You has killed tze topic !quote:
quote:
Senks!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit een zak chips en blikje red bull
vanguuh
quote:
Op zich wel goed. het weekend wel wat verslapt hoor, maarja daar is het weekend voor. Nu gaat het goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd goed!!
Hoe gaat ie daar? Met het niet-drinken?
Keigoed!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op zich wel goed. het weekend wel wat verslapt hoor, maarja daar is het weekend voor. Nu gaat het goedwel nog steeds aan het afbouwen hoor, dus een roseetje nu...maar dat is nog altijd beter dan anderhalve fles
Goed bezig hoor! Daar mag je best trots op zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op zich wel goed. het weekend wel wat verslapt hoor, maarja daar is het weekend voor. Nu gaat het goedwel nog steeds aan het afbouwen hoor, dus een roseetje nu...maar dat is nog altijd beter dan anderhalve fles
Goedzo Puckzzzquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames het gaat niet zo lekker dus ik zal hier wat minder reageren
ik ben ook traag met pm's enzo ..
Hey! Wat is er aan de hand? Lichamelijk of..??quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Awww......quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Watskebeurt meis?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Niks al te ernstigs hoop ik, sterktequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
heb je mango red chili? Als ik af ga op wat ik op internet lees is patatje joppie het populairst, maar dat is zooo onterecht. Kinderen hebbe gewoon geen smaakquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
*kuch* Gaat niks meer over sytycd neerpennen.
Eumm Lays chippie anyone?
[ afbeelding ]
Ik vind Eldrick juist wel iets hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou niet kunne kiezen vanavond... Vond qua dans de eerste en de laatste het matigst, maar Floris is zo leukVan mij mag die Eldrick er uit, maar dat vind ik al vanaf het begin
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vond patatje joppie niks en durf daardoor mango red chili niet open te maken! Die ligt hier al een week, dichtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je mango red chili? Als ik af ga op wat ik op internet lees is patatje joppie het populairst, maar dat is zooo onterecht. Kinderen hebbe gewoon geen smaak
ik vind het irritante aandachtshoerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind Eldrick juist wel iets hebben
die is heel anders! Veel lekkerderrrrquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond patatje joppie niks en durf daardoor mango red chili niet open te maken! Die ligt hier al een week, dicht
Ik vreet altijd friet met joppie sausquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je mango red chili? Als ik af ga op wat ik op internet lees is patatje joppie het populairst, maar dat is zooo onterecht. Kinderen hebbe gewoon geen smaak
agar heeft de minste persoonlijkheid, ik ben het meest fan van Lisequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vreet altijd friet met joppie saus
Heb de nieuwe nog niet getest trouwens. Deze week maar eens kopen
Ja vond ze echt uber goed dansen. Floris is zooo cute.. Echt zo'n knuffel koetchi koetchi mannetje. Ja Eldrick is te hard. Nog steeds. Vond hem in het begin echt erg leuk; maar andere stijlen 'meh'.
Qua vrouwen vind ik het echt erg lastig om te kiezen...
Lise en Enoraquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
agar heeft de minste persoonlijkheid, ik ben het meest fan van Lise
Enora is ook al zo koetchikoetchiquote:
Dank voor de mededelingquote:
Euhm. Euhmmmm. *denkt na*quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Als ik binnenkort de kans krijg zal ik een potje B&J kopen dan. Ik hou van chocoladeijs, evt met stukjes, maar geen crunchy stukjes, zachte kleffe stukjes koek ofzo of nootjes. Welke moet ik dan hebben?
't is wat, met calculusquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik geef het op, Calculus wordt 'm niet. Welterusten!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
thanks lieve allemaal
hier wat ziekenhuis gezeik en relatie gedoe
eerst maar wat slapen, hopelijk helpt dat wat
He bah..sterkte en slaap lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
thanks lieve allemaal
thanks lieve allemaal
thanks lieve allemaal
Sterkte meisjequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
thanks lieve allemaal
Ging iets mis met reageren, telefoon leidt soms eigen levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef princess-a het volgende:
Ik heb net iets gedaan wat ik nooit had moeten doen
denk ik.
heb mn zus die ik niet ken en nog nooit heb gezien en waarvan ik nooit niet wist waar ze woonde en die ik nooit kon vinden gefacebooked,, en verdomme![]()
![]()
Nu ga ik maar even een deken over mn hoofd trekken en balen dat ik haar een plompverloren dom bericht heb gestuurd omdat ik gewoon niet wist wat ik moest doen na zo lang zoeken![]()
trusten ladies
Dat is toch niet dom, logisch dat je benieuwd bent naar je eigen zus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef princess-a het volgende:
denk ik.
heb mn zus die ik niet ken en nog nooit heb gezien en waarvan ik nooit niet wist waar ze woonde en die ik nooit kon vinden gefacebooked,, en verdomme![]()
![]()
Nu ga ik maar even een deken over mn hoofd trekken en balen dat ik haar een plompverloren dom bericht heb gestuurd omdat ik gewoon niet wist wat ik moest doen na zo lang zoeken![]()
trusten ladies
quote:Op maandag 1 november 2010 09:06 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteravond mijn mascara er niet goed afgehaald, nu echt overal mascara, gezicht zit onder, kussen ook en zelfs wat haarplukken zijn nu zwart.
Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet.
hoeveel mascara gebruik je dan in godsnaam?quote:Op maandag 1 november 2010 09:06 schreef kieskleurig het volgende:
Gisteravond mijn mascara er niet goed afgehaald, nu echt overal mascara, gezicht zit onder, kussen ook en zelfs wat haarplukken zijn nu zwart.
Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik ook niet.
Ieh neequote:Op maandag 1 november 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel mascara gebruik je dan in godsnaam?heb je van die spinnenogen?
Tuurlijk, maar "Hoi, Ik hoop dat je hier niet van schrikt maar ik wil je graag iets vragen. Is *mijn vaders naam* jouw vader? Groetjes *mijn naam*quote:Op maandag 1 november 2010 06:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is toch niet dom, logisch dat je benieuwd bent naar je eigen zus.
Goedemorgen
Spannend! Maar het zou mij erg leuk lijken om die zus dan te leren kennen..quote:Op maandag 1 november 2010 09:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar "Hoi, Ik hoop dat je hier niet van schrikt maar ik wil je graag iets vragen. Is *mijn vaders naam* jouw vader? Groetjes *mijn naam*
Komt wel heeeel plompverloren uit de lucht vallenEn als ze reageert gaat mijn hele leven op zn kop staan want ik ken die hele kant van mn familie niet
Grote wasjes, kleine wasjes, doe ze in de wasmachinequote:Op maandag 1 november 2010 10:19 schreef Loqi het volgende:
*leest boekjes voor wasmachine en droger door
Hihi, dat moment kan ik me nog herinneren. Sta je met je was klaar en ineens: goh, hoe werkt het eigenlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 10:19 schreef Loqi het volgende:
*leest boekjes voor wasmachine en droger door
Zo, dat dacht ik ook inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2010 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel mascara gebruik je dan in godsnaam?heb je van die spinnenogen?
gheheh ja, daarom lees ik ze nu door, voordat ik een enorme stapel was opgebouwd heb liggenquote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, dat moment kan ik me nog herinneren. Sta je met je was klaar en ineens: goh, hoe werkt het eigenlijk.
How about een normale boterhamquote:Op maandag 1 november 2010 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wil ik als lunch?
Een funghi pizza of twee pasteitjes met kalfsragout?
de knop naar het juiste programma draaien en op start duwen doet de truc meestal welquote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, dat moment kan ik me nog herinneren. Sta je met je was klaar en ineens: goh, hoe werkt het eigenlijk.
Dat is geen optiequote:Op maandag 1 november 2010 11:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
How about een normale boterham
Ik heb chocoladekruidnootjes
Ik woon al bijna 5 jaar op mezelf, maar ik kan nog steeds niet fatsoenlijk koken.quote:Op maandag 1 november 2010 11:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
gheheh ja, daarom lees ik ze nu door, voordat ik een enorme stapel was opgebouwd heb liggen
brr, vanavond ook koken![]()
Nou kan ik wel koken hoor ^^ maar ik heb eigenlijk nog nooit echt zelf een gerecht uitgezocht, dat gekocht, hoeveelheden uitgezocht en dat zelf gemaakt
quote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders heeft haarzelf net ingeschreven bij de UVT voor 2011/2012 Communicatie en Informatie wetenschappen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef princess-a het volgende:
denk ik.
![]()
trusten ladies
Aaaaah.quote:Op maandag 1 november 2010 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doe ik elke eerste maandag van de maand om 12u
Dat is het makkelijke gedeelte. Alles op dezelfde tijd op tafel krijgen is punt 2quote:Op maandag 1 november 2010 11:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
gheheh ja, daarom lees ik ze nu door, voordat ik een enorme stapel was opgebouwd heb liggen
brr, vanavond ook koken![]()
Nou kan ik wel koken hoor ^^ maar ik heb eigenlijk nog nooit echt zelf een gerecht uitgezocht, dat gekocht, hoeveelheden uitgezocht en dat zelf gemaakt
Mijn collega heeft er een. Ook al is ie meer touchscreen het blijft een BB he?quote:
In de reclame issie zo leuk. Mijn BB Storm 2 liep vaak vast en moest regelmatig de accu eruit treken zodat hij weer normaal functioneerde. Ben nu blij met mn Nexus One maar mn hart ligt stiekem bij Blackberryquote:Op maandag 1 november 2010 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn collega heeft er een. Ook al is ie meer touchscreen het blijft een BB he?
Ik vind het nix die BB's
maarja...dit is ook kutSamsung Galaxy S #2
dat mag best wat aardigerquote:
Ik vind jou wel lievv maar samsung nietquote:Op maandag 1 november 2010 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat mag best wat aardiger
Is een fijne foon hoor, alleen Samsung zelf heeft het nogal hoog in de bol, maar ach dat hebben Apple en consorten ook eigenlijk...
Potje piesenquote:Op maandag 1 november 2010 12:31 schreef Loqi het volgende:
ik zit tegen een blaasontsteking aan denk ik
quote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders heeft haarzelf net ingeschreven bij de UVT voor 2011/2012 Communicatie en Informatie wetenschappen
Ik quote mezelf evenquote:Op maandag 1 november 2010 12:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan ga je hetzelfde doen als ik! Alleen zit ik dan als het goed is in het tweede jaar
Misschien welquote:Op maandag 1 november 2010 12:43 schreef Joysa het volgende:
Krijgen we dan ook een kabouter verhaal van Gwen?![]()
Heb jij dan weer gelijk inquote:Op maandag 1 november 2010 11:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wauw heftig...Maar ik denk ook niet dat je zoiets op een makkelijke manier KUNT vragen....
Hoe is het? Hoe voelt het aan?quote:
Op marktplaats zetten!quote:Op maandag 1 november 2010 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
bedankt nog voor alle lieve berichtjes
ik heb mijn kledingkast uitgezocht alvastheul veel kleding weg, kwam ook aardig wat dingen tegen ie ik echt nog nooit aangehad heb, soms was ik het zelfs vergeten
ik heb die ook, je moet toch iedere dag een nieuwe laag doen..?quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Miasan het volgende:
Vraagje!
Ik heb vandaag Sally Hansen nailgrowth miracle gekocht want m'n nagels zijn prut. Heb net één laagje opgedaan. Nu staat er op de verpakking dat ik het om de dag op moet doen en dat ik er evt. een kleurtje overheen kan gooien. Als ik dat doe, moet ik dan overmorgen weer alles verwijderen met remover en dan Sally Hansen erop? Of smeer ik het er weer bovenop (want zoiets las ik hier eens...) wat mij wel raar lijkt, over de topcoat en allesJe zou denken dat die remover de treatment weer ongedaan maakt!
je kunt het beste laag op laag doen ... dus gewoon elke dag een nieuw laagje er overheenquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Miasan het volgende:
Vraagje!
Ik heb vandaag Sally Hansen nailgrowth miracle gekocht want m'n nagels zijn prut. Heb net één laagje opgedaan. Nu staat er op de verpakking dat ik het om de dag op moet doen en dat ik er evt. een kleurtje overheen kan gooien. Als ik dat doe, moet ik dan overmorgen weer alles verwijderen met remover en dan Sally Hansen erop? Of smeer ik het er weer bovenop (want zoiets las ik hier eens...) wat mij wel raar lijkt, over de topcoat en allesJe zou denken dat die remover de treatment weer ongedaan maakt!
ik heb er eigenlijk niet op gelet want ik vind ze stomquote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Mirjam het volgende:
hebben er dames al de essence magnetics gespot?
vast niet he?![]()
Ja, 't zou zo maar kunnen zijn dat ik slowchats niet terug lees wegens heel weinig tijd, sorryquote:Op maandag 1 november 2010 14:05 schreef Joysa het volgende:
Dat heeft hier pas ongeveer 38 miljoen keer gestaan
Nee, wel bij diverse Kruidvatfilialen geweest, maar niks gevonden. Kan ook die vinden nail image plates nergens vinden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Mirjam het volgende:
hebben er dames al de essence magnetics gespot?
vast niet he?![]()
Die zoek ik ook nog ... die plates dan. Als iemand ze ziet dan wil ik ze ook welquote:Op maandag 1 november 2010 15:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, wel bij diverse Kruidvatfilialen geweest, maar niks gevonden. Kan ook die vinden nail image plates nergens vinden.
Ooohh vrije tijdquote:Op maandag 1 november 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even
Bereid je voor op veel vrije tijd.... ik heb de komende 2,5 maand alleen college op di-wo-do
quote:Op maandag 1 november 2010 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk niet op gelet want ik vind ze stom
quote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef Mirjam het volgende:
ga ik een kwartier fietsen naar ene kruidvat om te kijken of ze daar een bepaalde handcreme hebben, kom ik terug, wat ben ik vegreten?
kijken of ze die handcreme hebben
MUA is een groot slagveld want blijkbaar had Zoya een foutje gemaakt met een actiecode, dus waren er plots twee frenziesquote:
oh, ik heb een fantástische site daarvoor!quote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef Mss het volgende:
Dames, welke CND effects zijn nu echte must-haves? Ik kan namelijk nergens vergelijkingen vinden.
crimson sparklequote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef Mss het volgende:
Dames, welke CND effects zijn nu echte must-haves? Ik kan namelijk nergens vergelijkingen vinden.
Teal Sparkle, Raspberry Sparkle, Sapphire Sparkle, Crimson Sparklequote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef Mss het volgende:
Dames, welke CND effects zijn nu echte must-haves?
pffgtquote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
WTF. Krijg net een berichtje van een 'vriendin' dat onze 'vriendschap' is beëindigd.Omdat we elkaar al een tijd niet hadden gezien/gesproken...
Had er een krabbel gestuurd en krijg dit terug.... Nou doei dan he...
quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
WTF. Krijg net een berichtje van een 'vriendin' dat onze 'vriendschap' is beëindigd.Omdat we elkaar al een tijd niet hadden gezien/gesproken...
heh, balenquote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
Nice, vanmorgen rond een uur of 11 misselijkheid en wat buikpijn....om half 12 wat ongemak bij t plassen.. 12 uur zo'n pijn dat ik zowat zat te janken.. nu met een antibiotica kuur voor blaasontsteking en ik moet na de kuur nog een plasje inleveren ter controle omdat t zo ernstig was
en zij laat natuurlijk nooit iets van zich horen wel?quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
Auw....quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
Nice, vanmorgen rond een uur of 11 misselijkheid en wat buikpijn....om half 12 wat ongemak bij t plassen.. 12 uur zo'n pijn dat ik zowat zat te janken.. nu met een antibiotica kuur voor blaasontsteking en ik moet na de kuur nog een plasje inleveren ter controle omdat t zo ernstig was
Toch geen ingegroeide teennagel?quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen naar de dokter voor mn teen
Hij is al twee weken superontstoken en rood en pijnlijk en sodabadjes en trekzalf helpt niets![]()
Dadelijk moeten ze snijden
Beterschap.quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
Auw auw auw.... Ik vind dat dus echt doooooodeng, ik loop al een jaar of 2-3 met een ontstoken teen rond die met vlagen echt heel erg ontstoken is, en dan weer een poos rustig, ik durf dus mooi niet naar de huisarts daarmee he. Mij niet gezien, dan laat ik nog liever 6 spiraaltjes plaatsen!quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is al twee weken superontstoken en rood en pijnlijk en sodabadjes en trekzalf helpt niets![]()
Ooooo.. Ziet er yummy uit !! Ik moet ook voor mezelf koken; maar daar heb ik nooit zin inquote:Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef Loqi het volgende:
Dank je wel voor alle beterschapswensen![]()
Ik ben best wel trots op mezelf![]()
Lading was weggewerkt en helemaal alleen gekookt
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga toch maar want anders kan ik mn mooie schoenen niet aan.quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Auw auw auw.... Ik vind dat dus echt doooooodeng, ik loop al een jaar of 2-3 met een ontstoken teen rond die met vlagen echt heel erg ontstoken is, en dan weer een poos rustig, ik durf dus mooi niet naar de huisarts daarmee he. Mij niet gezien, dan laat ik nog liever 6 spiraaltjes plaatsen!
Hoop het niet,denk het welquote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch geen ingegroeide teennagel?
Hahah nerdiequote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef Mirjam het volgende:
ga ik een kwartier fietsen naar ene kruidvat om te kijken of ze daar een bepaalde handcreme hebben, kom ik terug, wat ben ik vegreten?
kijken of ze die handcreme hebben
sukkoolllquote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah nerdie![]()
Zo moesten wij vandaag alle marketingcommunicatiematerialen uitprinten, posters, folders, visitekaartjes, enveloppes, etc etc. Alleen van de envelop wisten we niet hoe we dat moesten drukken, dus brachten we die maar naar de drukker. Oh en dan kan de rest ook wel naar de drukker want dan zijn we er maar vanaf. Ik alles naar de drukker gemaild, mn groep het opgehaald en wat was ik vergeten? De envelop
hehe, erg he, dat soort acties?quote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah nerdie![]()
Zo moesten wij vandaag alle marketingcommunicatiematerialen uitprinten, posters, folders, visitekaartjes, enveloppes, etc etc. Alleen van de envelop wisten we niet hoe we dat moesten drukken, dus brachten we die maar naar de drukker. Oh en dan kan de rest ook wel naar de drukker want dan zijn we er maar vanaf. Ik alles naar de drukker gemaild, mn groep het opgehaald en wat was ik vergeten? De envelop
you're a scarehquote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Auw auw auw.... Ik vind dat dus echt doooooodeng, ik loop al een jaar of 2-3 met een ontstoken teen rond die met vlagen echt heel erg ontstoken is, en dan weer een poos rustig, ik durf dus mooi niet naar de huisarts daarmee he. Mij niet gezien, dan laat ik nog liever 6 spiraaltjes plaatsen!
quote:
Best welquote:
Jij hebt mannen als vriendinnen?quote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe... Vergeetachtige meiden
@Dico: Vrouwen.. Ik zal ze nooit snappenWellicht daarom dat ik nooit echt vrouwen als vriendinnen heb gehad op school etc
Woei om 20u30 tennis ! Sportief enzo
goesso! En succes met de blaasquote:Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef Loqi het volgende:
Dank je wel voor alle beterschapswensen![]()
Ik ben best wel trots op mezelf![]()
Lading was weggewerkt en helemaal alleen gekookt
[ afbeelding ]
![]()
Pahah ja.. gras is groen ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij hebt mannen als vriendinnen?Ik ben ook niet zo goed met vrouwen hoor, zeikerds.
Goed bezig! Ga je gezellig met iemand?
Oh echt? ken je het vaseline trucje al? Ik smeer altijd met een wattenstaafje vaseline om mn wenkbrauwen heen, dan de wenkbrauwen zelf met de verf met zon mascaraborsteltje die bij de verf komt, dan de verf en vaseline wegvegen met een wattenschijfje met lauw water en klaar. Ben er altijd maximaal 5 minuten mee bezigquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net voor het eerst m'n wenkbrauwen geverfd met zo'n kitje van swiss-o-par, voortaan laat ik het mooi weer bij de schoonheidsspecialiste doen zeg
het kostte me 6 pogingen om het redelijk gelijk te krijgen, en dan nog ziet het er vaag uit, ik moet iedere dag voordat ik de deur uitga even goed wenkbrauwmascara aanbrengen om de plekjes te bedekken die niet goed wilden pakken..
#afrader
ik had na de eerste poging 1 hele donkere wenkbrauw, en 1 hele lichtequote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh echt? ken je het vaseline trucje al? Ik smeer altijd met een wattenstaafje vaseline om mn wenkbrauwen heen, dan de wenkbrauwen zelf met de verf met zon mascaraborsteltje die bij de verf komt, dan de verf en vaseline wegvegen met een wattenschijfje met lauw water en klaar. Ben er altijd maximaal 5 minuten mee bezig
yup.quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef Joysa het volgende:
Verven jullie je wenkbrauwen omdat ze zo licht zijn van zichzelf?
Bedoel het niet stom hoor, just curious.
Vreselijk! En ik ben ook nog es vrij harigquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
precies
da's wel handig hoor, wat wenkbrauwen betreft
hoef je enkel te plukken
Ah dacht ik het toch goed!quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yup.
ik was al een tijdje in de weer met poeder, maar da's na een paar uurtjes weer weg, en dat staat zo raar, als je op je werk komt mét wenkbrauwen, en weg gaat zonder
maar volgende keer mag de schoonheidsspecialiste ze weer verven
* Diconnectedmeldt zich ookquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vreselijk! En ik ben ook nog es vrij harig
Heb ik echt nog noooit gehoord en ik verkoop het ontzettend veel, ook mensen bij ons in de salon heb ik daar nog nooit over gehoord. Misschien heb je een prutmerk? Of mengt het spul niet goed? Mijn doosje is 10 euro ofzo, doe er wel al 2 jaar mee..quote:Op maandag 1 november 2010 20:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had na de eerste poging 1 hele donkere wenkbrauw, en 1 hele lichte
en die donkere was in 3 gedeeltes donker zeg maar
ik ben echt geen idioot, heb alles precies opgevolgd, maar het wilde op sommige plekken écht niet pakken
en het is net ff te donker naar m'n zin ook nog
quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Loqi het volgende:
Wat is dat toch voor achterlijks? Sowieso, waarom via sms? En dan nog, ook al spreek je elkaar niet dagelijks, dan is een vriendschap toch maar niet zo maar voorbij? Ze had ook kunnen vragen of alles goed met je was of wat de reden was dat je het zo druk had ofzo...quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
Klinkt pijnlijk!! Sterkte bij de dokter morgen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daarom gebruik ik gewoon een wenkbrauw potlood om mijn eigen oneffenheden weg te werkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net voor het eerst m'n wenkbrauwen geverfd met zo'n kitje van swiss-o-par, voortaan laat ik het mooi weer bij de schoonheidsspecialiste doen zeg
het kostte me 6 pogingen om het redelijk gelijk te krijgen, en dan nog ziet het er vaag uit, ik moet iedere dag voordat ik de deur uitga even goed wenkbrauwmascara aanbrengen om de plekjes te bedekken die niet goed wilden pakken..
#afrader
Ah jakkesquote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef mirannie het volgende:
En morgen weer naar de huisarts want ondanks een fikse antibiotica kuur heb ik nog steeds last van mijn longen... Nu toch maar even aandringen op een foto ofzo
bleh, beterschap!quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef mirannie het volgende:
En morgen weer naar de huisarts want ondanks een fikse antibiotica kuur heb ik nog steeds last van mijn longen... Nu toch maar even aandringen op een foto ofzo
Oh dat is minder, hopelijk sturen ze je snel door.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef mirannie het volgende:
Die ligt vast te stinken in haar bedquote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Spaceeeeeeeeeeejeeee ik wil je wat vragen maar je bent er heul niet
Je rookt, of niet?quote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef mirannie het volgende:
Dank jullie wel dames!!
Ik heb een zeer slechte huisarts vind ik zelf. Je moet altijd flink aandringen om doorgestuurd te worden, heel irritant. Maar goed, ik ga ervoor, hahaha. Dit kan zo niet langer. Iets dieper dan normaal ademen doet al echt flink pijn en merk dat mijn conditie momenteel echt achteruit holt (geen idee of dat met elkaar te maken heeft, maar toch)
Jaquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
JaMaar wat ik nu heb, heb ik echt nooit eerder gehad... rook al dik 14 jaar... en heb mijn ouders ook nooit over dit soort klachten gehoord. En bij de arts vorige keer nog gevraagd of het door het roken kon komen, die zei toen van niet. Maar goed, misschien ben ik inderdaad wel gewoon echt een struisvogel
Haha, ja, ik weet ´t. Roken is sowieso slecht...quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde er ook niks mee zeggen, maar het kan altijd jeweetzelluuffff
Heb je heul niet geslapen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:52 schreef kieskleurig het volgende:
Ik geef het proberen in slaap te vallen maar op.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je heul niet geslapen?
Goeiemorgen!
Ai, niet fijn. Gaat het nu beter met je kitten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Goeiemorgen....
Wat een kutnacht zeg, onze kitten heeft enorme diarree dus zodra hij naar de bak gaat moet een van ons er direct achteraan stormen, voordat het hele huis onderzit. En natuurlijk gaat hij ruim drie kwartier voor de wekker, voel me zo brak als een zachtgekookt ei.
Nee, nog geen verbetering. Gisterochtend pilletjes van de DA gehad maar ze doen nog niks. Als er vandaag geen verbetering inzit toch even bellen, want tis voor ons allemaal niet leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ai, niet fijn. Gaat het nu beter met je kitten?
Hopelijk trekt brakke gevoel snel weg
Helaas wel, maar ach dag gewoon rustig aandoen en komt het wel goed. Alleen het opstarten gaat wat lastigerquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:51 schreef mirannie het volgende:
@ kieskleurig
Heb je daar vaker last van? Is wel heel vervelend!! Ik zou gek worden als ik niet zou slapen, zo irritant is dat
@ zoeper
oh, dat is echt niet fijn, arm katje
Jij niet dan?quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
![]()
Achja, ik moet zo naar het ziekenhuis, langs m'n diabetesverpleegkundige (3x woordwaarde ftw)... Is een tof mens haha.
Wat een vraagquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef mirannie het volgende:
Vanmorgen dus bij de huisarts geweest. Op mijn vraag of ik niet gewoon even een foto kon laten maken, was zijn antwoord: "wat denk je dan dat het is?"
Ik: "geen idee, ben geen arts, heb er niet voor gestudeerd"
Hij zei dat het gewoon mijn spieren zijn van al het hoesten. MAAR IK HEB HELEMAAL NIET VEEL OF HARD GEHOEST!! En toen zei hij dat het MISSCHIEN wel bronchitis is... Lekker dat gegok van zo´n arts. Dus ik bleef aandringen op een verwijsbriefje. En heb ´m uiteindelijk gekregen. Om 13:00 uur dus een afspraak bij radiologie.
Doktersquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef mirannie het volgende:
Vanmorgen dus bij de huisarts geweest. Op mijn vraag of ik niet gewoon even een foto kon laten maken, was zijn antwoord: "wat denk je dan dat het is?"
Ik: "geen idee, ben geen arts, heb er niet voor gestudeerd"
Hij zei dat het gewoon mijn spieren zijn van al het hoesten. MAAR IK HEB HELEMAAL NIET VEEL OF HARD GEHOEST!! En toen zei hij dat het MISSCHIEN wel bronchitis is... Lekker dat gegok van zo´n arts. Dus ik bleef aandringen op een verwijsbriefje. En heb ´m uiteindelijk gekregen. Om 13:00 uur dus een afspraak bij radiologie.
En net een paar kerst ChG´tjes binnen gekregenDrummer Boy meteen maar opgesmeerd en hoera, het is een 1-coater! Mooi kleurtje ook, al is het wel erg gelijk aan Orly witch´s blue als ik het zo bekijk.
Dank je!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat een vraag![]()
Maar wel fijn dat je toch je verwijsbriefje hebt. Al is het maar om iets uit te kunnen sluiten, want hoop natuurlijk niet dat je echt iets hebt.
Sterkte straks!
Geen idee waar je woont natuurlijk, maar bus of tram misschien?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
DoktersGoed dat je even flink hebt aangedrongen, gaat ook om je eigen gemoedsrust en je wilt toch zekerheid
![]()
Ik heb een to do list vandaag waar je niet blij van wordt. Moet ook 'even' 2 dingen ophalen, maar omdat het ene 2 kilometer van mn huis is, en de andere nog meer vanaf mijn huis maar dan ook nog totaaal de andere kant op en mijn fiets is gejat, ben ik de komende 2 uren wel aan het lopen denk ik zo.
* princess-a haat lopen want dat schiet niet op
auwquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef kieskleurig het volgende:
Kokend water naast een kopje, maar over een vinger gieten is erg pijnlijk
Oeh, nee, dat is zeker niet lekker!! Auwie!! Even lekker lang koud water erover laten stromen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef kieskleurig het volgende:
Kokend water naast een kopje, maar over een vinger gieten is erg pijnlijk
quote:Wat snel!Op dinsdag 2 november 2010 12:20 schreef princess-a het volgende:
Aaaaaaaaaahhh! Weten jullie nog dat we vorige week met zn allen flink gingen bestellen van die websites met uiltjes enzo?
Ik heb gewoon al 3 dingen binnenlevertijd 3 tot 4 weken en het is er al
Mijn uilenklokje aan ketting van ¤1.85
![]()
quote:Klopt, echt bizar... Wanneer moet het op de post?Op dinsdag 2 november 2010 13:01 schreef Mirjam het volgende:
pffgt, de goedkoopste manier om een pakje met TNT naar amerika te verzenden, is gewoon 20 euro
quote:vandaag, heb het net afgel;everdOp dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Klopt, echt bizar... Wanneer moet het op de post?
quote:Heb je geen bonnetje gehad?Op dinsdag 2 november 2010 13:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vandaag, heb het net afgel;everd
en dan krijg je er ook nog niks voor he?
geen track en trace, niks
stomme tnt
quote:Verzendkosten zijn inderdaad belachelijk hoog, ik ga weer een pakje naar Canada sturen, ook ruim 20 euro kwijt, want aangetekend. Vreemde is wel dat pakjes tot 500 gram 10,45 kosten, zowel gewoon als aangetekend. Maar pakjes vanaf 500 gram tot 2 kilo zijn wel duurder als je die aangetekend verstuurtOp dinsdag 2 november 2010 13:01 schreef Mirjam het volgende:
pffgt, de goedkoopste manier om een pakje met TNT naar amerika te verzenden, is gewoon 20 euro
quote:kut tntOp dinsdag 2 november 2010 13:08 schreef Diconnected het volgende:
Kut tnt dan.
Ik ga zo maar eens een opzetje maken van m'n cv in het Engels
quote:Pas wel op dat je geen nepperds koopt, vooral als je MAC gaat zoeken.Op dinsdag 2 november 2010 13:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga straks denk ik ebayfailen ;D nieuwe make-up brushes
quote:Neuh, ik wil die van Fraulein 38. Die zijn mooiOp dinsdag 2 november 2010 13:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Pas wel op dat je geen nepperds koopt, vooral als je MAC gaat zoeken.
quote:Als je een voorbeeld nodig hebt? let me know! Ergens op mn laptop staan mijne en die van mn ex in het engelsOp dinsdag 2 november 2010 13:08 schreef Diconnected het volgende:
Kut tnt dan.
Ik ga zo maar eens een opzetje maken van m'n cv in het Engels
Oh als je dat zou willen, graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als je een voorbeeld nodig hebt? let me know! Ergens op mn laptop staan mijne en die van mn ex in het engels
waar mag ie naartoe?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh als je dat zou willen, graag
Grapjes oké, maar dit is echt een belachelijke kutgrap.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Grpfl collega's die het grappig vinden om zwarte peper over me heen te gooien
*neus kriebelt !!! *
Cheap ass!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Diconnected het volgende:
Heb toch maar een andere genomen met 25 brushesvoor maar 21 euro
[ afbeelding ]
En er zit een zilveren brushroll bij![]()
Was gelukkig geen heel doosjequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Grapjes oké, maar dit is echt een belachelijke kutgrap.
Ik zou echt boos worden
Mooiquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Diconnected het volgende:
Heb toch maar een andere genomen met 25 brushesvoor maar 21 euro
[ afbeelding ]
En er zit een zilveren brushroll bij![]()
Voor oogschaduw, gelliner, blenden, creasekwast, wenkvrauwen, etc etc...quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoveel make-upkwastjes!Waar ga je die allemaal voor gebruiken? Ik heb alleen maar een kwast voor m'n rouge
Dat is irritant....quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:48 schreef Mss het volgende:
Ik krijg gewoon geen letter op papier voor mijn essay
Ik hoef maar 600 woorden te hebben, maar damn, ik weet echt niet waar te beginnen en hoe te formulerenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoef maar 600 woorden te hebben, maar damn, ik weet echt niet waar te beginnen en hoe te formuleren
Waar moet het over gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoef maar 600 woorden te hebben, maar damn, ik weet echt niet waar te beginnen en hoe te formuleren
wenkvrauwenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor oogschaduw, gelliner, blenden, creasekwast, wenkvrauwen, etc etc...
Als Hollander word ik heel vervelend van laat eten.quote:
Ik heb een canon van de Nederlandse geschiedenis en daar moet ik een item aan toevoegen. Ik heb gekozen voor de opkomst van extreem-rechts in Nederland en de gevolgen daarvan. Maarja, mensen als Wilders, Fortuyn ed beschouwen zichzelf expliciet niet als extreem-rechts dus je moet ook een beetje oppassen met je woordkeuze...quote:
Dan spreek je niet van extreem-rechtse mensen, maar van extreem-rechtse neigingen in denkbeelden van mensenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een canon van de Nederlandse geschiedenis en daar moet ik een item aan toevoegen. Ik heb gekozen voor de opkomst van extreem-rechts in Nederland en de gevolgen daarvan. Maarja, mensen als Wilders, Fortuyn ed beschouwen zichzelf expliciet niet als extreem-rechts dus je moet ook een beetje oppassen met je woordkeuze...
Ik eet elke dag om half 8 - 8 uur. Moet namelijk zo nog gaan werken, en ik vind het heel irri om met een volle buik op mijn werk te zitten... Dus dan maar laat eten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als Hollander word ik heel vervelend van laat eten.
Oeh die wil ik ook! Maar dat mag écht nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
wenkvrauwen
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld op ebay voor ¤7,21 inclusief
Mja, zit ook gewoon een stuk gewenning bij, ben al zo'n beetje m'n hele leven gewend om rond half 6 te eten, dus da's vervelend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik eet elke dag om half 8 - 8 uur. Moet namelijk zo nog gaan werken, en ik vind het heel irri om met een volle buik op mijn werk te zitten... Dus dan maar laat eten.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld op ebay voor €7,21 inclusief
Waar?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
wenkvrauwen
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld op ebay voor ¤7,21 inclusief
Oeps... typo'tjequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
wenkvrauwen
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld op ebay voor €7,21 inclusief
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:07 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en als we het toch over bestelde make-upjes gaan hebben, deze heb ik op ebay besteld:
[ afbeelding ]
Senks!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:08 schreef DeltaCephei het volgende:
linkjeeeee http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250668971612
Hmm iets boven mijn budget op dit moment. Zag net ook al dat hij van urban decay is toen dacht ik al dat het niets voor mij zou zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga even zoeken... (waarschuwing: 55 euro incl verzenden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |