haha ja kijk PMquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar het valt mij de laatste tijd wel meer op!
Ik heb je keihard ingehaald. Ik had vannacht m'n felicitatie topic.quote:
Ja, eigenlijk wel, heb jij even pech dit je 2e account isquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?
ja mijn echte leven roept me soms, de plicht man. De plicht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je keihard ingehaald. Ik had vannacht m'n felicitatie topic.Kutmurp.
![]()
Dat vind ik dus nergens op slaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, heb jij even pech dit je 2e account is
Jij hebt niks te vertellen in deze relatiequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan
Verander je PIquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan
Zat ik al aan te denken, maar dat doe ik maar niet. Veranderen kan ook gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Verwijder je account en maak een nieuwe aan.
* Oceanview streelt Lindgren. door zijn harenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
HOU ME VAST. STREEL ME ZACHTJENSNS DOOR MEN HAAREN!!1! Hvjullie!!!
*slik. Dit voelt goed, Osie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview streelt Lindgren. door zijn haren
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef BaasD het volgende:
Omdat de Mods het verpesten door AP te bannen
Je eigen kloon zwart maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |