt ie dan niet verkoop je m.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar ondertussen zoek ik dan ook zelf trainingsmateriaal.
Ik zal de vraag ook op hattrick stellen.
Ik ga eens zoeken of ik trainee nummer 20 voor deze week kan binnenhengelen...quote:Op woensdag 3 november 2010 12:30 schreef MrMoon het volgende:
en ook mijn 2de van Groningen keeper is binnen
Hij gaat lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 12:30 schreef MrMoon het volgende:
en ook mijn 2de van Groningen keeper is binnen
jep.. ik betwijfel alleen of ik wel voldoende geld ga hebben voor die reusachtige middenvelder.. en daar komt nog eens bij dat ik op dat moment niet wakker benquote:
heb je wel al wat op het oog?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken of ik trainee nummer 20 voor deze week kan binnenhengelen...
trouwens nog steeds bereid om eventueel een openingsbod van 2 a 2,5 miljoen te doen op Pukens?quote:
Yup.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
trouwens nog steeds bereid om eventueel een openingsbod van 2 a 2,5 miljoen te doen op Pukens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |