Ja, maar ook noodzakelijk om 1x per maand de artsen onder de onderzoekers te laten komen. Anders is er helemaal geen contact.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; leuk zo'n pizzapresentatie! Leuk idee
heel goed dat dat wordt gedaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar ook noodzakelijk om 1x per maand de artsen onder de onderzoekers te laten komen. Anders is er helemaal geen contact.
zeker raarquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
wehehehe we hebben kazen, worst en gehaktballetjes op tafel, maar wat wil Sam? Worteltjesrare hond
![]()
als ie de kans kreeg zouden die ook wel op gaan hoor, maar pas als we worteltjes pakken wordt er écht druk gebedeldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker raarje zou denken dat je je gehaktballen kwijt bent..
En hij werkt voor de AIVD ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer en Bluezz; heb helaas geen foto's van R. Hij heeft geen Hyves, MSN, Facebook of Twitter
verantwoorde keuzes, hij is slimmer dan ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
als ie de kans kreeg zouden die ook wel op gaan hoor, maar pas als we worteltjes pakken wordt er écht druk gebedeld
haha hij werkt als planner bij een transportbedrijf ma t/m vr, zaterdag wast hij wagens bij dat bedrijf en daarna nog voor een vriend of broer. Hij wil niet meer dan een keer per 3 jaar een weekje op vakantie.. Hijs gek.. Maar kan zo wel goed sparen en hij heeft n leuk koophuis en n gloednieuwe BMW. Keuzes keuzes.. Ik kan dat nietquote:
Ik kan dat wel, maar ik maak duidelijk andere keuzes dan hijquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hij werkt als planner bij een transportbedrijf ma t/m vr, zaterdag wast hij wagens bij dat bedrijf en daarna nog voor een vriend of broer. Hij wil niet meer dan een keer per 3 jaar een weekje op vakantie.. Hijs gek.. Maar kan zo wel goed sparen en hij heeft n leuk koophuis en n gloednieuwe BMW. Keuzes keuzes.. Ik kan dat niet
Ongeïnteresseerdquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
En even ter vergelijking, wat doet J in het dagelijks leven?
Hoe zou je daar nou je brood mee kunnen verdienen. Oh wacht: hoofd klantenservice van een mobiele operator.quote:
Ziggo helpdeskquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zou je daar nou je brood mee kunnen verdienen. Oh wacht: hoofd klantenservice van een mobiele operator.
ja nou hij wil alleen maar werken. Hij kan ook best eens genieten hoor..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt als iemand die weet wat belangrijk is en wat hij wil, FF.
Tja, er zijn mensen die het oprecht leuk vinden om te werken, hoe meer ik hoe beter. Ik snap het niet, maar het schijnt te kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja nou hij wil alleen maar werken. Hij kan ook best eens genieten hoor..
haha nee hij vervoert voor zn vriend op zaterdag soms veevoer enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dat, of hij doet wat drugstransportjes tussendoor.
Zal hij vast gisteren gedaan hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja nou hij wil alleen maar werken. Hij kan ook best eens genieten hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |