Ja dat viel me ook al op. Ik wou ergens heen navigeren ,maar hij opende niet de normale Google Maps navigatie.quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een straat-adres klikt van iemand in je contactlist, opent ie niet meer Google Maps, maar die brakke HTC kaart/navigatie-app.
Sinds die 'maintenance' update.
Appkiller in the market! En open apps staan bovenin als je naar beneden schuift.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo
Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?
Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Hier wel. Tenminste,quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo
Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?
Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Dat stoort me ook ja haha, Maarja die gratis apps zijn niet voor niets gratis lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke dankjewel voor je post!
HEt werkt nu echt goed, wat een fijn toestel.
Hebben jullie bij spelletjes spelen ook dat er reclamebanners staan.
Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.
Jullie enig idee?
Waarom denk je dat die games gratis zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke dankjewel voor je post!
HEt werkt nu echt goed, wat een fijn toestel.
Hebben jullie bij spelletjes spelen ook dat er reclamebanners staan.
Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.
Jullie enig idee?
Je kunt ook een app downloaden die door de users van het xda-forum daarvoor ontwikkeld is. Dit vereist verder wel het 'rooten' van je phone. Aangezien dat een grijs legaal gebied is, zal ik verdere info daarover achterwege laten. Zelf draai ik de standaard untouched Android versie van HTC en stoor ik me eigenlijk niet aan de ads in gratis apps.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die games gratis zijn. Ik heb daarom ook wel een idee om het weg te krijgen: de betaalde variant downloaden als die er is.
Handy Backup for Android (gratis)quote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Armani XL het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie van een app waarbij ik een back-up kan maken van mijn contacten zonder dat ik van gmail gebruik hoef te maken?
Thanx, ga ik eens bekijken!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Handy Backup for Android (gratis)
[ afbeelding ]
(scannen met barcode-scanner)
Ik heb de telefoon nog niet lang genoeg om te weten of het een issue is sinds de nieuwe update. Maar tis wel fuckin irrititant ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:55 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, hierdoor ben ik al een aantal sms'jes misgelopen.
Zelf heb ik een rubberized hard casing voor de Z gekocht (eBay), hoe dat in een keer strak op z'n plek zitte! En die screenprotector van mij zelfde verhaal, erg handig want daardoor zie je geen vingerafdrukken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb er nog geen last van..
Maar krijg ook niet zoveel smsjes, het meeste gaat via pingchat.
Hebben jullie eig allemaal een beschermhoesje/screenprotector? Ik twijfel, ergens ziet deze telefoon er toch breekbaarder uit dan mn oude htc.
Ook zou ik bijna denken dat ie te makkelijk open klapt, maar dat hoort ook met 1 vinger te kunnen natuurlijk..
Ik vind zelf Aldiko veel fijner. Deze kan je ook naar een nachtstand schakelen. Wel zo fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens ook die ereader app gedownload. Dat is nog eens fijn.
Desire heeft ook nog best een redelijk scherm om eens wat bladzijdes op te lezen. En als ik dan zie dat je allemaal boeken ook gratis kan downloaden, helemaal perfect!
Nu eerst sun tzu maar eens verder doorlezen. Die wou ik altijd nog eens kopen, maar nu die gratis erbij blijkt te zitten.. Enige jammere van e-reader-boeken(
) vind ik altijd dat je ze nooit in je boekenkast zal kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |