Maar even serieus, jij bent geen rabobank fan?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Five verkoopt geen hypotheken
Ik zorg er wél voor dat mensen krijgen waar ze om gevraagd hebben, door bij ze aan tafel te komen zitten, zodra er een adviseur langskomt. Mensen kopen kennis in, zogezegd, van iemand die er daadwerkelijk voor henzelf zit. Geen adviseur die nog onzin durft te verkopen
zeker Rabo-mensen niet
Welke beperkingen moet ik dan in gedachten nemen?quote:Zodra u een spaarrekening koppelt aan een hypotheeklening wordt gesproken over een Spaarrekening Eigen Woning (SEW). Over de waarde van de spaarrekening betaalt u geen vermogensrendementsheffing (1,2% ), en er gelden bepaalde belastingvrijstellingen, maar er gelden dan wel enkele fiscale aspecten die als beperkingen kunnen worden gezien.
Maar de rente is helegaar niet hoogquote:Een bankspaarhypotheek, gekoppeld met een SEW, is met name interessant wanneer de rente hoog is. U betaalt veel (aftrekbare rente) maar u krijgt ook veel vergoed op uw spaarinleg; een hoog gegarandeerd rendement dus.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar even serieus, jij bent geen rabobank fan?
Nou, die ik al noemde als nadeel.quote:Welke beperkingen moet ik dan in gedachten nemen?
Wat een onzin ook, die tekst. Stond dat ook op die 'weetjes'-pagina?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar de rente is helegaar niet hoog
http://www.hypotheek-weetjes.nl/soorten-hypotheken/banksparen.phpquote:Op donderdag 4 november 2010 23:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat een onzin ook, die tekst. Stond dat ook op die 'weetjes'-pagina?
Hoe hoger de rente, des te hoger zijn je (bruto én netto maandlasten). Als het beter zou zijn om een hogere rente te hebben, zou iedereen je wel een hypotheek aansmeren met een percentage van 30%. Die rente kun je tóch aftrekken
Kapitaalverzekering Eigen Woning.quote:
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Absoluut niet.Maar laat dat je verder niet weerhouden van het nemen van een Rabo-hypotheek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |