Nou ja als je niet van ballads en rustige muziek houdt (Leonie, Kim, Pearl en Ben) is dat al snel, want zij is de eerste nu die wat anders heeft gedaan dan dat.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef UltraR het volgende:
Ok, ik ben helemaal van slag....
Ik vind de single van Shary-an leuk...Stukken leuker en meer eigen dan die van de vier finalisten.
Ik ben ook van slag omdat jij dit zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef UltraR het volgende:
Ok, ik ben helemaal van slag....
Ik vind de single van Shary-an leuk...Stukken leuker en meer eigen dan die van de vier finalisten.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 16 januari 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ansj zegt bij Carlo en Irene dat ze nóóit had gedacht dat Sjerrie-en het zo ver zou schoppen.
Nee wij allemaal niet denk ik
Ik kijk ook niet (meer) uit naar de finale, want het is idd de grote Ben show.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Al is het jammer dat iedereen in het teken staat van de grote Ben Saunders show van vrijdag. Sorry, maar ik ken zijn trucje inmiddels ook wel.
Zij is toch degene die daar zelf voor gezorgd heeft? En dan verbaasd zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ansj zegt bij Carlo en Irene dat ze nóóit had gedacht dat Sjerrie-en het zo ver zou schoppen.
Nee wij allemaal niet denk ik
Je hoeft van mij geen fan te zijn van de show of Ben, maar dit is gewoon niet waar.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Eigenlijk is het al de hele tijd de grote Ben Saunders show geweest. Vaak genoeg hebben ze hem voor de kijcijfers als laatste laten optreden en meer van die kleine dingen. Zonde, want deze talentenjacht was zoveel meer dan Ben Saunders. Al heeft hij het natuurlijk in die eerste auditieronde op de kaart gezet.
Oh, dan is die ene keer me meer bijgebleven blijkbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zij is toch degene die daar zelf voor gezorgd heeft? En dan verbaasd zijn
[..]
Je hoeft van mij geen fan te zijn van de show of Ben, maar dit is gewoon niet waar.
In show 1 trad hij als 10e op van 12.
In show 3 als laatste.
In show 5 als 6e van 8.
In show 7 als 8e van 12.
In show 8 als 6e van 8.
Welgeteld één keer dus.
(gewoon na te lezen op wiki hoor, ik weet dat niet uit mijn hoofd of zo)
Precies.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zij is toch degene die daar zelf voor gezorgd heeft? En dan verbaasd zijn
Zoals gezegd, nooit voorin het programma dus.quote:[..]
Je hoeft van mij geen fan te zijn van de show of Ben, maar dit is gewoon niet waar.
In show 1 trad hij als 10e op van 12.
In show 3 als laatste.
In show 5 als 6e van 8.
In show 7 als 8e van 12.
In show 8 als 6e van 8.
Welgeteld één keer dus.
(gewoon na te lezen op wiki hoor, ik weet dat niet uit mijn hoofd of zo)
Tja. Ik dacht dat het om stem en optreden ging. Maar kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar een ster moet ook wel een beetje kunnen praten enzo... da's voor haar al een hele opgave
Daar gaat het ook om... maar daarin is ze nou ook niet bepaald een uitblinker als je naar de rest kijkt. Ze was voor mij naast Jennifer de minste die nog overgebleven was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Ik dacht dat het om stem en optreden ging. Maar kan aan mij liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |