Ja, maar ook noodzakelijk om 1x per maand de artsen onder de onderzoekers te laten komen. Anders is er helemaal geen contact.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; leuk zo'n pizzapresentatie! Leuk idee
heel goed dat dat wordt gedaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar ook noodzakelijk om 1x per maand de artsen onder de onderzoekers te laten komen. Anders is er helemaal geen contact.
zeker raarquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
wehehehe we hebben kazen, worst en gehaktballetjes op tafel, maar wat wil Sam? Worteltjesrare hond
![]()
als ie de kans kreeg zouden die ook wel op gaan hoor, maar pas als we worteltjes pakken wordt er écht druk gebedeldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker raarje zou denken dat je je gehaktballen kwijt bent..
En hij werkt voor de AIVD ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer en Bluezz; heb helaas geen foto's van R. Hij heeft geen Hyves, MSN, Facebook of Twitter
verantwoorde keuzes, hij is slimmer dan ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
als ie de kans kreeg zouden die ook wel op gaan hoor, maar pas als we worteltjes pakken wordt er écht druk gebedeld
haha hij werkt als planner bij een transportbedrijf ma t/m vr, zaterdag wast hij wagens bij dat bedrijf en daarna nog voor een vriend of broer. Hij wil niet meer dan een keer per 3 jaar een weekje op vakantie.. Hijs gek.. Maar kan zo wel goed sparen en hij heeft n leuk koophuis en n gloednieuwe BMW. Keuzes keuzes.. Ik kan dat nietquote:
Ik kan dat wel, maar ik maak duidelijk andere keuzes dan hijquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hij werkt als planner bij een transportbedrijf ma t/m vr, zaterdag wast hij wagens bij dat bedrijf en daarna nog voor een vriend of broer. Hij wil niet meer dan een keer per 3 jaar een weekje op vakantie.. Hijs gek.. Maar kan zo wel goed sparen en hij heeft n leuk koophuis en n gloednieuwe BMW. Keuzes keuzes.. Ik kan dat niet
Ongeïnteresseerdquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
En even ter vergelijking, wat doet J in het dagelijks leven?
Hoe zou je daar nou je brood mee kunnen verdienen. Oh wacht: hoofd klantenservice van een mobiele operator.quote:
Ziggo helpdeskquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zou je daar nou je brood mee kunnen verdienen. Oh wacht: hoofd klantenservice van een mobiele operator.
ja nou hij wil alleen maar werken. Hij kan ook best eens genieten hoor..quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt als iemand die weet wat belangrijk is en wat hij wil, FF.
Tja, er zijn mensen die het oprecht leuk vinden om te werken, hoe meer ik hoe beter. Ik snap het niet, maar het schijnt te kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja nou hij wil alleen maar werken. Hij kan ook best eens genieten hoor..
haha nee hij vervoert voor zn vriend op zaterdag soms veevoer enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dat, of hij doet wat drugstransportjes tussendoor.
Zal hij vast gisteren gedaan hebben.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij geniet waarschijnlijk van z'n BMWquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
automonteur en ook klussen voor vrienden. Verder veel aan t werk aan zn schuur samen met zn vader. Onee, die was vanmiddag eindelijk klaarquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
En even ter vergelijking, wat doet J in het dagelijks leven?
ik ook niet! Ik wil leuke dingen doen en op vakantie enzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, er zijn mensen die het oprecht leuk vinden om te werken, hoe meer ik hoe beter. Ik snap het niet, maar het schijnt te kunnen![]()
dat zegt hij ook. Hij zegt wel dat ik de enige vrouw ben in zn levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij geniet waarschijnlijk van z'n BMWmaar heeft zo te lezen geen tijd voor een vriendin.
Ik mag ´m nu alquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Steer en Bluezz; heb helaas geen foto's van R. Hij heeft geen Hyves, MSN, Facebook of Twitter
Thnxquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef Minkeltje het volgende:
Beetje laat, maar nice pics PeterdeH !
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste aflevering van Sherlock gekeken. Tof
[..]
ThnxKen ik jou?
Never mind...herken de foto's al
Ondanks dat ze zo vaag zijn hequote:
Laten we dat maar niet doen hequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ondanks dat ze zo vaag zijn heMisschien moet je een van mijn foto's neerzetten daar
In High Res
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:18 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen he
PS Vrienden hebben gisteren de fotos gezien, ze waren allemaal erg onder de indruk ! chapeau
quote:
Alleen de tuksters, mevrouw de quote-vernachelaarquote:
Sam het bruine konijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Broer konijn in da house
(met het geluid van de Reünie op de achtergrond)
Oh ja, ik was op jou verzoek ook ooit met een shortlist begonnen, maar die is nog niet afquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Koffie, een glaasje The Glenlivet en dan maar eens die top 50 afronden voor de FOK! Album Top 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was op jou verzoek ook ooit met een shortlist begonnen, maar die is nog niet afGa je vast niet mee redden voor 6 november?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan wel coole dingen op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Vast niet, want ik weet zeker dat ik er nog heel veel vergeten ben en juist dat bij elkaar zoeken kost tijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je vast niet mee redden voor 6 november?Staan wel coole dingen op
Hahahha Sam is net een hangoorkonijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef TAV74 het volgende:
Broer konijn in da house
(met het geluid van de Reünie op de achtergrond)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was op jou verzoek ook ooit met een shortlist begonnen, maar die is nog niet afVan Radiohead alleen The Bends?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vind ze erg goed, maar ben geen groot fan van ze. Ok computer zou er eigenlijk ook wel bij moeten nu ik er over nadenk, verder ken ik de albums niet volledig. Ik vrees dat er wel meer mist zoals ik al zei.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Van Radiohead alleen The Bends?
Ik heb alleen OK Computer van ze en ik begin daar nu eindelijk een beetje aan te wennen, maar misschien....heel misschien...komt dat omdat ik inmiddels wel meer gewend ben dan de eerste keer dat ik het album hoordequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, vind ze erg goed, maar ben geen groot fan van ze. Ok computer zou er eigenlijk ook wel bij moeten nu ik er over nadenk, verder ken ik de albums niet volledig. Ik vrees dat er wel meer mist zoals ik al zei.
MSPquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
OK Computer is de This is my truth tell me yours van Radiohead
Dat is een belediging voor Radioheadquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
OK Computer is de This is my truth tell me yours van Radiohead
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
MSPdaar vind ik nou echt niets aan.. dus geen idee of je gelijk hebt
![]()
Hmm, nee. Paar nummers van ze kan ik wel waarderen, maar ik vind het niet zo bijzonder verder.quote:
glamrock?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Manic Street Preachers
En van de weinige glamrock / britpop bands die ik waardeer.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, nee. Paar nummers van ze kan ik wel waarderen, maar ik vind het niet zo bijzonder verder.
Bassist Nicky Wire tijdens de glamrock periode van de Manics:quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
glamrock?daar heb ik toch een heel ander beeld bij..
zo iets:
[ afbeelding ]
t.o.:
[ afbeelding ]
Zoek de 10 verschillen
Dat klopt.quote:
De eerste keer dat ik het hoorde vond ik het wel moeilijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo moeilijk is OK computer toch niet??Vond hem meteen al behoorlijk toegankelijk eigenlijk..
Dan hanteren wij duidelijk een andere definitie van glamrock. Ik vind A design meer een standaard, middle of the road rock nummer. Mötley crew, Kiss.. dat is glamrock.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bassist Nicky Wire tijdens de glamrock periode van de Manics:
[ afbeelding ]
Daarnaast is een van hun grotere hits, A design for Life, echt een schoolvoorbeeld glamrock nummer:
quote:
Hmm, dit is glamrock:quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bassist Nicky Wire tijdens de glamrock periode van de Manics:
[ afbeelding ]
Daarnaast is een van hun grotere hits, A design for Life, echt een schoolvoorbeeld glamrock nummer:
Nou, vaal nummer van hen vind ik meer standaard rock. Ze hebben wél meer makeup op hun gezichten, maar om nou de muziek daar nou naar te beoordelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan hanteren wij duidelijk een andere definitie van glamrock. Ik vind A design meer een standaard, middle of the road rock nummer. Mötley crew, Kiss.. dat is glamrock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, er ontbreken vast een aantal klassiekers in jouw ogen maar die ken ik nog niet goed genoeg om ze op de lijst te zetten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Klinkt als de Manics in hun Holy Bible / Gold against the Soul periodequote:
Nja, dat doe ik opzich niet, maar bij glamrock hoort wel ook een image. Muzikaal gezien is het nog steeds geen glamrock.. gelukkig maar, ook al vind ik er persoonlijk niets aan, het heeft veel meer diepgang dan glamrockquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, vaal nummer van hen vind ik meer standaard rock. Ze hebben wél meer makeup op hun gezichten, maar om nou de muziek daar nou naar te beoordelen.
het zit er wel in de buurt, maar ik zou MSP echt niet als Glamrock betitelen. Maar ach, hokjes, who cares anyway.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als de Manics in hun Holy Bible / Gold against the Soul periode
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het zit er wel in de buurt, maar ik zou MSP echt niet als Glamrock betitelen. Maar ach, hokjes, who cares anyway.
Hoewel, deze :p
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
@TAV: mijn lijstMooie lijst zo hoor. Er ontbreekt uiteraard wel e.e.a in mijn ogen, maar je kunt ook niet alles kennen, lijsten zijn nooit compleet. Juist leuk om nieuwe ideeën op te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, er ontbreken vast een aantal klassiekers in jouw ogen maar die ken ik nog niet goed genoeg om ze op de lijst te zetten"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik begin er gewoon niet aan.. onbegonnen werk. ik kan sommige platen onmogelijk met elkaar vergelijken, appels met peren. en het hangt totaal van mijn bui af of ik het een of het ander prefereer.. Ik kan wel een paar bands noemen die er hoe dan ook in voor zouden komen, maar alle pogingen tot een top 10/20/50/100 zijn totaal mislukt bij mij.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mooie lijst zo hoor. Er ontbreekt uiteraard wel e.e.a in mijn ogen, maar je kunt ook niet alles kennen, lijsten zijn nooit compleet. Juist leuk om nieuwe ideeën op te doen.
Ik denk dat ik eigenlijk ook niet verder kom dan een random lijst van zo'n 100 cd's die me erg lief zijn (en dan nog zijn er dagen dat ik in geen van de 100 zin heb en iets totaal anders wil horen).. Top 5 meest beluisterd aller tijden kan ik nog wel benoemen denk ik, maar dat is weer niet representatief voor de platen die ik nu het meest waardeer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan.. onbegonnen werk. ik kan sommige platen onmogelijk met elkaar vergelijken, appels met peren. en het hangt totaal van mijn bui af of ik het een of het ander prefereer.. Ik kan wel een paar bands noemen die er hoe dan ook in voor zouden komen, maar alle pogingen tot een top 10/20/50/100 zijn totaal mislukt bij mij.
Mijn lijstjes zijn altijd in willekeurige volgordequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan.. onbegonnen werk. ik kan sommige platen onmogelijk met elkaar vergelijken, appels met peren. en het hangt totaal van mijn bui af of ik het een of het ander prefereer.. Ik kan wel een paar bands noemen die er hoe dan ook in voor zouden komen, maar alle pogingen tot een top 10/20/50/100 zijn totaal mislukt bij mij.
Maar rijst... dit is een indie bandquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef rijsttafel het volgende:
Na dit nummer doet de hele glamrockdiscussie er niet meer toe.
![]()
De tekst had zo van mij kunnen komen.
Een geniale, dat zekerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar rijst... dit is een indie band
Ik heb het eens geprobeerd, de beste albums te zoeken. (random order)quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eigenlijk ook niet verder kom dan een random lijst van zo'n 100 cd's die me erg lief zijn (en dan nog zijn er dagen dat ik in geen van de 100 zin heb en iets totaal anders wil horen).. Top 5 meest beluisterd aller tijden kan ik nog wel benoemen denk ik, maar dat is weer niet representatief voor de platen die ik nu het meest waardeer.
Meest beluisterd is bij mij geen meter voor hoe goed een album is. Godspeed You! luister ik bijvoorbeeld zelden, omdat ik nooit echt in de stemming ben of de tijd ervoor heb, maar ze hebben wel heel erg geniale albums.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Als ik van meest beluister uit ga staat deze in de top 5..
Maar ja, hoewel ik het nog steeds de ultieme thrash plaat vind is het niet een cd die ik anno 2010 nog volledig ga zitten beluisteren.
Nou, één daarvan gaat dan ook in mijn top 10.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, de beste albums te zoeken. (random order)
Sigur Rós - Ágætis Byrjun
Daft Punk - Discovery
John Mayer - Room For Squares
Arcturus - The Sham Mirrors
Slagsmålsklubben - Boss for Leader
Tool - Lateralus
Godspeed You! Black Emperor - Levez Vos Skinny Fists Comme Antennas to Heaven
Opeth - Deliverance
Marillion - Misplaced Childhood
Alien Ant Farm - Anthology
Pink Floyd - Wish You Were Here
Dave Matthews Band - Crash
Dream Theater - Scenes from a Memory
Maar inmiddels ben ik het er al niet meer helemaal mee eens
Klopt helemaal inderdaad!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Meest beluisterd is bij mij geen meter voor hoe goed een album is. Godspeed You! luister ik bijvoorbeeld zelden, omdat ik nooit echt in de stemming ben of de tijd ervoor heb, maar ze hebben wel heel erg geniale albums.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, één daarvan gaat dan ook in mijn top 10.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef rijsttafel het volgende:
Anders stond Sigur Rós er sowieso wel vaker in
ff luisterenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef rijsttafel het volgende:
Na dit nummer doet de hele glamrockdiscussie er niet meer toe.
![]()
De tekst had zo van mij kunnen komen.
Maar waarom zijn het dan geniale albumsquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
Meest beluisterd is bij mij geen meter voor hoe goed een album is. Godspeed You! luister ik bijvoorbeeld zelden, omdat ik nooit echt in de stemming ben of de tijd ervoor heb, maar ze hebben wel heel erg geniale albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |