quote:Op het Chinese eiland Hainan is de Amerikaanse Alesandria Mills verkozen tot Miss World 2010. De nieuwe mooiste vrouw van de wereld is achttien lentes jong en 1,75 meter lang. Ze houdt van reizen fotografie en muziek maken, en later wil ze lerares worden.
Bij de verkiezing zijn de missen uit Botswana en Venezuela respectievelijk tweede en derde geworden. Het was de zestigste keer dat er een Miss World werd gekozen. Hieronder foto's van de nieuwe Miss en foto's van Missen die die titel net misten.
Alsof jij haar niet zou rakenquote:
Cameltoe win.quote:
quote:
Is dat de brunette zus van Chantal Janzen?quote:
Die is van 2009quote:
Pica is uit 2010quote:
lekkere exquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ze lijkt teveel op mn ex
Amsterdam heeft de lekkerste meiden van Nederland.quote:Op maandag 1 november 2010 00:04 schreef ems. het volgende:
Nou nou nou. Het zijn best leuke meisjes allemaal maar toch vind ik het allemaal niet heel bijzonder. Ik begrijp dat ze niet elk meisje in de wereld kunnen onderwerpen aan een onderzoek maar ik weet vrij zeker dat er in ieder geval mooiere meisjes dan dit te vinden zijn in de 'world', nederland en sowieso noord holland.
Dat wil ik niet zeggen, maar ik weet zeker dat je daar in ieder geval wel iets knappers kan vinden dan bovenstaande.quote:Op maandag 1 november 2010 00:18 schreef Marlan het volgende:
[..]
Amsterdam heeft de lekkerste meiden van Nederland.
Een liplezeres.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef rednitro het volgende:
geef mij maar canada
[ afbeelding ]
Finland !!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 01:05 schreef Nachtjager het volgende:
Voor die Canadese wil ik wel een moord plegen.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, mijn vriendin is de mooiste.quote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef TeenWolf het volgende:
Waarom wordt door mijn strot geduwd wie de mooiste is van de wereld??? Dat maak ik zelf wel uit!!!!
dat dus!quote:Op maandag 1 november 2010 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mijn vriendin is de mooiste.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef TeenWolf het volgende:
Waarom wordt door mijn strot geduwd wie de mooiste is van de wereld??? Dat maak ik zelf wel uit!!!!
quote:Hoe heet ze?Op maandag 1 november 2010 01:05 schreef Nachtjager het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, zeker welquote:Op maandag 1 november 2010 01:05 schreef Nachtjager het volgende:
[ afbeelding ]
Die uit Canada ziet er niet verkeerd uit, maar die uit Finland heeft maar een oude kop.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:29 schreef rednitro het volgende:
geef mij maar canada
[ afbeelding ]
Finland !!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |