Oh gelukkig dan ben ik toch niet zo vreemd als ik dachtquote:Op maandag 1 november 2010 18:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zulke vage dingen herken ik, alles en iedereen veranderd ook steeds
nee hoor ik droom erg levendigquote:Op maandag 1 november 2010 18:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan ben ik toch niet zo vreemd als ik dacht
jij droomt idd "apart"quote:Op maandag 1 november 2010 18:13 schreef Panda72 het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik zwanger was, dus toen ging ik naar het ziekenhuis om een echo te laten maken. Toen ik bij het ziekenhuis aankwam zag ik eruit als Taylor Swiften toen ik op de behandeltafel lag voor de echo was ik opeens veranderd in haar.[ afbeelding ]
![]()
In mijn droom vertelde de arts mij dat er een vlokje hondenpoep in mijn vruchtwater zaten toen wij de echo gingen bekijken zag ik een ierse Setter die speelde in de branding(die zat dus in mijn buik)
nee man, ik ken veel mensen die zo dromen, niks aparts aan. De meeste mensen herinneren hun dromen niet en vergeten dus ook deze aparte dingen die dus niet zo apart zijnquote:
Pezu zegt van niehietquote:
Iddquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, ik ken veel mensen die zo dromen, niks aparts aan. De meeste mensen herinneren hun dromen niet en vergeten dus ook deze aparte dingen die dus niet zo apart zijn
Ik onthoud de meeste dromen wel.quote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man, ik ken veel mensen die zo dromen, niks aparts aan. De meeste mensen herinneren hun dromen niet en vergeten dus ook deze aparte dingen die dus niet zo apart zijn
hihiquote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd
Mijn man onthoudt z'n dromen ook nooit, behalve als ik vreemdga, dan ineens wel
Dat dus.quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:
True. Maar meestal helpt het wel, sowieso voor het kattenoverschot van Nederland en mensen die katten blijven 'fokken'. Terwijl er zoveel in het asiel zitten oid.
en daar geeft de bank ook garantie voor afquote:
En nu op naar de sint?quote:Op maandag 1 november 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
halloween spullen zijn opgeruimd
mijn bank welquote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar geeft de bank ook garantie voor af
en naar de kerstquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd
Mijn man onthoudt z'n dromen ook nooit, behalve als ik vreemdga, dan ineens wel
wat heeft de Sint nou aan halloweenspullen?quote:
stoute kinderen mee laten schrikkenquote:Op maandag 1 november 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeft de Sint nou aan halloweenspullen?
Die moet toch ook ergens zijn kadotjes vandaan halenquote:Op maandag 1 november 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die geeft hij wegquote:Op maandag 1 november 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Leuk, dajje er dan 10 maanden later pas weer wat aan hebt...quote:Op maandag 1 november 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet toch ook ergens zijn kadotjes vandaan halen
waarquote:Op maandag 1 november 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
Er bestaat duo penotti met speculaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |