quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh plus hebben we hier ook![]()
[..]
Ik werk op een administratiekantoor. En de meesten van mijn collega's zijn heel normaal er zijn alleen maar een paar die maf zijn.
giraffen
er was toch een rare vent met gebreide truien?quote:
Daar is niets engs aan hoorquote:
van sjokolaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik een beeld van in de zaak staan
Jaaaaaah maar bij hem is al het vet naar zijn hoofd gestegen en toen werd zijn hoofd zo zwaar dat zijn hoofd eraf rolde. Vandaar dat hij nu zonder hoofd door het leven huppeltquote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax, van zoveel sjokolaa krijg niet zo'n lijf
Nee hequote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar is niets engs aan hoor
het onderste gedeelte smelt niet in de hand maar wel in de mondquote:Op maandag 1 november 2010 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar is niets engs aan hoor
beheaded by chocolatequote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaah maar bij hem is al het vet naar zijn hoofd gestegen en toen werd zijn hoofd zo zwaar dat zijn hoofd eraf rolde. Vandaar dat hij nu zonder hoofd door het leven huppelt
quote:[quote]Op maandag 1 november 2010 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
het onderste gedeelte smelt niet in de hand maar wel in de mond![]()
[..]
Dat klopt![]()
beheaded by chocolate
lief bamboe beertje,quote:
Ja dat weet ikquote:Op maandag 1 november 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
lief bamboe beertje,
je quotes zijn steeds stuk
stteds bij mij ookquote:
gelukkig nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van sjokolaaaaaaaaaaaaaaaaa?
dat heb je soms...heb ik ook met speculoos en nu ook met trio-penottiquote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
IK HEB ZIN IN BEBOGEEN
[ afbeelding ]
gewoon, spontaan
hij is zijn benen anders ook kwijt hoorquote:Op maandag 1 november 2010 18:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaah maar bij hem is al het vet naar zijn hoofd gestegen en toen werd zijn hoofd zo zwaar dat zijn hoofd eraf rolde. Vandaar dat hij nu zonder hoofd door het leven huppelt
getver, te zoete chemische bendequote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
IK HEB ZIN IN BEBOGEEN
[ afbeelding ]
gewoon, spontaan
ik was net aan het etenquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan hier zo kwaad en verdrietig om worden. Meneer krijgt alleen maar een proces verbaal. Als je niet voor een beest wilt zorgen geef het dan aan iemand die er wel goed voor is.
Dierenbeul ketent hond tien jaar vast aan verwarming
AALTEN - Een man uit Aalten heeft bekend zijn hond tien jaar lang vast te hebben geketend aan een verwarming.
De dierenbeul heeft een proces-verbaal gekregen en heeft inmiddels afstand gedaan van de hond.
Een inspecteur van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) trof het teefje, van rond de tien jaar, onder erbarmelijke omstandigheden aan. Het graatmagere dier lag in haar eigen urine en zat onder de doorligplekken. De hond had een vieze huid en verschillende gezwellen.
De kruising tussen een Labrador en een Argentijnse dog is ondergebracht bij Stichting Het Afdankertje in Babberich om op krachten te komen. Zes keer per dag wordt er met haar gewandeld, krijgt regelmatig te eten en de bench staat op een rustige plek.
Wat er uiteindelijk met het dier gaat gebeuren weet de stichting nog niet. Een medewerker van het asiel: "Het schijnt dat ze Bianca heette, maar wij noemen haar Diva. Het wordt straks een knappe oude dame."
zo een gast moeten ze ook aan een verwarming vastbindenquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan hier zo kwaad en verdrietig om worden. Meneer krijgt alleen maar een proces verbaal. Als je niet voor een beest wilt zorgen geef het dan aan iemand die er wel goed voor is.
AALTEN - Een man uit Aalten heeft bekend zijn hond tien jaar lang vast te hebben geketend aan een verwarming.
De dierenbeul heeft een proces-verbaal gekregen en heeft inmiddels afstand gedaan van de hond.
Een inspecteur van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) trof het teefje, van rond de tien jaar, onder erbarmelijke omstandigheden aan. Het graatmagere dier lag in haar eigen urine en zat onder de doorligplekken. De hond had een vieze huid en verschillende gezwellen.
De kruising tussen een Labrador en een Argentijnse dog is ondergebracht bij Stichting Het Afdankertje in Babberich om op krachten te komen. Zes keer per dag wordt er met haar gewandeld, krijgt regelmatig te eten en de bench staat op een rustige plek.
Wat er uiteindelijk met het dier gaat gebeuren weet de stichting nog niet. Een medewerker van het asiel: "Het schijnt dat ze Bianca heette, maar wij noemen haar Diva. Het wordt straks een knappe oude dame."
achjah, die hersenen van mij ook altijd, ekte rapaljesquote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb je soms...heb ik ook met speculoos en nu ook met trio-penotti
ik nog nietquote:
ik was toch al misselijkquote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 1 november 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo een gast moeten ze ook aan een verwarming vastbinden
quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |