Gast... Hij spamt...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast, ben je nou echt zo dom dat je niet meer weet dat je hier dezelfde link vier uur eerder al hebt gepost?
quote:İ 2010 Sanlaseur91, gepubliceerd in Telecom (Electronica) op 21-11-2010, laatst gewijzigd op 30-11-2010. Het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van Sanlaseur91 is vermenigvuldiging van dit artikel verboden. Meer...
Waarom denk je dat ik zeg dat het een kutreview isquote:
Kan jij niet ff ergens in een FA-topic een banaanvraag doen ofzo? Kunnen we daarna inderdaad weer verder over de Zquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef shiznuts het volgende:
Ja. [ afbeelding ]
Trouwens ook beter dat je in een topic over de Z over Z praat.
Ja!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Gkhn het volgende:
Wie heeft ook Super Mario Bros 3 op zijn Z?
De market of HTC Hub. Maar voordat je dat af gaat struinen op je mobiel, kun je dat beter ff met een computer uitzoeken (narrow down) op sites als:quote:
Is natuurlijk de laatste phonemenu optie -> Over de telefoon (ofzo, info) -> Systeemsoftware update en dan kun je, als je bent verbonden, zoeken naar updates. T.z.t. dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef shiznuts het volgende:
Keine Ahnung.Ik ben nieuw met Android.
Thanks, ga ik vanavond ff checken, kan ik hier op mijn werk helaas niet doenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De market of HTC Hub. Maar voordat je dat af gaat struinen op je mobiel, kun je dat beter ff met een computer uitzoeken (narrow down) op sites als:
http://www.android.com/market/#app=basesign.alltie en http://www.appbrain.com/apps/hot/?o=20
Er staan namelijk duizenden Apps op de market.
Ja ben wel blij meequote:Trouwens tof dat je 'em vanmiddag dan al (of eindelijk) krijgt.
Nee ik ook niet, abo is al duur genoegquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nog niks betaald. Ben ik ook niet van plan (hoe dan ook).
Checkquote:Oh ja, zie ook nog mijn slowninja-edit in mijn vorige post
Om te internetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef Roolio het volgende:
Wat? Jullie willen de bel-functie van de telefoon niet gebruiken? Waar heb je dan in godsnaam een telefoon voor gekocht?
De aanknop.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
Vast een hele stomme vraag, maar hoe activeer je dat ding weer als het scherm op zwart gaat na een minuut? En dan bedoel ik dus zonder het toetsenbord open te klappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |