Ja, maar ook noodzakelijk om 1x per maand de artsen onder de onderzoekers te laten komen. Anders is er helemaal geen contact.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; leuk zo'n pizzapresentatie! Leuk idee
heel goed dat dat wordt gedaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar ook noodzakelijk om 1x per maand de artsen onder de onderzoekers te laten komen. Anders is er helemaal geen contact.
zeker raarquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
wehehehe we hebben kazen, worst en gehaktballetjes op tafel, maar wat wil Sam? Worteltjesrare hond
![]()
als ie de kans kreeg zouden die ook wel op gaan hoor, maar pas als we worteltjes pakken wordt er écht druk gebedeldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker raarje zou denken dat je je gehaktballen kwijt bent..
En hij werkt voor de AIVD ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer en Bluezz; heb helaas geen foto's van R. Hij heeft geen Hyves, MSN, Facebook of Twitter
verantwoorde keuzes, hij is slimmer dan ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
als ie de kans kreeg zouden die ook wel op gaan hoor, maar pas als we worteltjes pakken wordt er écht druk gebedeld
haha hij werkt als planner bij een transportbedrijf ma t/m vr, zaterdag wast hij wagens bij dat bedrijf en daarna nog voor een vriend of broer. Hij wil niet meer dan een keer per 3 jaar een weekje op vakantie.. Hijs gek.. Maar kan zo wel goed sparen en hij heeft n leuk koophuis en n gloednieuwe BMW. Keuzes keuzes.. Ik kan dat nietquote:
Ik kan dat wel, maar ik maak duidelijk andere keuzes dan hijquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hij werkt als planner bij een transportbedrijf ma t/m vr, zaterdag wast hij wagens bij dat bedrijf en daarna nog voor een vriend of broer. Hij wil niet meer dan een keer per 3 jaar een weekje op vakantie.. Hijs gek.. Maar kan zo wel goed sparen en hij heeft n leuk koophuis en n gloednieuwe BMW. Keuzes keuzes.. Ik kan dat niet
Ongeïnteresseerdquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
En even ter vergelijking, wat doet J in het dagelijks leven?
Hoe zou je daar nou je brood mee kunnen verdienen. Oh wacht: hoofd klantenservice van een mobiele operator.quote:
Ziggo helpdeskquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zou je daar nou je brood mee kunnen verdienen. Oh wacht: hoofd klantenservice van een mobiele operator.
ja nou hij wil alleen maar werken. Hij kan ook best eens genieten hoor..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt als iemand die weet wat belangrijk is en wat hij wil, FF.
Tja, er zijn mensen die het oprecht leuk vinden om te werken, hoe meer ik hoe beter. Ik snap het niet, maar het schijnt te kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja nou hij wil alleen maar werken. Hij kan ook best eens genieten hoor..
haha nee hij vervoert voor zn vriend op zaterdag soms veevoer enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dat, of hij doet wat drugstransportjes tussendoor.
Zal hij vast gisteren gedaan hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij geniet waarschijnlijk van z'n BMWquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
automonteur en ook klussen voor vrienden. Verder veel aan t werk aan zn schuur samen met zn vader. Onee, die was vanmiddag eindelijk klaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
En even ter vergelijking, wat doet J in het dagelijks leven?
ik ook niet! Ik wil leuke dingen doen en op vakantie enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die het oprecht leuk vinden om te werken, hoe meer ik hoe beter. Ik snap het niet, maar het schijnt te kunnen![]()
dat zegt hij ook. Hij zegt wel dat ik de enige vrouw ben in zn levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij geniet waarschijnlijk van z'n BMWmaar heeft zo te lezen geen tijd voor een vriendin.
Ik mag ´m nu alquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer en Bluezz; heb helaas geen foto's van R. Hij heeft geen Hyves, MSN, Facebook of Twitter
Thnxquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef Minkeltje het volgende:
Beetje laat, maar nice pics PeterdeH !
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste aflevering van Sherlock gekeken. Tof
[..]
ThnxKen ik jou?
Never mind...herken de foto's al
Ondanks dat ze zo vaag zijn hequote:
Laten we dat maar niet doen hequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ondanks dat ze zo vaag zijn heMisschien moet je een van mijn foto's neerzetten daar
In High Res
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he
PS Vrienden hebben gisteren de fotos gezien, ze waren allemaal erg onder de indruk ! chapeau
quote:
Alleen de tuksters, mevrouw de quote-vernachelaarquote:
Sam het bruine konijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Broer konijn in da house
(met het geluid van de Reünie op de achtergrond)
Oh ja, ik was op jou verzoek ook ooit met een shortlist begonnen, maar die is nog niet afquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Koffie, een glaasje The Glenlivet en dan maar eens die top 50 afronden voor de FOK! Album Top 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was op jou verzoek ook ooit met een shortlist begonnen, maar die is nog niet afGa je vast niet mee redden voor 6 november?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan wel coole dingen op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Vast niet, want ik weet zeker dat ik er nog heel veel vergeten ben en juist dat bij elkaar zoeken kost tijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je vast niet mee redden voor 6 november?Staan wel coole dingen op
Hahahha Sam is net een hangoorkonijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Broer konijn in da house
(met het geluid van de Reünie op de achtergrond)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was op jou verzoek ook ooit met een shortlist begonnen, maar die is nog niet afVan Radiohead alleen The Bends?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vind ze erg goed, maar ben geen groot fan van ze. Ok computer zou er eigenlijk ook wel bij moeten nu ik er over nadenk, verder ken ik de albums niet volledig. Ik vrees dat er wel meer mist zoals ik al zei.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van Radiohead alleen The Bends?
Ik heb alleen OK Computer van ze en ik begin daar nu eindelijk een beetje aan te wennen, maar misschien....heel misschien...komt dat omdat ik inmiddels wel meer gewend ben dan de eerste keer dat ik het album hoordequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, vind ze erg goed, maar ben geen groot fan van ze. Ok computer zou er eigenlijk ook wel bij moeten nu ik er over nadenk, verder ken ik de albums niet volledig. Ik vrees dat er wel meer mist zoals ik al zei.
MSPquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
OK Computer is de This is my truth tell me yours van Radiohead
Dat is een belediging voor Radioheadquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
OK Computer is de This is my truth tell me yours van Radiohead
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
MSPdaar vind ik nou echt niets aan.. dus geen idee of je gelijk hebt
![]()
Hmm, nee. Paar nummers van ze kan ik wel waarderen, maar ik vind het niet zo bijzonder verder.quote:
glamrock?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Manic Street Preachers
En van de weinige glamrock / britpop bands die ik waardeer.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, nee. Paar nummers van ze kan ik wel waarderen, maar ik vind het niet zo bijzonder verder.
Bassist Nicky Wire tijdens de glamrock periode van de Manics:quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
glamrock?daar heb ik toch een heel ander beeld bij..
zo iets:
[ afbeelding ]
t.o.:
[ afbeelding ]
Zoek de 10 verschillen
Dat klopt.quote:
De eerste keer dat ik het hoorde vond ik het wel moeilijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo moeilijk is OK computer toch niet??Vond hem meteen al behoorlijk toegankelijk eigenlijk..
Dan hanteren wij duidelijk een andere definitie van glamrock. Ik vind A design meer een standaard, middle of the road rock nummer. Mötley crew, Kiss.. dat is glamrock.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bassist Nicky Wire tijdens de glamrock periode van de Manics:
[ afbeelding ]
Daarnaast is een van hun grotere hits, A design for Life, echt een schoolvoorbeeld glamrock nummer:
quote:
Hmm, dit is glamrock:quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bassist Nicky Wire tijdens de glamrock periode van de Manics:
[ afbeelding ]
Daarnaast is een van hun grotere hits, A design for Life, echt een schoolvoorbeeld glamrock nummer:
Nou, vaal nummer van hen vind ik meer standaard rock. Ze hebben wél meer makeup op hun gezichten, maar om nou de muziek daar nou naar te beoordelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan hanteren wij duidelijk een andere definitie van glamrock. Ik vind A design meer een standaard, middle of the road rock nummer. Mötley crew, Kiss.. dat is glamrock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, er ontbreken vast een aantal klassiekers in jouw ogen maar die ken ik nog niet goed genoeg om ze op de lijst te zetten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Klinkt als de Manics in hun Holy Bible / Gold against the Soul periodequote:
Nja, dat doe ik opzich niet, maar bij glamrock hoort wel ook een image. Muzikaal gezien is het nog steeds geen glamrock.. gelukkig maar, ook al vind ik er persoonlijk niets aan, het heeft veel meer diepgang dan glamrockquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, vaal nummer van hen vind ik meer standaard rock. Ze hebben wél meer makeup op hun gezichten, maar om nou de muziek daar nou naar te beoordelen.
het zit er wel in de buurt, maar ik zou MSP echt niet als Glamrock betitelen. Maar ach, hokjes, who cares anyway.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als de Manics in hun Holy Bible / Gold against the Soul periode
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het zit er wel in de buurt, maar ik zou MSP echt niet als Glamrock betitelen. Maar ach, hokjes, who cares anyway.
Hoewel, deze :p
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV: mijn lijstMooie lijst zo hoor. Er ontbreekt uiteraard wel e.e.a in mijn ogen, maar je kunt ook niet alles kennen, lijsten zijn nooit compleet. Juist leuk om nieuwe ideeën op te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, er ontbreken vast een aantal klassiekers in jouw ogen maar die ken ik nog niet goed genoeg om ze op de lijst te zetten"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik begin er gewoon niet aan.. onbegonnen werk. ik kan sommige platen onmogelijk met elkaar vergelijken, appels met peren. en het hangt totaal van mijn bui af of ik het een of het ander prefereer.. Ik kan wel een paar bands noemen die er hoe dan ook in voor zouden komen, maar alle pogingen tot een top 10/20/50/100 zijn totaal mislukt bij mij.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mooie lijst zo hoor. Er ontbreekt uiteraard wel e.e.a in mijn ogen, maar je kunt ook niet alles kennen, lijsten zijn nooit compleet. Juist leuk om nieuwe ideeën op te doen.
Ik denk dat ik eigenlijk ook niet verder kom dan een random lijst van zo'n 100 cd's die me erg lief zijn (en dan nog zijn er dagen dat ik in geen van de 100 zin heb en iets totaal anders wil horen).. Top 5 meest beluisterd aller tijden kan ik nog wel benoemen denk ik, maar dat is weer niet representatief voor de platen die ik nu het meest waardeer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan.. onbegonnen werk. ik kan sommige platen onmogelijk met elkaar vergelijken, appels met peren. en het hangt totaal van mijn bui af of ik het een of het ander prefereer.. Ik kan wel een paar bands noemen die er hoe dan ook in voor zouden komen, maar alle pogingen tot een top 10/20/50/100 zijn totaal mislukt bij mij.
Mijn lijstjes zijn altijd in willekeurige volgordequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan.. onbegonnen werk. ik kan sommige platen onmogelijk met elkaar vergelijken, appels met peren. en het hangt totaal van mijn bui af of ik het een of het ander prefereer.. Ik kan wel een paar bands noemen die er hoe dan ook in voor zouden komen, maar alle pogingen tot een top 10/20/50/100 zijn totaal mislukt bij mij.
Maar rijst... dit is een indie bandquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef rijsttafel het volgende:
Na dit nummer doet de hele glamrockdiscussie er niet meer toe.
![]()
De tekst had zo van mij kunnen komen.
Een geniale, dat zekerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar rijst... dit is een indie band
Ik heb het eens geprobeerd, de beste albums te zoeken. (random order)quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eigenlijk ook niet verder kom dan een random lijst van zo'n 100 cd's die me erg lief zijn (en dan nog zijn er dagen dat ik in geen van de 100 zin heb en iets totaal anders wil horen).. Top 5 meest beluisterd aller tijden kan ik nog wel benoemen denk ik, maar dat is weer niet representatief voor de platen die ik nu het meest waardeer.
Meest beluisterd is bij mij geen meter voor hoe goed een album is. Godspeed You! luister ik bijvoorbeeld zelden, omdat ik nooit echt in de stemming ben of de tijd ervoor heb, maar ze hebben wel heel erg geniale albums.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Als ik van meest beluister uit ga staat deze in de top 5..
Maar ja, hoewel ik het nog steeds de ultieme thrash plaat vind is het niet een cd die ik anno 2010 nog volledig ga zitten beluisteren.
Nou, één daarvan gaat dan ook in mijn top 10.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, de beste albums te zoeken. (random order)
Sigur Rós - Ágætis Byrjun
Daft Punk - Discovery
John Mayer - Room For Squares
Arcturus - The Sham Mirrors
Slagsmålsklubben - Boss for Leader
Tool - Lateralus
Godspeed You! Black Emperor - Levez Vos Skinny Fists Comme Antennas to Heaven
Opeth - Deliverance
Marillion - Misplaced Childhood
Alien Ant Farm - Anthology
Pink Floyd - Wish You Were Here
Dave Matthews Band - Crash
Dream Theater - Scenes from a Memory
Maar inmiddels ben ik het er al niet meer helemaal mee eens
Klopt helemaal inderdaad!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Meest beluisterd is bij mij geen meter voor hoe goed een album is. Godspeed You! luister ik bijvoorbeeld zelden, omdat ik nooit echt in de stemming ben of de tijd ervoor heb, maar ze hebben wel heel erg geniale albums.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, één daarvan gaat dan ook in mijn top 10.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef rijsttafel het volgende:
Anders stond Sigur Rós er sowieso wel vaker in
ff luisterenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef rijsttafel het volgende:
Na dit nummer doet de hele glamrockdiscussie er niet meer toe.
![]()
De tekst had zo van mij kunnen komen.
Maar waarom zijn het dan geniale albumsquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
Meest beluisterd is bij mij geen meter voor hoe goed een album is. Godspeed You! luister ik bijvoorbeeld zelden, omdat ik nooit echt in de stemming ben of de tijd ervoor heb, maar ze hebben wel heel erg geniale albums.
Erover nadenken ik leuk, maar zodra je er een top zoveel van moet maken wordt het vervelend. Over muziek moet je eigenlijk gewoon in een kamer vol CD's, een goede installatie, een krat bier en een fles Whisky discussierenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon leuk om over na te denken vind ik
En ik kwam al snel tot de conclusie dat het eigenlijk een kloteklus is
Ik weet niet of je ze kent, maar die muziek luister je niet elke dag ff op de achtergrond ofzo. Je moet er echt voor gaan zitten en de muziek is opgezet als klassieke stukken. Dus een nummer duurt vaak iets van een half uur, en eigenlijk moet je er ook meerdere luisteren.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het dan geniale albums
Golfer en FFquote:
Ah..ik zie hier een meet-voorstelquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erover nadenken ik leuk, maar zodra je er een top zoveel van moet maken wordt het vervelend. Over muziek moet je eigenlijk gewoon in een kamer vol CD's, een goede installatie, een krat bier en een fles Whisky discussieren
zelfde als veel klassieke muziek, het is prachtig, maar het past maar in een beperkt aantal settings.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het dan geniale albums
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Ik kon het niet latenIedereen die Sigur Ros positief noemt krijgt automatisch +1
.
Ik zet het op de "te onderzoeken" lijstquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ze kent, maar die muziek luister je niet elke dag ff op de achtergrond ofzo. Je moet er echt voor gaan zitten en de muziek is opgezet als klassieke stukken. Dus een nummer duurt vaak iets van een half uur, en eigenlijk moet je er ook meerdere luisteren.
![]()
Een maat van mij heeft kaartjes voor ze in Parijs..
Ik zou al m'n topalbums erin zetten als ik jou wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zet het op de "te onderzoeken" lijst
PRESENT!quote:
Ken ik inderdaad, maar ik ben er niet echt weg van. Danny Carey is natuurlijk alsnog een koning, dat wel. Wat kan die gast drummen, niet normaal.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
@rijst: ken je de hobbyband van Danny Carey (pigmy love circus) ook? Ontzettend niet-Tool, redneck style maar ik vind het erg lollig. Drumgeluid wel erg herkenbaar trouwens
quote:
Niet echt muziek om dagelijks op te zetten, maar op zijn tijd vind ik het erg lollig. En het drumwerk loopt zo lekker.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ken ik inderdaad, maar ik ben er niet echt weg van. Danny Carey is natuurlijk alsnog een koning, dat wel. Wat kan die gast drummen, niet normaal.
Ik vind het tof! Ik hou wel van een beetje gekquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet echt muziek om dagelijks op te zetten, maar op zijn tijd vind ik het erg lollig. En het drumwerk loopt zo lekker.
Drum je ook, eigenlijk? Of misschien een ander instrument?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet echt muziek om dagelijks op te zetten, maar op zijn tijd vind ik het erg lollig. En het drumwerk loopt zo lekker.
Sigur Ros gaat er zeker opquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zou al m'n topalbums erin zetten als ik jou was
Coolquote:
Ik drum op alles wat los en vast zit, maar helaas niet op een drumstelquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Drum je ook, eigenlijk? Of misschien een ander instrument?
Nice!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sigur Ros gaat er zeker opTool heb ik al wat van. Eerst daar maar eens mee aan de slag. John Mayer idem dito. Ben ik alleen nog niet zo weg van. Dream Theater dem dito. De rest bekijk ik wel eens als ik weer tijd en geld heb
Geen moeite hoor, met wijvenmuziekquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nice!!
John Mayer is wel een beetje wijvenmuziek, dus kan begrijpen dat je dat niet zo tof vindt.Maar zelf kan ik er erg graag naar luisteren.
Zonde, maar het kan alsnog!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik drum op alles wat los en vast zit, maar helaas niet op een drumstelMijn enige jeugdtrauma is dat ik er nooit aan begonnen ben.
Ik heb niets gezegdquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. op stoelen, tafels en alles wat maar geluid maakt![]()
Ik vind Folk eigenlijk wel bij jou passenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef TAV74 het volgende:
Moet zeggen dat ik door een vriend van ons ook folk en zelfs country steeds meer ben gaan waarderen. Leuk om te zien hoe je smaak breder wordt.
Deze band trouwens
Klinkt vet. Doet me denken aan iets, maar ik kan niet op de naam komen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik luister heel andere dingen, meest radio enzo maar wat er hier in de kast staat is andere koek.
Ik ben niet zo van de Rock al heb ik wel van alles.
Ik zou blij zijn als hij zijn onrust op een drumstel er uit zou kunnen rammen eerlijk gezegdquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zonde, maar het kan alsnog!
Verwacht niet dat je ooit nog als Danny gaat drummen, maar dat gaat mij ook nooit lukken![]()
[..]
Ik heb niets gezegd
geen idee waarom, maar dank jequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind Folk eigenlijk wel bij jou passen
Kaas, dit is best tof eigenlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
Ik luister heel andere dingen, meest radio enzo maar wat er hier in de kast staat is andere koek.
Ik ben niet zo van de Rock al heb ik wel van alles.
Hij was toch binnenkort jarig? Of niet soms? Anders is het binnenkort Sinterklaasquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als hij zijn onrust op een drumstel er uit zou kunnen rammen eerlijk gezegd![]()
ergens ver weg in een schuur...
Jij geeft hem een schuur ver weg??quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij was toch binnenkort jarig? Of niet soms? Anders is het binnenkort Sinterklaas
Country heb ik met de paplepel ingegoten gekregenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef TAV74 het volgende:
Moet zeggen dat ik door een vriend van ons ook folk en zelfs country steeds meer ben gaan waarderen. Leuk om te zien hoe je smaak breder wordt.
Deze band trouwens
Neuh..ik zou hem een drumstel cadeau doen.....bij zijn ouders op zolderquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij geeft hem een schuur ver weg??![]()
Oh dat magquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh..ik zou hem een drumstel cadeau doen.....bij zijn ouders op zolder
Zeg Rijst, ken jij Laura Marling?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Country heb ik met de paplepel ingegoten gekregen![]()
Folk is breed, ik weet nooit wat er nu wel onder valt en wat niet.
Maar als er dan een Nederlandse 'folk'band is die echt geniaal is, is het Flairck:
![]()
Zal nooit vergeten de keer dat ik die live heb gezien. (wel een heel andere bezetting tegen die tijd natuurlijk)
Ik doelde vooral op US traditionals en Neil Young - Harvest achtige muziek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Folk is breed, ik weet nooit wat er nu wel onder valt en wat niet.
Plaid is outstanding, niet zo gemakkelijk in het gehoor liggend. Vroeger luisterde ik heel veel vreemde electronica; al heeft "Noise" me nooit zo geboeid. Mja ik ben ook Jazzliefhebber met een hekel aan Fusion.quote:
Ken je Drive-by truckers?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Country heb ik met de paplepel ingegoten gekregen![]()
Ja dat kan ik me voorstellen als dat meer van dit soort muziek is. Ik zou dat als documaker direct willen gebruikenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
@Sun, grappig idd soms hoor ik tijdens een docu een van mijn meest obscure albums voorbij komen
IDM (dat is dit wel, denk ik), is vaak wel vet.quote:
quote:
Ken ik allebei niet. Tenminste, niet qua naam dan. Zal het eens opzoeken.quote:
Flairckquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Flairck& Willem Duys
Dat is lang geleden
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Ken ik allebei niet. Tenminste, niet qua naam dan. Zal het eens opzoeken.
wel de moeite waard, al was het maar om de teksten. Mijn undersign komt uit dit nummerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Ken ik allebei niet. Tenminste, niet qua naam dan. Zal het eens opzoeken.
ik lig alquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef TAV74 het volgende:
Oh wacht, ik ga zo het bed eens opzoeken.
Toen werd het stilquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ehm.. zal ik een topickiller geven in deze muziekdiscussie? ik keek net "Jan Smit de zomer voorbij" en vond het nog leuk ook
Helemaal zuiver zingen doet-ie niet he?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel de moeite waard, al was het maar om de teksten. Mijn undersign komt uit dit nummer
quote:
Allebei wel tof, Laura dinges erg apart. Van Dbt had ik even een ander nummer opgezocht, sorryquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel de moeite waard, al was het maar om de teksten. Mijn undersign komt uit dit nummer
Ik vind stiekem 50Cent goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef borisz het volgende:
Mijn muzieksmaak is breed. Eigenlijk alles leuk behalve wat uit Volendam komt en boze negermuziek.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar die bevestigen de regel.
Ik moest ook wennen aan Laura dinges maar nu...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Allebei wel tof, Laura dinges erg apart. Van Dbt had ik even een ander nummer opgezocht, sorry
TMIquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
nog meer heuglijk nieuws; vanaf morgenochtend ben ik weer ongesteld!![]()
![]()
![]()
joepiejajeeeeee! lekker krom lopen morgen met pijnlijke eierstokken!![]()
![]()
Het zij je vergevenquote:
Uhm....FF....hoeveel alcohol heb je op? Of welke drugs heb je gebruiktquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ehm.. zal ik een topickiller geven in deze muziekdiscussie? ik keek net "Jan Smit de zomer voorbij" en vond het nog leuk ook
Ik luister ook de meest uit elkaar liggende muziekstijlen. Behalve alles uit Volendam, inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:34 schreef borisz het volgende:
Mijn muzieksmaak is breed. Eigenlijk alles leuk behalve wat uit Volendam komt en boze negermuziek.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar die bevestigen de regel.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
![]()
niiiiiksssssquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....FF....hoeveel alcohol heb je op? Of welke drugs heb je gebruikt
Het klinkt wel als iets wat ik erg vet kan gaan vinden, inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moest ook wennen aan Laura dinges maar nu...Ik heb haar ook live gezien. Een van de meest memorabele concerten waar ik geweest ben dit jaar
Die drugs heet verliefdheidquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....FF....hoeveel alcohol heb je op? Of welke drugs heb je gebruikt
20 gerechten gegeten? wowquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef borisz het volgende:
Waar heb jij gegeten? #3: Van sterrentent tot snackbar
NSquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, de NS werkte niet mee maar thuis. Nu aan de whiskey
.
Flairck.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
O.a. door al die verschillende soorten muziek ben ik nu ff helemaal onrustig![]()
eens verzinnen waar ik zin in heb om naar te luisteren
1 sushi = ook een gerecht hequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
20 gerechten gegeten? wowik kwam niet verder dan 9
jeeeeeeeeeeeeeejquote:
Ik zat net nog ff naar John Mayer te luisteren. Kreeg een youtubeje via Facebook:quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het klinkt wel als iets wat ik erg vet kan gaan vinden, inderdaad.
Spotify is idd prettigquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flairck.op Spotify aan het luisteren.
Spotify
Iets rustigs natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
O.a. door al die verschillende soorten muziek ben ik nu ff helemaal onrustig![]()
eens verzinnen waar ik zin in heb om naar te luisteren
ja das wel verschil ik nam maar 3 sushi's als 1 gerecht en verder warme bordjes vlees/visquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
1 sushi = ook een gerecht he.
Eerste vijf sushi gingen zo naar binnen maar had toen ook honger
De bediening bestond wel uit een hoop Steers en FFT's![]()
Hij zingt juist tof!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zat net nog ff naar John Mayer te luisteren. Kreeg een youtubeje via Facebook:
Het is zo jammer dat hij zo verrot zingt. Dat gitaarwerk is zo prettig
ehm je zit nog in de prille liefdesfase met Aure. ik heb mn kansen gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeej![]()
![]()
![]()
ik geloof er niets van
Ah...dat klinkt aanzienlijk beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hij zingt juist tof!
Luister ook eens wat van z'n trio als je bluessdingen vet vindt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iets rustigs natuurlijkIk wilde eigenlijk nog ff een plaat (vinyl dus) van Genesis opzetten maar ik zie dat ik zo toch echt naar bed moet
Als mijn glas whisky leeg is.
Echt...heb niets aan jou hequote:
Met of zonder muziek EN met of zonder Lein?quote:
Trustenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu echt slapen, word ineens moedoei lieve mensjes
Dit keer is het het echt waard.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Echt...heb niets aan jou heIk blijf Youtube linkjes klikken
Ik heb net ff geluisterd. Klinkt idd tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit keer is het het echt waard.Als je van aparte muziek houdt, vind je dat echt tof. Heb het volgens mij wel eens vaker in dit topic gepost, omdat het vet is.
Steer ook welterusten!
Ik moet nog ff bijkomen van deze dag en dat doe ik wel terwijl ik wakker ben
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net ff geluisterd. Klinkt idd tofStaat inmiddels ook op de lijst
Zonder Leinquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Met of zonder muziek EN met of zonder Lein?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar laat ik dat maar niet doen
Morgen eens opzoeken waar m'n album Selling England By The Pound is geblevenIk doe namelijik niet aan het sorteren van albums
Balen en lekkerquote:
Benny, de meester van de compressor. Ziek veel compressie altijdquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben een soort van freak
Alles alfabetisch georganiseerd over meerdere planken
Ik heb nu 14 meter plankruimte beschikbaar voor CD's
En nog 80 CM voor vinyl
Moet ik ook nog ergens 2 of 3 albums van hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik gooi nog ff wat Pain of Salvation aan
Is misschien maar beter ook, Isa. Je patienten zouden misschien een hartverzakking kunnen krijgenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Al die youtubefilmpjes kan ik op mijn werk helaas niet kijken
Be, dat album heeft hier echt lang geduurd voordat ie aansloeg. Nu weet ik nog steeds niet precies wat ik ervan moet denken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu Be aan staan. Meegenomen tijdens het concert afgelopen donderdag
Vervelend hequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:34 schreef kahlie het volgende:
trustezat naar wat van jullie muziek te luisteren, sommige dingen wel tof... morgen ook ff linkje posten
Als je het concept begrijpt, laat je het ons dan ook even weten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:42 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga eens op de bank met een kop thee over het leven nadenken
ben je er al mee klaar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:42 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ga eens op de bank met een kop thee over het leven nadenken
Ben nog bezigquote:Op maandag 1 november 2010 00:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ben je er al mee klaar?
of al naar bed?
iemand nog wakker hier?
trustequote:Op maandag 1 november 2010 00:57 schreef Aure het volgende:
Javeel te vroeg dus ik ga zo maar slapen denk ik
hm? U bedoelt?quote:Op maandag 1 november 2010 00:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
truste
ik las tussen neus en lippen iets over aure en rijst? roddels! oh wacht jullie zijn beide wakker...
ik las van het weekend dat er door jullie flink was gestapt en maybe mee ofzo... ben van het weekend beetje druk geweest dus vooral niet alles gelezen enzoquote:
oooohhh. Steer en FF zaten van tevoren een beetje te geinen over rijst en mij en kusjekroelalles. Dus rijst en ik zijn daar vervolgens in mee gegaan, maar dat was maar een grapje heurquote:Op maandag 1 november 2010 01:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik las van het weekend dat er door jullie flink was gestapt en maybe mee ofzo... ben van het weekend beetje druk geweest dus vooral niet alles gelezen enzo
aaahhhh! de Aziatische roddel maffia was weer op dreef?quote:Op maandag 1 november 2010 01:04 schreef Aure het volgende:
[..]
oooohhh. Steer en FF zaten van tevoren een beetje te geinen over rijst en mij en kusjekroelalles. Dus rijst en ik zijn daar vervolgens in mee gegaan, maar dat was maar een grapje heur
Ben volgens mij halverwegequote:
en ze blijven maar ontkennen dat ze niet op elkaar gaan vallen als ze elkaar tegenkomen. maar volgens mij gaan die 2 prima samenquote:Op maandag 1 november 2010 01:09 schreef Aure het volgende:
FF en steer zijn ook net twee kleine kinderen
je hebt nog de hele nacht joh. Soulsearching kost tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden een leuke avond en hebben het hier op Fok nóg gezelliger laten lijken dan het al was.quote:Op maandag 1 november 2010 01:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik las van het weekend dat er door jullie flink was gestapt en maybe mee ofzo... ben van het weekend beetje druk geweest dus vooral niet alles gelezen enzo
of heb ik het verkeerd gelezen?
quote:Op maandag 1 november 2010 01:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je hebt nog de hele nacht joh. Soulsearching kost tijdAf en toe ff zaken op een rijtje zetten, word ik altijd vrolijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daardoor ben ik vaak vrolijk en vrolijk is goed
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
tijdens mijn housewarming hebben we ook lekker een beetje lopen stangen en mensen gingen er geweldig op inquote:Op maandag 1 november 2010 01:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We hadden een leuke avond en hebben het hier op Fok nóg gezelliger laten lijken dan het al was.
Volgens mij had iedereen het gelijk door, maar vinden ze het gewoon leuk om te pesten
Effetjes is wel leuk, jaquote:Op maandag 1 november 2010 01:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tijdens mijn housewarming hebben we ook lekker een beetje lopen stangen en mensen gingen er geweldig op in
jawel joh...gewoon tijdens het stappen al posten dat jullie ruzie hebben gekregen. Jij bent opgepakt wegens meppen van Aure en Aure naar ziekenhuis moest ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 01:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Effetjes is wel leuk, jaMaar wat mij betreft is de grap er wel een beetje vanaf nu
![]()
![]()
De volgende keer dat ik Aure weer zie ga ik er lekker niets van op Fok zetten.![]()
Die 2 hebben elkaar al lang ontmoet hoorquote:Op maandag 1 november 2010 01:11 schreef flying-dutchman het volgende:
en ze blijven maar ontkennen dat ze niet op elkaar gaan vallen als ze elkaar tegenkomen. maar volgens mij gaan die 2 prima samen
Niet nodig, Aure takelt zichzelf al genoeg toequote:Op maandag 1 november 2010 01:26 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jawel joh...gewoon tijdens het stappen al posten dat jullie ruzie hebben gekregen. Jij bent opgepakt wegens meppen van Aure en Aure naar ziekenhuis moest ofzo
ook gemistquote:Op maandag 1 november 2010 01:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet nodig, Aure takelt zichzelf al genoeg toe
Ze besloot een mooie snoekduik te maken, maar ze waren het zwembad vergeten te plaatsen.quote:
welke van de 5 topicsquote:Op maandag 1 november 2010 01:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze besloot een mooie snoekduik te maken, maar ze waren het zwembad vergeten te plaatsen.
Ga maar teruglezen![]()
![]()
Doet er ook niet zoveel toequote:Op maandag 1 november 2010 01:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
welke van de 5 topicsben sinds vrijdagmiddag beetje afwezig geweest. Bandje, crasher, ingeroosterde gasten en uitbrakken daarvan enzo
dat is het jaquote:Op maandag 1 november 2010 01:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We hadden een leuke avond en hebben het hier op Fok nóg gezelliger laten lijken dan het al was.
Volgens mij had iedereen het gelijk door, maar vinden ze het gewoon leuk om te pesten
Ik heb niks gezienquote:Op maandag 1 november 2010 07:22 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen eenieder.
Ik zit nog steeds vol van het eten van gisteren. Ik heb ziekelijk veel gegeten. Alle andere eters gelukkig ook, dat is dan toch mooi weer een goed compliment aangaande mijn kookkunsten.
zeker tof weekend, was alleen we vrij vermoeiend merk ik nu...quote:Op maandag 1 november 2010 01:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doet er ook niet zoveel toe
Volgens mij heb je een tof weekend gehad!
Ik ookNu ga ik nog een paar pagna's lezen en lekker slapen.
Check. Hier ookquote:
same here. best gaarquote:Op maandag 1 november 2010 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik voel mn hoofd.. niet helemaal honderd voel ik me. lijk wel heel erg moe
haha nou ja zeg. ben je dan ook gezonder?quote:Op maandag 1 november 2010 09:59 schreef flying-dutchman het volgende:
Voor de mensen die geen geluk in de liefde hebben:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)alt-eerste-date.html
Het is hier niet rustig, maar ik heb gewoon de muziek over de luidsprekers staanquote:Op maandag 1 november 2010 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Het is rustig op kantoor. Nu even heerlijk genieten van Amorphis tot mijn collega's binnenkomen.
Dan is het tijd voor de koptelefoon.
Mijn collega's omschrijven mijn smaak als 'Herrie'.quote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is hier niet rustig, maar ik heb gewoon de muziek over de luidsprekers staanMaakt het leven zo dragelijk he
Vanmorgen eerst Agnes Obel, nu Mark Lanegan
aah er zijn behoorlijk wat mensen verkouden! (iig in mijn omgeving).quote:
Hmmm....het kan vast ergerquote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn collega's omschrijven mijn smaak als 'Herrie'.
Wat bedoel je? Hebben jullie nu gewone thin clients gekregen? Schermpje, muis, toetsenbord?quote:Op maandag 1 november 2010 10:53 schreef Bluezz het volgende:
Wel raar met je pc op zo'n server met je kaartje, je kan bijna niks meer zelf instellen
morgenquote:Op maandag 1 november 2010 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
mogguh.. flink gesport net, nu koffie.. drukke dag vandaag, veel klusjes te doen. Ben benieuwd hoe ver ik kom
quote:Op maandag 1 november 2010 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik zou vandaag maandelijkse feest krijgen, maar het komt mn neus uit ipv het andere gaatje
Heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was... gelukkig is het niet mogelijk en in m'n droom had ik ook al zoiets van: "Dat kan niet hoor, maar laat ik maar eens op zo'n staafje gaan pissen dan". LOLZquote:Op maandag 1 november 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojeeeeee, daarom voel ik me vast beetje beroerd
quote:Op maandag 1 november 2010 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
morgenheb je gefitnesst?
atellierroute en zwanger hmm.. zie het verband nietquote:Op maandag 1 november 2010 11:36 schreef kahlie het volgende:
[..]
Heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was... gelukkig is het niet mogelijk en in m'n droom had ik ook al zoiets van: "Dat kan niet hoor, maar laat ik maar eens op zo'n staafje gaan pissen dan". LOLZ
Meestal droom ik dat ik zwanger ben als ik heel veel projecten heb die gedaan moeten worden en nieuwe dingen...Zit te bekijken wat ik ga doen ivm atelierroute enzo
We hebben in Delft een Atelierroute en dat komt ook in het gebouw waar ik werk, omdat wij daar meerdere kunstenaars hebben zitten. 2 dagen lang van 12.00-18.00 komen er dus mensen door het gebouw dolen.. ik zat na te denken of ik iets van een actie wilde doen om mijn bedrijf op dat moment in de schijnwerpers te laten staanquote:Op maandag 1 november 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
atellierroute en zwanger hmm.. zie het verband niet
een actie zoals zwanger zijn? haha ik snap em (weer eens) nietquote:Op maandag 1 november 2010 11:50 schreef kahlie het volgende:
[..]
We hebben in Delft een Atelierroute en dat komt ook in het gebouw waar ik werk, omdat wij daar meerdere kunstenaars hebben zitten. 2 dagen lang van 12.00-18.00 komen er dus mensen door het gebouw dolen.. ik zat na te denken of ik iets van een actie wilde doen om mijn bedrijf op dat moment in de schijnwerpers te laten staan
LOL... nee, ik droom dus altijd dat ik zwanger ben, als ik iets nieuws wil beginnen. Zo van: "Zwanger van alle mogelijkheden" enzo... het heeft bij mij dus nooit iets te maken met daadwerkelijk een kindje krijgenquote:Op maandag 1 november 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een actie zoals zwanger zijn? haha ik snap em (weer eens) niet
Ziet er prima uit. Ik kan dat nooti voor ons maken, want B. en lam is geen geslaagde match.quote:Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik vanaaf dit eens ga maken: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=626118
Heb nog een kleine kilo lamsvlees liggen waar ik wat mee wil. Als iemand nog betere recepten heeft dan hoor ik het graag.Ik zit niet zo ruim in de lams-recepten..
Ik was op zoek naar het recept wat mijn stiefmoeder had gebruikt op de verjaardag van mijn zusje. Ik denk dat dit hem is, en dan is het heeeeel erg lekker.. Met naanbroodquote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Ik kan dat nooti voor ons maken, want B. en lam is geen geslaagde match.
maak je het toch voor jezelf een keertje als Bluezz op stap is?quote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Ik kan dat nooti voor ons maken, want B. en lam is geen geslaagde match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |