Nee, daar heb je gelijk in. Misschien heeft ze opeens een engelenstem zodra die poliep verwijderd is. Maar ja, dat wil ze niet, omdat ze dan haar tergend lelijke stem kwijtraakt.quote:
Die moet maar een jaartje uitrusten of iets met d'r keel doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg plaatsvervangend keelpijn als ik naar haar kijk.
Serieus, waarom zit zij er nog in?
Ik vind het schandalig.
Zit je met Eva, Alma en Wiep in je team, blijf je met deze kak over. Wat een vreselijk nepwijf die Angela.quote:
Geen muzikaal gehoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef PierreBetfair het volgende:
"Ik was zo goed" zei ze gisterenWat heeft dat kind in dr oren zitten? Ze tuft de hele zaal nat en het klinkt voor geen meter.
Ja, echt he? Hoe komt dat kind daarop? Het is mij een raadsel. En die geluidjes tussendoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef PierreBetfair het volgende:
"Ik was zo goed" zei ze gisterenWat heeft dat kind in dr oren zitten? Ze tuft de hele zaal nat en het klinkt voor geen meter.
Vond het ook tegenvallend, zeker nu ze haar eigen favoriete nummer mocht zingen... Heb bij haar nog steeds het gevoel dat ik zit te luisteren naar een erg enthousiast meisje dat de liedjes van haar favoriete artiesten zingt en dat meer vol plezier doet dan goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het schandalig.
Eva en Alma zegt me niks, toen heb ik het ws niet gevolgd, maar Wiep liep als angstig hert over het podium op de avond toen ze eruit ging.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Zit je met Eva, Alma en Wiep in je team, blijf je met deze kak over. Wat een vreselijk nepwijf die Angela.
Sry, maar wat heb ik me zitten ergeren gisteren. Zulke schijtoptredens en dan blijven roepen dat het geweldig was.
Schrijf een brief!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het schandalig.
Teveel naar de Fugees geluisterd denk ik, die versie klinkt ook al alsof de zangeres een heel ander lied zingt dan de band speelt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Shary-An had een paar goede optredens, maar heeft zich niet meer gerevancheerd.. jammer, maar ze mag er volgende keer wel uit.
Oh nou ben ik benieuwdquote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
Toen ze mee deed met Popstars vorige jaar, was ze een stuk rustiger en niet zo over de top.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 december 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nou ben ik benieuwd, kan me haar niet herinneren.
Morgen meteen kijken, zit nu mobiel, thanks!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef NoNickOne het volgende:
Origineel nu op Radio 2.quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Teveel naar de Fugees geluisterd denk ik, die versie klinkt ook al alsof de zangeres een heel ander lied zingt dan de band speelt.
Jeumig die Pearl heeft net zo'n krijsende kat - te lang aan de bar - geluid als Shary Anquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef NoNickOne het volgende:
Dit was ongeveer 3/4 maanden voor haar VOH auditie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |