Nu alquote:Op maandag 1 november 2010 15:20 schreef Muck het volgende:
na een gesprek van 25 minuten heb ik het voor elkaar: ik heb morgen een afspraak bij het uwv
Dan is het inscheete van de vastelaovend, wat heeft dat met snoepjes en een bijl te maken?quote:
Okie! Succes nog ffquote:Op maandag 1 november 2010 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar eens kijken hoever jullie zijn zodra ik thuis ben, weer aan het werk
En het is Sint Maarten, wat wel gevierd wordt in Nederland i.t.t. halloween.quote:Op maandag 1 november 2010 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het inscheete van de vastelaovend, wat heeft dat met snoepjes en een bijl te maken?
Ja, heb al gekeken, ook al gereageerd weer in 't topic, kijk maarquote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
enfer heb je al gekeken naar je feest avatar?
Sint Maarten? Dat is niet met snoep joh! Das met lampionnen, en een man op een paard en een groot vuur van ouwe pallets, waar de wethouder samen met de troshoop ook zijn baard in de fik zetquote:Op maandag 1 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
En het is Sint Maarten, wat wel gevierd wordt in Nederland i.t.t. halloween.
Uit America, denk ik.quote:Waar komt die hype ineens vandaan?
En mandarijntjesquote:Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
Sint Maarten? Dat is niet met snoep joh! Das met lampionnen, en een man op een paard en een groot vuur van ouwe pallets, waar de wethouder samen met de troshoop ook zijn baard in de fik zet...
quote:Uit America, denk ik.
55 sec. te vroegquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zwoel en sexy bedoel je?
ja, sorry
iets hogers?quote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had stilletjes iets hogers verwacht![]()
Weet ook niet waarom hoor
dat soort aanwijzingen heb jij toch niet nodigquote:
al jaren niet meerquote:Op maandag 1 november 2010 16:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat soort aanwijzingen heb jij toch niet nodig
jurkje?quote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
AUW! PANTY, KAT, NAGELS, AUW!!!!![]()
das auw jaquote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
AUW! PANTY, KAT, NAGELS, AUW!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |