feestje?quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef OA het volgende:
O, ik zie nu ineens dat ik hier morgen 4 jaar rondhang
zware dag gehad?quote:
Het was druk vandaag en ik heb altijd een beetje moeite met de wisseling van zomertijd naar wintertijd en andersomquote:
Lekker bakje koffie om de dag mee te beginnen?quote:
lekker lekker!quote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker bakje koffie om de dag mee te beginnen?
Moe dus maar verder wel bestquote:Op maandag 1 november 2010 17:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker lekker!
Hoe is het hier met een ieder?
ja moe ben ik ookquote:
Slecht geslapen?quote:
vanacht wel, steeds nu net vanaf een uur of 2 als een baby maar ik ben nog geslooptquote:
Heel herkenbaar. Ik lig s'nachts vaak te woelen en dan ben ik overdag moe maar dan moet ik werken en dan ben ik s'nachts weer over mijn slaap heen en 's morgens begint het weer van voren af aan.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanacht wel, steeds nu net vanaf een uur of 2 als een baby maar ik ben nog gesloopt
U think?quote:Op maandag 1 november 2010 16:53 schreef MPG het volgende:
Volgens mij heeft enfermerel een heel fout beeld van mij...
True. Maar meestal helpt het wel, sowieso voor het kattenoverschot van Nederland en mensen die katten blijven 'fokken'. Terwijl er zoveel in het asiel zitten oid.quote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Das ook nog per kat verschillend. Ik heb 2 katten die zijn 'geholpen' en bij de een is het zoals jij zegt en bij de ander niet.
goedquote:Op maandag 1 november 2010 17:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker lekker!
Hoe is het hier met een ieder?
avondquote:
As usual...quote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij moet vast nog op schoonOA wachten.
Hij moet altijd nog 'dingetjes afronden'...quote:
2006: ± 100 posts gemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
feestje?![]()
maak een samenvatting van alle grote gebeurtenissen in die 4 jaar
Ferie naisquote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Avond bekende meneer
[..]
Avond Beertje![]()
[..]
Avond Enfe:W
Yups
Haha, herkenbaarquote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef OA het volgende:
[..]
As usual...
[..]
Hij moet altijd nog 'dingetjes afronden'...![]()
[..]
2006: ± 100 posts gemaakt
2007: Begin van KSC. Duizenden en duizenden posts en uren gemaakt op FOK!/KSC![]()
2008: Ik ging bij de FP en ging wat minder posten hier.
2009: Ik werd eindredacteur en ging nog minder posten hier.
2010: Ik ben nog minder gaan posten overall.
ik droom standaard raar!quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik lig s'nachts vaak te woelen en dan ben ik overdag moe maar dan moet ik werken en dan ben ik s'nachts weer over mijn slaap heen en 's morgens begint het weer van voren af aan.![]()
Vannacht ook weer eens heel raar gedroomd trouwens.
relaxtumquote:
ja zulke vage dingen herken ik, alles en iedereen veranderd ook steedsquote:Op maandag 1 november 2010 18:13 schreef Panda72 het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik zwanger was, dus toen ging ik naar het ziekenhuis om een echo te laten maken. Toen ik bij het ziekenhuis aankwam zag ik eruit als Taylor Swiften toen ik op de behandeltafel lag voor de echo was ik opeens veranderd in haar.[ afbeelding ]
![]()
In mijn droom vertelde de arts mij dat er een vlokje hondenpoep in mijn vruchtwater zaten toen wij de echo gingen bekijken zag ik een ierse Setter die speelde in de branding(die zat dus in mijn buik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |