4 jaar geleden was het inderdaad wel leukerquote:
ze komen uit de kelder van fok, omhoog, en vervolgens ontdekken ze de echte wereld, en nadat ze hun kop stoten aan het glazen plafond van het "serieuze" gedeelte van fok, duiken ze verschrikt terug naar hun keldertje alwaar ze weer verder gaan met ONZ, KLB en WoWquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fokkers beginnen hun vleugels uit te slaan en voorzichtig naar boven te klimmen om naar buiten te kijken.
En krijgen dan een levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Eckte eckte baggeraars krijgen een leven. Of worden mod.
daar komt het op neer ja, ze zijn te onzinnig voor het serieuze gedeelte van fok, weten vervolgens niet wat te doen en daarom wachten ze even met posten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef daruk het volgende:
[..]
ze komen uit de kelder van fok, omhoog, en vervolgens ontdekken ze de echte wereld, en nadat ze hun kop stoten aan het glazen plafond van het "serieuze" gedeelte van fok, duiken ze verschrikt terug naar hun keldertje alwaar ze weer verder gaan met ONZ, KLB en WoW
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:28 schreef dakraam het volgende:
Iedere nieuwe bagger-user wordt helemaal kapot geburnt.
waar danquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomen
Alleen de echte baggeraars blijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |