Adem in, adem uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:44 schreef UltraR het volgende:
Ging weer lekker los in real-life...![]()
"Ik heb het echt genailed"
"Wat was dit fucking goed he? Godver"Echt, ze kan definitief niet meer lager zinken. Wat een klotewijf. Moet echt wat manieren leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A, ik dacht eerst dat het over de Pearl van nu gaat. Maar er zijn dus meer mensen met die naam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig die Pearl heeft net zo'n krijsende kat - te lang aan de bar - geluid als Shary An![]()
En wat ziet Shary An eruit zonder make-up en bril![]()
Klopt inderdaad, dat laatste dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef sherezade het volgende:
ik vind haar echt zo'n manwijf.....zal wel weer een lesbian zijn
had het wel verwacht jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat laatste dan.
Klopt, en om de 1 of andere reden heeft ze ook alleen maar homoseksuele vrienden en vriendinnen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef sherezade het volgende:
ik vind haar echt zo'n manwijf.....zal wel weer een lesbian zijn
Gek toch. Ik heb allemaal hetero vrienden en vriendinnen. Kliekjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt, en om de 1 of andere reden heeft ze ook alleen maar homoseksuele vrienden en vriendinnen...
Ik haat van die kliekjesvorming.
Niet dat ik een vriend van haar zou willen zijn, bescherm me, maar het gaat om het principe.
hoe weet jij dat ze alleen maar gay vrienden en vriendinnen heeft??quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt, en om de 1 of andere reden heeft ze ook alleen maar homoseksuele vrienden en vriendinnen...
Niet dat ik een vriend van haar zou willen zijn, bescherm me, maar het gaat om het principe.
Jeezquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vind haar nu wel ineens een stuk minder goed zingen hoorquote:
Ik hoop elke keer dat ze zo'n enorme uithaal maakt, dat daarbij die poliep er uit valt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat ze er nu uit gaat.
Ze kan echt niet zingen (technisch gezien) en ze vernaggelt haar stembanden op een vreselijke manier
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer dat ze zo'n enorme uithaal maakt, dat daarbij die poliep er uit valt.
Zo bij Angela op schoot..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer dat ze zo'n enorme uithaal maakt, dat daarbij die poliep er uit valt.
Zo bij Angela op schoot..
Fanatieke 16-jarige pubertjes, die brullen altijd het hardstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:50 schreef UltraR het volgende:
En dan dat publiek... What the hell was dat?![]()
Alsof daar zojuist het optreden van het seizoen was neergezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |