en wij maar denken dat je aan het borrelen was....quote:Op maandag 1 november 2010 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ging het zaterdag niet redden. om 8u op de bank in slaap gevallen
tnx..quote:Op maandag 1 november 2010 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nu wel
Mag ik nu een vriendin uitkiezen?
Geen idee. Maar wellicht leest ze je vraag vandaag nog welquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Mijne ook. Ik zeg: weg met de UI's!quote:
quote:
Kunnen jullie de oude even posten? Weet ik welke er vervangen moeten wordenquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef CaLeX het volgende:
Mijn ouwe ook
Flap, was GotC nog opzoek naar Animal crossing voor de DS?
Iedereen heeft rechten. Kwestie van aanmeldenquote:Op maandag 1 november 2010 12:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Tijd voor een algemene schoonmaak van de OP dusWie heeft er rechten?
[..]
hmmmm wie weet
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Wheelee is anders de generaal te paard die het slagveld overzietquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
Maar goed,
nieuwe meet:
Paintballen??? Kan jij dat Wheelee ?( er van uit gaand dat je ook mee wil meeten)
Thanksquote:
Eensch. Met bowlingballen naar elkaar gooien is veel leukerquote:Op maandag 1 november 2010 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom ik ditmaal niet omdat we gaan paintballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |