You has killed tze topic !quote:
quote:
Senks!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit een zak chips en blikje red bull
vanguuh
quote:
Op zich wel goed. het weekend wel wat verslapt hoor, maarja daar is het weekend voor. Nu gaat het goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd goed!!
Hoe gaat ie daar? Met het niet-drinken?
Keigoed!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op zich wel goed. het weekend wel wat verslapt hoor, maarja daar is het weekend voor. Nu gaat het goedwel nog steeds aan het afbouwen hoor, dus een roseetje nu...maar dat is nog altijd beter dan anderhalve fles
Goed bezig hoor! Daar mag je best trots op zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op zich wel goed. het weekend wel wat verslapt hoor, maarja daar is het weekend voor. Nu gaat het goedwel nog steeds aan het afbouwen hoor, dus een roseetje nu...maar dat is nog altijd beter dan anderhalve fles
Goedzo Puckzzzquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames het gaat niet zo lekker dus ik zal hier wat minder reageren
ik ben ook traag met pm's enzo ..
Hey! Wat is er aan de hand? Lichamelijk of..??quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Awww......quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Watskebeurt meis?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Niks al te ernstigs hoop ik, sterktequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
heb je mango red chili? Als ik af ga op wat ik op internet lees is patatje joppie het populairst, maar dat is zooo onterecht. Kinderen hebbe gewoon geen smaakquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
*kuch* Gaat niks meer over sytycd neerpennen.
Eumm Lays chippie anyone?
[ afbeelding ]
Ik vind Eldrick juist wel iets hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou niet kunne kiezen vanavond... Vond qua dans de eerste en de laatste het matigst, maar Floris is zo leukVan mij mag die Eldrick er uit, maar dat vind ik al vanaf het begin
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vond patatje joppie niks en durf daardoor mango red chili niet open te maken! Die ligt hier al een week, dichtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je mango red chili? Als ik af ga op wat ik op internet lees is patatje joppie het populairst, maar dat is zooo onterecht. Kinderen hebbe gewoon geen smaak
ik vind het irritante aandachtshoerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind Eldrick juist wel iets hebben
die is heel anders! Veel lekkerderrrrquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond patatje joppie niks en durf daardoor mango red chili niet open te maken! Die ligt hier al een week, dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |