neequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet je toch wel het is de lijst der lijsten
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
DeLijst. Mensen als ElmoFan en honkeytonk en ander irritant geteisem.
Dat is toch per definitie hetzelfde?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is toch per definitie hetzelfde?
Die conclusie is correctquote:
Ja precies, al schijnen ze het onderscheid zelf niet te kunnen maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.
De eckte kwaliteitusers krijgen meestal een banquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef aight1 het volgende:
De eckte kwaliteit is vrijwel verdwenen.
12:52:08 vandaag weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De eckte kwaliteitusers krijgen meestal een ban![]()
Dat zijn de echte kutusers inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja precies, al schijnen ze het onderscheid zelf niet te kunnen maken.
tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef deepart het volgende:
ONZ zit in mijn aderen, ik zal dus altijd blijven fokken al ben ik de enige.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik voelde net een zilte traan prikken toen ik dacht aan SuperwormJim. Die ridder moet zijn forum continu verdedigen, terwijl hij een dagtaak heeft aan het slotten van debieligheid. En hij praat maar wat mee, maar in zijn hoofd denkt hij hetzelfde als wij. Op een dag heb je geen zin meer om de met diarree besmeurde toiletpot van een bus vol mongooltjes op te ruimen. Zeker niet als ze altijd de chauffeur onderkotsen.
dat het bagger isquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is de moraal van het verhaal?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik voelde net een zilte traan prikken toen ik dacht aan SuperwormJim. Die ridder moet zijn forum continu verdedigen, terwijl hij een dagtaak heeft aan het slotten van debieligheid. En hij praat maar wat mee, maar in zijn hoofd denkt hij hetzelfde als wij. Op een dag heb je geen zin meer om de met diarree besmeurde toiletpot van een bus vol mongooltjes op te ruimen. Zeker niet als ze altijd de chauffeur onderkotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |