Ik doe alles nu nog prepaid zelfs.

Ik doe alles online via m'n zelfgemaakte site met blog en chatbox. Dan kunnen mensen nog emailen, social networken (al reageer ik daar toch niet op binnen een week, want daar kom ik nooit

) msn'en.
Ik kan anderen bellen via VOIP (internetcalls bijvoorbeeld), ook heb ik handycall, waarmee ik met m'n mobiel en een voorkeuzenummer+telefoonnummer via een Voipcentrale ook doorverbonden wordt naar Nederland, dat kost dan maar 3.05 ct/min + netwerktarif van 6,9 ct/min, nou ja, dat scheelt dus als een malle aangezien je normaal 70ct/min betaalt. Sms'jes kosten me ook maar 15 ct / stuk binnen en buitenland, dus daar lig ik ook niet wakker van.
En verder heb ik een hekel aan mensen die slap ouwehoeren, nietszeggend zijn en/of zichzelf belangrijk vinden. Ik gebruik zelf de telefoonfunctie voor bellen en sms'en eigenlijk alleen als dat noodzakelijk is. Wie mij dringend wil spreken mag best zelf bellen of sms'en. Maar zoals gezegd zijn er tig manieren op via het internet met elkaar in contact te staan.
Conclusie. Ik hoef eigenlijk alleen een data-abbo.

4 euro voor 1GB denk ik dan aan. Ik update het weer etc en lees m'n mail e.d. af en toe een app o.i.d. downloaden, maar geen films uiteraard, daar heb ik thuis een 30 Mbit connectie voor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz