SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: Show hier je kerstboom en alle andere kerstdecoratie!
Alle bomen zijn welkom: Nordmann, Sparr, nep, takken, kerstukjes ed.
Topics van vorig jaar:
http://forum.fok.nl/topic/1373142
http://forum.fok.nl/topic/1379970
Kerst 2008:
RoelerMF
vronie
Oblivion
Kerst 2009:
Stormqueen en bleiblei:
SEMTEX
Adelante
[ Bericht 31% gewijzigd door Ewelina op 01-11-2010 19:52:22 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:
Ach, intratuin is ook al in kerstsfeer en ik heb zojuist de eerste kerstverlichting bij mijn overburen gespotquote:
Daarom neem ik bij Intratuin dan ook altijd de de sluiproute in deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ach, intratuin is ook al in kerstsfeer en ik heb zojuist de eerste kerstverlichting bij mijn overburen gespot![]()
Wat heeft dat te maken met 2010?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Zijn er anno 2010 serieus nog mensen die zo'n ding in huis halen?
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met 2010?
Vertel!
Ouwe zeur, scheer je weg uit FEE!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.
Ik zie toch een hoop mooie bomen in de OP hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.
En wat als je het gewoon als gezellig ervaart?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
voor sommige mensen begint Kerst in al in de zomerquote:
Ugh, dat is veel te vroeg...quote:Op maandag 1 november 2010 18:12 schreef lily het volgende:
Ik heb "mijn" eerste boom al gespot vandaag!
In een huiskamer bij ons in de wijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |