Mee eens. Wat mij betreft ook dé artiest van 2010 en wellicht ook 2011. Daarom: James Blakequote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Aschkael het volgende:
ben er qua albums nog niet helemaal uit...maar dé track van het jaar is voor mij in ieder geval deze geworden:
Leuke plaat ja!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:39 schreef tim. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zoooooo hard gegroeid bij mij, de laatste twee weken. Van top 10 ten tijde van het verschijnen naar top 3. Jammer van de spuuglelijke hoes, dat hoort niet bij een plaat van het jaar.
Ik ken haar eerdere werk ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Seam het volgende:
Wat vond je dan zo slecht aan Have One on Me? Vond het een enorme verbetering tegenover dat gekraai van haar eerdere plaat.
Die is tofquote:
Ik vind het het slechtste album in mijn gehele muziekcollectie...Ik heb hem nog niet gedelete vanwege het feit dat er mensen zijn die het wel leuk vinden, dus ik blijf dat album een 100e kans geven...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef DO2 het volgende:
Have One on Me is ook geen makkelijke plaat...
Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die daar niet veel mee kunnen.
Maar Contra van Vampire Weekend een miskoop?
Daar verbaas ik me eigenlijk meer over...
Je hebt de rest van het eerste album niet geluisterd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:36 schreef ranja het volgende:
Vampire Weekend lijkt me echt zo'n band waarvan als die over 10 jaar hun 8e album uitbrengen mensen nog steeds zeggen 'ja, die hadden één leuke single'.
Juist wel... en niet interessant bevondenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt de rest van het eerste album niet geluisterd?
Ik heb hem meerdere keren geluisterd en ik kom er niet doorheen. Hij valt me echt tegen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef DO2 het volgende:
Maar Contra van Vampire Weekend een miskoop?
Daar verbaas ik me eigenlijk meer over...
Ja. Dat hoor ik dus ook overalquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Contra ook een stuk minder dan z'n voorganger, hij staat ook niet in mijn lijstje, had gehoopt van wel. Het eerste album vond ik namelijk geweldig. Toch staan er wel een paar fijne nummers op, zoals Cousins bvb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |