als je een bikini krijgt heb je er ook pas over een maand of 5 iets aanquote:Op maandag 1 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, dajje er dan 10 maanden later pas weer wat aan hebt...
in de winkel!quote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij draagt bikini's?quote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je een bikini krijgt heb je er ook pas over een maand of 5 iets aan
oohw heb je een extra pot voor mij meegenomen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in de winkel!
hazelnoot-wit-speculaas![]()
eigenlijk trio-penotti dus
quote:
Tja dat hangt er maar helemaal vanaf voor wie het bestemd is natuurlijk. Als je een halloweenkostuum aan mijn excollega geeft, dan kan zij dat aantrekken. Dan zullen de kindertjes niet meer zo schrikken wat ze wel doen als ze zonder vermomming over straat huppelt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
monoki's ftwquote:
whehehequote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja dat hangt er maar helemaal vanaf voor wie het bestemd is natuurlijk. Als je een halloweenkostuum aan mijn excollega geeft, dan kan zij dat aantrekken. Dan zullen de kindertjes niet meer zo schrikken wat ze wel doen als ze zonder vermomming over straat huppelt.
Draag jij monokini's?quote:
Dan liever helemaal geen cadeautje hoorquote:
na al jouw verhalen vraag ik me toch af waar jij in giraafen op brommers naam werkt?quote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja dat hangt er maar helemaal vanaf voor wie het bestemd is natuurlijk. Als je een halloweenkostuum aan mijn excollega geeft, dan kan zij dat aantrekken. Dan zullen de kindertjes niet meer zo schrikken wat ze wel doen als ze zonder vermomming over straat huppelt.
jaquote:
jij niet danquote:
idd tis alles of nietsquote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan liever helemaal geen cadeautje hoor
Giraafen op brommers?quote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
na al jouw verhalen vraag ik me toch af waar jij in giraafen op brommers naam werkt?
Ook niet als het een haloween chocolade pop is?quote:Op maandag 1 november 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan liever helemaal geen cadeautje hoor
nee, niet eens eentje voor mezelf, ik zag het in de folder van de Plus staan netquote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
oohw heb je een extra pot voor mij meegenomen?
Nog nietquote:
Bestaat dat dan?quote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
Ook niet als het een haloween chocolade pop is?
ooh plus hebben we hier ookquote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, niet eens eentje voor mezelf, ik zag het in de folder van de Plus staan net
giraffenquote:
Weet ik veelquote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestaat dat dan?
En ja, dan ook niet.
Zoiets?quote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook niet als het een haloween chocolade pop is?
douche ze trevquote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik veel
Maar ben nu lekker douchen![]()
hoax, van zoveel sjokolaa krijg niet zo'n lijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |