quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet iedereen is opzoek naar spelers met een bepaalde naam
Persoonlijk zeg ik van niet eigenlijk .... Ik zou ergens tussen de 3 en 3,5M gevenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Nixx- het volgende:
Vinden jullie deze persoon 4 miljoen waard? Hij staat namelijk te koop. Hij moet spelen als Wing towards middle en ik ga hem op passen trainen:
Ronny Rolandsson (245743856)
22 jaar en 90 dagen, volgende verjaardag: 24-11-2010
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 44 260
Loon: 6 730 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: wereldklasse
Vleugelspel: redelijk
Passen: zwak
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
ok, bedankt voor je advies.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:36 schreef Flappekz het volgende:
Persoonlijk zeg ik van niet eigenlijk .... Ik zou ergens tussen de 3 en 3,5M geven
Die van 4 miljoen moet je absoluut niet voor gaan, tvgl is bijna een miljoen hoger door dat redelijk Scoren..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Nixx- het volgende:
[..]
ok, bedankt voor je advies.
Ik heb ook deze gebookmarked (voor 3,75 miljoen).
Paweł Gmyr (243180125)
21 jaar en 105 dagen
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 37 100
Loon: 9 324 ¤/week inclusief 20% bonus
Verdedigen: zwak
Positiespel: wereldklasse
Vleugelspel: uitstekend
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht
Voordeel: Jonger, goedkoper, meer passen en zeker meer vleugelspel
Nadeel: Geen goed verdedigen, geen specialiteit (dat weegt wel zwaar voor me) en loopt af na de vriendschappelijke wedstrijd
Mooi rendement in 2 weken tijd. Dit gemiddelde een poosje aanhouden en voor je 't weet kun je je een VIII-waardig team veroorlovenquote:
ik heb even zitten rekenen en als er geen bidwars komen op die spelers.. ofwel ze gaan weg voor wat ik nu heb geboden of de vraagprijs.. dan zou het net moeten lukken.. morgenmiddag weet ik meer.. want dan heb ik mijn 2de keeper binnen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat allemaal nog lukken met de aankopen?
Oke nu zit je dus nog even goed? Want ik kan nog wel 1/2 ton meer bieden op die gast natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb even zitten rekenen en als er geen bidwars komen op die spelers.. ofwel ze gaan weg voor wat ik nu heb geboden of de vraagprijs.. dan zou het net moeten lukken.. morgenmiddag weet ik meer.. want dan heb ik mijn 2de keeper binnen..
dat zou mooi zijn, maar 2,5 ton zou helemaal mooi zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke nu zit je dus nog even goed? Want ik kan nog wel 1/2 ton meer bieden op die gast natuurlijk
quote:De Gekleurde Prent biedt voor Rikus Scheepstra
De Gekleurde Prent bood 750 000 ¤ voor Rikus Scheepstra en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 05-11-2010 20:51
hehe ik heb morgenochtend half 6 mijn oefenpot.. maar ook ik ga dat niet bekijken..quote:Op woensdag 3 november 2010 00:04 schreef Drassss het volgende:
Hopelijk komt dat goed.
Vannacht oefenpotje. Die ga ik niet live bekijkendus hopelijk heb ik geen tikken gekregen als ik morgenvroeg eventje met een bak koffie alles rustig bekijk...
Very nice Sir!quote:Op woensdag 3 november 2010 07:53 schreef Nixx- het volgende:
Net gepromoveerd
Hermannus de Waal (304011459)
17 jaar en 0 dagen
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: F.C. Wespennest (sinds 03-11-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 920
Loon: 670 ¤/week
Verdedigen: matig
Positiespel: uitstekend
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: waardeloos
Best kans dat ie nu meer oplevert dan met een level passen plus een x-aantal dagenquote:Op woensdag 3 november 2010 08:03 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hij speelt vanmiddag gelijk mee.
Misschien dat er eerst een level passing erop komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |