Ik vond het boek eigenlijk niet zo heel bijzonder..quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef Ssserpente het volgende:
Heel mooi boek. Een van de meest aangrijpende boeken die ik ooit gelezen heb iig. Komt binnenkort in de bios, toch?
quote:Oxymoron schreef als laatste post in de vorige SC:
Ssserpente, wat stom van die verzendkosten! Ik kreeg juist vorige week een mail of een webshop, waar ik met tussentijd van 2 dagen twee bestellingen gedaan had, alles mocht samenvoegen. Zodat ik maar 1 x verzendkosten hoefde te betalen, dat is écht service!
Het lijkt wel alsof ik erg veel geluk heb, met online dingen kopen, *afklopt op iPad. Ik heb nog nooit een miskoop of misleiding gehad, en altijd goede service.
Dat online winkelen is echt een mega uitkomst voor mij. Geen drukke winkels of verkopers, geen rijen, geen pashokjes, geen rare blikken. Maar rustig vergelijken en kijken op de bank. En de hele wereld aan winkels!
Etsy is favoriet bij mij ook nooit fout gegaan. Gelukkig!
Ik wel. Ik was ervan overtuigd dat het goed zou komen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het boek eigenlijk niet zo heel bijzonder..![]()
![]()
Oxy, wat een mooie TT
Boh, het was lang geleden dat ik zo gehuild heb bij een boek. Met kind en hormonen is zo'n onderwerp blijkbaar iets gevoeliger.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
Ik wel. Ik was ervan overtuigd dat het goed zou komen...
Misschien komt het ook wel omdat ik hele hoge verwachtingen had, iedereen was lyrisch.. ik vond het een boek dat je bleef lezen trouwens. Wel goed geschreven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik wel. Ik was ervan overtuigd dat het goed zou komen...
Ik heb Kluun al heel snel gelezen, toen ie net uit was...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik moest ook huilen, Oek. En zelfs Nils van van de leg.
Diaan, ik vond Kluun juist heel erg tegenvallen. Ook door de te hoge verwachtingen.![]()
Heb nu de nieuwe van John Irving liggen, maar ik wil 'm nog even koesteren voordat ik er in begin. Hij is het waard om echt de tijd voor te nemen ipv zomaar tussendoor aan te beginnen.
Ik vind mooie boeken zo'r rijkdom.
John Irving dus. Allemaal. Maar vooral Tot Ik Jou Vind.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Kluun al heel snel gelezen, toen ie net uit was...
Heb je nog boekentips? Ik wil er wat op mn lootje zetten en voor mn verjaardag vragen. Ik ben nu iets van een Duitse schrijfster aan het lezen, maar dat pakt me niet echt.
Dat meen je niet!quote:
Ik lees altijd in de trein... dat is toch ruim 1,5 uur per week. En dan nog 's avonds in bed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef Estrys het volgende:
boekenIk kom tegenwoordig niet verder dan Bumba gaat picknicken en de VT wonen
ASO!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik meen altijd alles wat ik zeg, dat weet je toch
Ik wil thee, maar M. vindt dat theetijd voorbij is...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Vicky het volgende:
Mijn zusje is ook groot fan van Karin Slaughter.
Muhh mijn man wil drinken en wil dat ik het ga pakken maR ik heb geen zin. Ik lig zo lekker in mijn bedje.
/dagboekquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef mefke79 het volgende:
weet je wat ik stom vind: ik had vandaag sla die tot morgen goed hoort te zijn. NIet te eten en al bruine blaadjes. En ik ben dan gewoon niet eens meer verbaasd. En ja, dan hoor ik eigenlijk met die zak terug te gaan naar de supermarkt, maar dat doe ik nooit. Stom he.
Ik vind het een prima tijdstip voor thee! Ik wil ook thee!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wil thee, maar M. vindt dat theetijd voorbij is...
Het is altijd tijd voor thee!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vind het een prima tijdstip voor thee! Ik wil ook thee!!
Cola it is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor thee!
Mooie Ilja oxy!
Ik had wel wat gezien maar kon plaatje niet openen op foon. Volgens mij weet ik wel welk mutsje je bedoeld. Ik heb alleen nog nooit mutsjes gehaakt.. M@x wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Ticootje het volgende:
Vicks, ik had je op het andere forum gevraagd over dat mutsje...
Nee nee joh! Dat kan ik niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
mooi oxy, heb je die echt zelfgemaakt?
Geil...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |