quote:
Op zaterdag 13 november 2010 15:38 schreef GenesiZ het volgende:[..]
Thanks, ben er ook wel erg blij mee. Staat nu in de huiskamer om er nog even van te genieten

[..]
Thanks voor de tips, die Kuhle Rast ziet er wel goed uit!! Moet alleen nog even kijken wie er mee wilt, met mijn Celica is het alleen te doen met 2 man. Drie man + bepakking gaat niet passen. Andere oplossing is met een georganiseerde reis met de bus, maar na een keer loret del mar heb ik gezworen dat ik nooit meer met een bus ga. Vliegtuig is ook nog te doen, kwam rond de 130-180p.p. kwa kosten naar Innsbruck, maar dan moet je nog een trein/bus pakken. Auto is altijd nog het makkelijkst omdat ik dan ook nog een dagje naar Mayrhofen kan karren.
De bus is inderdaad niet ideaal en ik probeer het zo veel mogelijk te voorkomen, maar ik ga eind november ook met de bus en ik heb goede hoop dat het nog wel goed komt...
Gelukkig zitten we met allemaal volwassen mensen dus niet van die druktemakers (hoop ik)
Daarnaast ga ik elke dag met de bus naar me werk en zit ik dan 35min om half 7 s'ochtends in de bus. Dan leer je ook wel slapen in de bus

De trein is geen optie? Dan moet je vaak wel overstappen ofzo, maar voor een groot gedeelte kunt je s'nachts rijden. Met een slaapcoupe is het dan erg goed te doen. Een beetje een klein bed, maar jij ben ook niet zo lang als ik

Ik heb het 1 keer gedaan en het enige wat jammer was, was dat het vaak wat langer duurt, maar slapen gaat s'nachts absoluut echt prima. Het was toen met de alpenexpress en het domme van ons was dat we geen slaapcoupe hadden genomen maar een coupe met "luxe stoelen" die je uit zou kunnen schuiven en dan kan slapen. Laat ik het zo zeggen.... doe dat maar niet

Wij reden toen naar Worgl en daar werden we over gezet op de bus. Het kan ook zijn dat je vanaf Worgl met de trein naar Jenbach ofzo moet en daarna met de streekbus naar Gerlos. Dat kost even tijd, maar het is op zich wel te doen.
Maar de auto geniet bij mij nog steeds verreweg de voorkeur
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"