Tja, niet alles wat jij niet leuk vindt is natuurlijk per definitie slecht he.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ze heeft inderdaad wel een eigen 'geluid' ja....
Ik denk niet dat Angela 70% aan Shary An gaat geven en zelfs dan is het de vraag of het genoeg is om het publiek te overrulen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien dat Angela daardoor wel gaat gokken in de halve finale, om juist degene met eigen stijl en eigen geluid het te laten opnemen tegen Ben.
Ik denk ook dat Kim wel naar de finale gaat. Maar ik denk dat zij minder kans maakt tegen Ben dan Shary-An. En ik denk dat Angela ook wel met dat idee rondlooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Angela 70% aan Shary An gaat geven en zelfs dan is het de vraag of het genoeg is om het publiek te overrulen.
Denk dat dat in verband met kijkcijfers en dergelijke nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:04 schreef ranja het volgende:
Misschien haalt Esther de finale wel in plaats van Ben![]()
Dat is m.i. nog net iets minder onwaarschijnlijk dan dat Shary An de finale haalt ipv Kim.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Kim wel naar de finale gaat. Maar ik denk dat zij minder kans maakt tegen Ben dan Shary-An.
Nee hoor. Waarom denk je dat Shary-An al zover is gekomen? Omdat het anders is, minder geijkt. Dus denk ik (mening!!) dat ze meer kans maakt tegen Ben dan Kim.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zal ik de neuroloog voor je bellen? Of een oorarts?
Ze is vooral zo ver gekomen omdat Angela weigert haar te laten gaan. Ze stond niet voor niks al een aantal keer in de sing-off. Ik denk nog steeds dat Angela het risico te groot vond dat Bart veel meisjes-sms'en kreeg en die per ongeluk Kim uit de finale zou kunnen houden. Die kans is er bij Shary-An minder dus mag die de halve finale in.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor. Waarom denk je dat Shary-An al zover is gekomen? Omdat het anders is, minder geijkt. Dus denk ik (mening!!) dat ze meer kans maakt tegen Ben dan Kim.
Is ook een theorie ja. We gaan het zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze is vooral zo ver gekomen omdat Angela weigert haar te laten gaan. Ze stond niet voor niks al een aantal keer in de sing-off. Ik denk nog steeds dat Angela het risico te groot vond dat Bart veel meisjes-sms'en kreeg en die per ongeluk Kim uit de finale zou kunnen houden. Die kans is er bij Shary-An minder dus mag die de halve finale in.
Mens, doe eens normaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef sherezade het volgende:
nu bij de VOH (wat een gedrocht is het toch)
Ik geloof het niet, anders was Bart in de beginrondes ook wel verder gekomen. Hij heeft toch twee keer in de sing-off gestaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze is vooral zo ver gekomen omdat Angela weigert haar te laten gaan. Ze stond niet voor niks al een aantal keer in de sing-off. Ik denk nog steeds dat Angela het risico te groot vond dat Bart veel meisjes-sms'en kreeg en die per ongeluk Kim uit de finale zou kunnen houden. Die kans is er bij Shary-An minder dus mag die de halve finale in.
zelfvertrouwen?? het was meer zelfverheerlijkingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, anders was Bart in de beginrondes ook wel verder gekomen. Hij heeft toch twee keer in de sing-off gestaan?
Shary-An, toch vind ik haar wel leuk. 18 jaar en dan al zo vol zelfvertrouwen op het podium staan. Dat vind ik wel echt tof. Desondanks werd het zingen er niet beter op, vind ik.
Liever dat dan verlegen muisjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:52 schreef sherezade het volgende:
![]()
[..]
zelfvertrouwen?? het was meer zelfverheerlijking
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |