abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90630083
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een straat-adres klikt van iemand in je contactlist, opent ie niet meer Google Maps, maar die brakke HTC kaart/navigatie-app.

Sinds die 'maintenance' update }:|.
Ja dat viel me ook al op. Ik wou ergens heen navigeren ,maar hij opende niet de normale Google Maps navigatie. }:|
  donderdag 30 december 2010 @ 16:12:14 #252
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_90633354
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo

Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?

Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Appkiller in the market! En open apps staan bovenin als je naar beneden schuift.
How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
pi_90650255
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo

Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?

Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Hier wel. Tenminste, :P sinds vanochtendvroeg tot nu heeft 'ie 28% nodig gehad en heb ik een beetje gebeld, wifi gebruikt (internet), mp3's en fm-radio geluisterd en spelletjes gespeeld. Voor de rest zou ik het niet weten, daar 'ie 's avonds standaard aan de lader of USB gaat. :) Voor mij is de batterijduur prima, valt me mee t.o.v. wat er zoal gemeld werd.

Zie mijn lijst een paar posts terug dus. ;)

Onder 'Actieve services', die staat onder 'Menu', 'Instellingen' en 'Applicaties'. Heb je bijvoorbeeld de Task Manager van het Adao Team (of andere manager) dan is dit vrijwel telkens linksboven in beeld op het balkje dat er een icoontje verschijnt. Haal je dat balkje met je vinger naar beneden staan daar ook nog eens de items die 'Actief' zijn, de programma's dus. Je Task Manager zal daar ook onder gelist zijn en laat je die kijken zie je ook wat er op de achtergrond draait en kun je die apps 'ombrengen/killen'. :P Eventueel kun je dit via het menu-knopje op je foon instellen om automatisch aan te pakken en kun je in het 'Kill selected apps'-venster door een applicatie lang ingedrukt te houden deze toevoegen aan de 'Ignore' list. Als je Task Manager dan automatisch alle programma's op de achtergrond sluit, laat 'ie die met rust. :) Klinkt allemaal wat ingewikkeld op het eerste gezicht, maar valt wel mee hoor. Uiteindelijk heb je natuurlijk voor een Androidphone gekozen omdat je zoveel kunt customizen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90670610
Sinds gisteren overgestapt van de iPhone naar de Desire Z en nog geen moment spijt van gehad! Damn wat een top telefoon en na al die beperkingen van Apple's OS is Android echt een verademing!!!
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:13:07 #255
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_90670848
Oke dankjewel voor je post!
HEt werkt nu echt goed, wat een fijn toestel.

Hebben jullie bij spelletjes spelen ook dat er reclamebanners staan. :')
Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.

Jullie enig idee?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:44:21 #256
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_90671996
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.

Jullie enig idee?
Dat stoort me ook ja haha, Maarja die gratis apps zijn niet voor niets gratis lijkt me.
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:39:20 #257
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_90676858
Weet iemand het volgende...

als ik mn htc op mn lokale netwerk wil hebben, dus gewoon aangemeld op de wifi thuis. Is er dan een mogelijkheid om tussen pc en foon bestanden te sturen etc? Of tewel dat ik vanaf mn pc gewoon op de bestanden van mn foon kom?
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:50:04 #258
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90677294
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

Jullie enig idee?
Waarom denk je dat die games gratis zijn :'). Ik heb daarom ook wel een idee om het weg te krijgen: de betaalde variant downloaden als die er is.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:07:49 #259
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_90678012
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Bart het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die games gratis zijn :'). Ik heb daarom ook wel een idee om het weg te krijgen: de betaalde variant downloaden als die er is.
Je kunt ook een app downloaden die door de users van het xda-forum daarvoor ontwikkeld is. Dit vereist verder wel het 'rooten' van je phone. Aangezien dat een grijs legaal gebied is, zal ik verdere info daarover achterwege laten. Zelf draai ik de standaard untouched Android versie van HTC en stoor ik me eigenlijk niet aan de ads in gratis apps. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:53:26 #260
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_90679857
Okee ja dat is ook waar ja.
Wat een super goed touchpad. Nooit kon ik hier mee typen maar dit werkt zo fijn!
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 11:37:12 #261
1025 crew  Armani XL
pi_90738487
Heeft iemand nog een goede suggestie van een app waarbij ik een back-up kan maken van mijn contacten zonder dat ik van gmail gebruik hoef te maken?
pi_90742075
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Armani XL het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie van een app waarbij ik een back-up kan maken van mijn contacten zonder dat ik van gmail gebruik hoef te maken?
Handy Backup for Android (gratis)

(scannen met barcode-scanner)
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 14:46:51 #263
1025 crew  Armani XL
pi_90744612
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Hubba88 het volgende:

[..]

Handy Backup for Android (gratis)

[ afbeelding ]
(scannen met barcode-scanner)
Thanx, ga ik eens bekijken!
  zondag 2 januari 2011 @ 21:28:58 #264
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_90765427
Ben ik de enigste met dit euvel?

Ik krijg meer dan eens geen nieuwe sms notificatie, niet in de status balk, niet bij het icoontje voor naar de sms inbox. Als ik dan naar de inbox ga zie ik pas dat er een sms is. Dit doet ie ongeveer 1x per 10 sms-en...
  zondag 2 januari 2011 @ 22:01:42 #265
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_90767657
De 'enigste' misschien niet... maar de 'enige' gok ik wel. :P Ik heb het i.i.g. niet.
  zondag 2 januari 2011 @ 23:07:09 #266
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_90771459
Hehe enige dan indd
pi_90777087
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef huize het volgende:
Hehe enige dan indd
Ik heb hetzelfde, hierdoor ben ik al een aantal sms'jes misgelopen. :(
  maandag 3 januari 2011 @ 06:35:10 #268
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_90780565
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 00:55 schreef Hubba88 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, hierdoor ben ik al een aantal sms'jes misgelopen. :(
Ik heb de telefoon nog niet lang genoeg om te weten of het een issue is sinds de nieuwe update. Maar tis wel fuckin irrititant ja.
pi_90799183
Heb er nog geen last van..
Maar krijg ook niet zoveel smsjes, het meeste gaat via pingchat.

Hebben jullie eig allemaal een beschermhoesje/screenprotector? Ik twijfel, ergens ziet deze telefoon er toch breekbaarder uit dan mn oude htc.
Ook zou ik bijna denken dat ie te makkelijk open klapt, maar dat hoort ook met 1 vinger te kunnen natuurlijk..
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 3 januari 2011 @ 16:52:24 #270
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_90799657
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb er nog geen last van..
Maar krijg ook niet zoveel smsjes, het meeste gaat via pingchat.

Hebben jullie eig allemaal een beschermhoesje/screenprotector? Ik twijfel, ergens ziet deze telefoon er toch breekbaarder uit dan mn oude htc.
Ook zou ik bijna denken dat ie te makkelijk open klapt, maar dat hoort ook met 1 vinger te kunnen natuurlijk..
Zelf heb ik een rubberized hard casing voor de Z gekocht (eBay), hoe dat in een keer strak op z'n plek zitte! En die screenprotector van mij zelfde verhaal, erg handig want daardoor zie je geen vingerafdrukken bijvoorbeeld. ;)

Die casing van mij voegt wel wat extra gewicht toe, waardoor het schermpje nog sterker de neiging open te klappen wanneer je hem op z'n kant houdt, maar zoals eerder gezegd ervaar ik daar verder geen problemen mee, want onder ik gebruik mijn telefoon niet in extreme omstandiheden die verlangen dat ik mijn phone sideways vastheb. Overigens is dit bericht natuurlijk met het qwertytobo in no-time getypt. Ideaal! _O_
  maandag 3 januari 2011 @ 16:54:11 #271
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_90799748
Nee geen hoesje. Wil zon rubber hoesgeval om de telefoon zelf doen ,ik had zon plastic case maar vond hem nogal gammel.

In rubber nog niet tegen gekomen. Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
pi_90802596
Dat laatste merk ik ook inderdaad, met mijn (in verhouding tot het scherm blijkbaar) worstenvingers klik ik op mobile fok vaak net het verkeerde topic aan.
pi_90803182
Trouwens ook die aldiko reader app gedownload. Dat is nog eens fijn :D .
Desire heeft ook nog best een redelijk scherm om eens wat bladzijdes op te lezen. En als ik dan zie dat je allemaal boeken ook gratis kan downloaden, helemaal perfect!

Nu eerst sun tzu maar eens verder doorlezen :Y) . Die wou ik altijd nog eens kopen, maar nu die gratis erbij blijkt te zitten.. Enige jammere van e-reader-boeken( :') ) vind ik altijd dat je ze nooit in je boekenkast zal kunnen zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Augustus_Thijs op 03-01-2011 19:09:11 ]
pi_90804324
quote:
99s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens ook die ereader app gedownload. Dat is nog eens fijn :D .
Desire heeft ook nog best een redelijk scherm om eens wat bladzijdes op te lezen. En als ik dan zie dat je allemaal boeken ook gratis kan downloaden, helemaal perfect!

Nu eerst sun tzu maar eens verder doorlezen :Y) . Die wou ik altijd nog eens kopen, maar nu die gratis erbij blijkt te zitten.. Enige jammere van e-reader-boeken( :') ) vind ik altijd dat je ze nooit in je boekenkast zal kunnen zetten.
Ik vind zelf Aldiko veel fijner. Deze kan je ook naar een nachtstand schakelen. Wel zo fijn :)
pi_90805143
Ehm, die bedoelde ik ook, beetje slordig van me :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')