Jaloers.... Volgens jaar maar weer een nieuwe kopen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:36 schreef bbbb het volgende:
Hehe nog maar een foto met de Lib Tech. Bindingen zijn Cartels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede bril kopen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:38 schreef rooneyelst het volgende:
Het weer maakt mij eigenlijk weinig uit maar je hebt af en teo van die dagen dat je echt 0 hoogteverschil ziet in de sneeuw en dan hoeft het van mij niet zo. Maar ik doe meeestal ook een seizoen dus dan kan ik een dagje wel missen.. als ik geowon een week ga dan ga ik ALTIJD!
@frontpagequote:Hehe precies de reden waarom wij al jaren niet meer naar Oostenrijk gaan, omdat je er maar tot een uur of 2 kan boarden, daarna is het dikke papzooi en zuipen in de kroeg.
Ik ga liever naar Frankrijk puur voor het boarden. Al is Oostenrijk wel 100x gezelliger.
Ben blij dat dat soort mensen dan liever naar Frankrijk gaan, scheelt in Oostenrijk weer paupers op de pistes.quote:
quote:
quote:In Oostenrijk verdienen ze jaarlijks veel geld aan Nederlanders. Het is trouwens een arrogant kut volk zonder moraal. Al die schandalen. Lekker opnemen daar!
quote:Ach hou toch op! Ze willen niet voor niets naar Tirol, als daar niet dezelfde domme zuipfeesten zouden zijn als op Chersonissos zouden ze daar helemaal niet heengaan, dan zou er toch niets te beleven zijn voor hun?
Er stonden er inderdaad nog meer van dat soort reacties tussen, had geen zin om die allemaal te gaan quotenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Veel zinnige opmerkingen trouwens
[..]
[..]
altijd grappig die frontpage figuren
@GenesiZ, haha scherp gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef GenesiZ het volgende:
@bbbb: Is je vriendin in de keuken bezig? Je mist een kettingVet board en vette lefty!!
Anyhow, pics van de plank voorzien van de nieuwe Force SL's en wat stickers. Hij is ook baby-approved!!!![]()
Hey doe de groeten dan maar aan Bernadette!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef GenesiZ het volgende:
Exactly my thoughts!!
Kaprun is wel een leuk gebied, daar heb ik een keer een aardig stukje (15min rijden) voor gezeten en dat koste volgens mij niet zoveel. Je moet alles met de auto doen, maar luxe heb je niet nodig. Gerlos kan ook,maar dat is wat lastiger. Stukje terug van Gerlos heb je niets, alleen Zell am Ziller wat ook duur is en verderop heb je Krimml wat ook niet echt goedkoop is en ook zeker 30min rijden.
Ik moet nog even kijken met wie, hoe, hoeduur en wanneer ik ga.
ff gezocht in Gerlos, dit pension voor een midweek 21-3 t/m 26-3 is 288,-. 144,- per persoon is op zich wel te doen![]()
Nice pics!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef GenesiZ het volgende:
@bbbb: Is je vriendin in de keuken bezig? Je mist een kettingVet board en vette lefty!!
Vanmiddag kreeg ik een leuk belletje van mijn vriendin en heb gelijk vrij gevraagd van mijn werk. De Bataleon Jam was geleverd en blijkbaar lag de postbode gister nog te pitten want die 90,- boete die ik moest betalen bleek maar 26,- te zijnVerkoper had het board voor $100,- op de doos gezet, daarover moest ik dus btw en invoerkosten dokken, wat uitkwam op 26,-
Anyhow, pics van de plank voorzien van de nieuwe Force SL's en wat stickers. Hij is ook baby-approved!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnenkort maar even 'testen' bij Snowworld.
Kreeg gister te horen dat mijn vriendin samen met haar vriendin/bazin een weekje naar de zon gaat begin Maart met de kids, dus ik heb een weekje vrij. Als ik het geld bij elkaar gespaard heb probeer ik die week (mits fatsoenlijk geprijst) een midweekje sneeuw te pakken. Is het te duur, dan ga ik eind Maart rond mijn verjaardag
Thanks, ben er ook wel erg blij mee. Staat nu in de huiskamer om er nog even van te genietenquote:
Thanks voor de tips, die Kuhle Rast ziet er wel goed uit!! Moet alleen nog even kijken wie er mee wilt, met mijn Celica is het alleen te doen met 2 man. Drie man + bepakking gaat niet passen. Andere oplossing is met een georganiseerde reis met de bus, maar na een keer loret del mar heb ik gezworen dat ik nooit meer met een bus ga. Vliegtuig is ook nog te doen, kwam rond de 130-180p.p. kwa kosten naar Innsbruck, maar dan moet je nog een trein/bus pakken. Auto is altijd nog het makkelijkst omdat ik dan ook nog een dagje naar Mayrhofen kan karren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hey doe de groeten dan maar aan Bernadette!
Ik heb daar een seizoen gezeten op een kamer. Echt puur een kamer en verder vrij weinig, maar de mensen zijn wel heel aardig. Als je een beetje goed gedraagt
Je kunt in Gerlos nog goedkoper trouwens.
Je hebt "oma". Daar zit je voor 15 euro per nacht ofzo. En het is maar 5min naar het dorp met de auto.
Dan heb je ook nog Kuhle Rast. Daar zit je ook "voor weinig". En Haus Rinner is ook super goedkoop en erg chill. Hoewel die dame een beetje raar is, is ze wel aardig. Zolang je ook maar een beetje aardig bent tegen haar, maar dat is overal zo
De bus is inderdaad niet ideaal en ik probeer het zo veel mogelijk te voorkomen, maar ik ga eind november ook met de bus en ik heb goede hoop dat het nog wel goed komt...quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Thanks, ben er ook wel erg blij mee. Staat nu in de huiskamer om er nog even van te genieten
[..]
Thanks voor de tips, die Kuhle Rast ziet er wel goed uit!! Moet alleen nog even kijken wie er mee wilt, met mijn Celica is het alleen te doen met 2 man. Drie man + bepakking gaat niet passen. Andere oplossing is met een georganiseerde reis met de bus, maar na een keer loret del mar heb ik gezworen dat ik nooit meer met een bus ga. Vliegtuig is ook nog te doen, kwam rond de 130-180p.p. kwa kosten naar Innsbruck, maar dan moet je nog een trein/bus pakken. Auto is altijd nog het makkelijkst omdat ik dan ook nog een dagje naar Mayrhofen kan karren.
300 euro benzine??? Wat voor benzine heb jij, goudenquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:02 schreef GenesiZ het volgende:
Trein lijkt me ook wel kick,maar is denk ik niet zo goedkoop, ik reken op ongeveer 300eur benzine+tol (als ik uit ga van mijn auto). Dat zou 150 p.p. zijn als we met 2 man gaan. Ik denk dat ik voor 150,- geen retourtje ga halen.
Voordeel als je met een bus gaat met 'volwassenen' is dat het inderdaad rustiger is, maar dat zitten is echt verschrikkelijk.
Voorkeur gaat bij mij ook nog steeds uit van de auto, lekker relaxed cruizen en stoppen/pissen wanneer je wilt!
Wil nog steeds een keer gaan roadtrippen, 2/2.5week naar Tjechie, Slowakije, verschillende plekken in Oostenrijk, zwitserland, frankrijk en dan weer naar huis. Maar dat ga ik niet met deze auto doen, dat is te krap omdat je dan zeker wel met 4 man moet gaan rijden om de benzinekosten laag te houden.
Wat voor pilletjes gebruik je daar voor?quote:Op zondag 14 november 2010 09:58 schreef Salatrel het volgende:
ik ben een keer met de bus naar superdevoluy geweest. de stop in luxemburg heb ik nog meegemaakt daarna werd ik pas weer wakker toen we over het laatste bergweggetje reden
En nog wat lekkere beelden:quote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef MarcoD het volgende:
Niet dat ik weet eigenlijk.
Kwam deze tegen, vondt hem wel grappig![]()
![]()
...
En nog wat lekkere beelden.
..
die bus reed 's nachts hequote:Op zondag 14 november 2010 11:23 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Wat voor pilletjes gebruik je daar voor?
godver wat een anticlimaxquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef MarcoD het volgende:
Niet dat ik weet eigenlijk.
Kwam deze tegen, vondt hem wel grappig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |